J: Gata, gata totul a trecut! Sunt aici si voi avea grija de tine .
A:........., v-vre...vreau sa ma d-duc in c-came-camera .
J: Haide !
A: S... singura . #balbaindu-ma
J: Vei fi bine ?Eu dau afirmativ din cap si ma ridic de pe canapea ducandu-ma in camera , ma arunc in pat si incep sa plang. intr-un final adorm cu lacrimile pe obraz.
Dimineata la ora 09:30 , ma trezesc si ma dau jos din pat , ma duc si imi fac un dus, cand ma intorc in camera il vad pe Josh pe pat .
J: Neata, cum te simti ?
A: Neata....., voi fi bine!
J: Vrei sa facem ceva astazi ?
A: Ok, asteapta-ma in living , acum vreau sa ma schimb .
J:Ok.
El se ridica de pe pat vine spre mine si pa pupa pe obraz, apoi iese din camera . Poate ca dupa toate cele intamplate o sa ma lase in pace .... si totusi ... daca nu era el ... cu mine ce se intampla?!
Eu imi scot niste haine , ma imbrac intr-un tricou simplu alb putin largut si o salopeta de blugi, imi usuc parul si ma duc in living .
A: Hey!
J: Hey, ti-ai revenit ?Prin minte imi trec o groasa de amintiri de aseara .... simt cum mi se aduna lacrimi in ochi si totusi ma abtin cu o tarie pe care nici eu nu stiam ca o stapanesc. Inghit nodul ce mi s-a format in gat si raspund ferm.
A: Da. Ce facem azi?
Dupa un moment de gandire pe care il strabatem in tacere se hotareste sa deschida gura .........J: Ma gandeam sa mergem la piscina cu gasca.
A: Ok. Pe la ce ora mergem ?
J: Pai la 14 :00 e bine?
A: E perfect .
J: Eu ma duc sa fac un dus.
A : Ok, eu ma duc sa fac ceva de mancare.
Am intrat in bucatarie si am facut o ombleta cu sunca si o tarta cu mere.
Dupa 30 de minute cuptorul scoate un bipait , semn ca sa facut tarta. Imediat ce am scos tarta un miros imbietor a cuprins bucataria . Imediat apare si Josh ciufulit imbracat intr-un tricou si o pereche de blugi rupti.
J: MMMMmmm, ce bine miroase !
A: Ia loc, ii zis si fac semn din cac spre scaunEl se aseaza la masa si asteapta ca un copil mic , ii pun in fata ombleta si pe mijlocul mesei o farfurie plina cu bucati din tarta aburinda.
J: Nici nu stiu cu ce sa incep , totul pare asa de delicios , esti o bucatareasa buna desii nu lasi la iveala astfel de amanunte..
A: Mersi.
Dupa ce am mancat , stateam pe canapea si schimbam canalele la Tv plictisita, cand o mana rece isi face aparitia pe umarul meu.
Ma intorc si il vad pe Zack, el se aseaza langa mine si imi ia mana intra lui O_O
A: Ce faci mai , iar te-ai drogat ? spun si imi trag mana dintr-a lui
Z: Ufff, ce pesicuta rea avem noi aici.Se pune peste mine si imi ia telecomanda din mana .
A: Te rog date !
Z: Nici gand , esti asa de comoda.
El ma saruta pe gat , imi era asa de scarba de situatia asta, ma sbateam dar fara folos , aveam ochii bine stransi si tipam din toate puterile.
A: Aaaaaaaaaa, ajutorrrr!
Deodata simt cum parca se ridica de pe mine , imi deschid ochii si il vad pe Josh cum il ia si ii da vreo 3 pumni cu putere in falca lui ....o sa ii lase semn ...J: Esti bine ? Daca ti-a facut ceva....
A: Nu a apucat , mersii.
Wow Josh ma salvat de doua ori , e asa de dragut, ma ducur ca are grija de mine, si cu gandul ca m-am gandit la asemenea lucruri un fios mi se lasa pe sira spinarii.
Josh scoate telefonul si il suna pe Cris
J: Vino si ia-l pe asta de la mine de acasa ca il omor . Asprimea din vocea lui arata nervozitatea la care era supus ....si totusi grija pe care o avea fata de mine .
El inchide si vine langa mine ma ia in brate , parfumul lui imi invadau simturilor si imi dadea o vaga impresie ca totul va fi bine daca raman acolo.
J: Offf, love cate ti se intampla. Fara griji , eu sunt aici .Ma instinteaza el de data asta mult mai calm
A: De ce mi se intampla mie asta ?
J: Esti frumoasa, esti o adevarata printesa si arati beton .....
A: Ok, ok, m-am prins! Spun oarecum deranjata de exprimarea lui vulgara si atat de directa .Dupa ceva timp in care am stat la laptop primesc un mesaj de la Josh .
" Buna, love in 10 minute sa fi gata, mergem la piscina "
Eu ii rascund la mesaj:
" Ok.. mersi ca m-ai anuntat ! "
Imi iau un costum de baie fara bretele, albastru , sandalele si pe deasupra o rochia inflorata cu spatele gol si se pare ca sunt gata ..cobor jos si acolo erau Josh ,Lola, Cris si Fiona.
A: Buna!
J: Stiu ca esti love !Strmb din nas si aleg sa il ignor
L: Sall.
F: Buna Alexa !
C: Hey .
Nu am mai stat mult si plecat spre piscina. Acolo ajunsi noi fetele am plecat sa ne schimbam intr-un vestiar si baietii in altul .
Eu am iesit a-3 a din vestiar , doamne ce fel se uita Josh la mine, rusinata imi las capul in jos ... ooofff...simt o mica roseata in obraji.
A: De ce te uiti asa la mine ?
J: .........., daca ai fi in locul meu ai intelege.
C: Hai in apa!
L: Da, haide .
Toti am sarit in apa , ne-am stropit si ne-am jucat cu o minge timp de cateva ore indelungate .Stateam pe marginea piscinei ma bucuram de razele soarelui, cand istetul de Josh ma ia in brate si ma arunca in apa. Pala de apa ma loveste fix pe burta provocan-du-mi o iritatie cu grad destul de ridicat
A: Pfff, idiotule ! Vezi ce-ti fac . ii spun si incerc ...da doar incerc ca fug dupa el caci nici doi pasi nu apuc sa fac si cad in apa ...ma bosumflez si imi pun mainile incrucisate la piept.
El ma ia de mana si ma baga cu capul in apa , simt cum buzele noastre se unesc . Cei drept era sa murim inecati , dar a fost o senzatie unica , un mic tremurat mi se simte in tot corpul.
J: Wow, ce mi-a placut asta ! exclama cu un fel de licar in ochi
A: Ti-a placut ? Eu simteam ca mai am putin si mor.
J: Baby , nu te las eu sa mori.
A: Vai ce dragut esti tu ! Spun si imi dau ochii peste cap
J: Stiu .
De pe marginea piscinei striga Lola cu mainile puse in jurul guri L: Eu plec , ma sunat mama !C: Vi la bar Fiona
F: Ok.
Se pare ca am ramas cu Josh , am iesit din piscina si m-am asezat pe margine, dupa cam 5 minute il vad pe Josh ca vine langa mine .
J: Vrei sa mergem ?
A: Cum vrei tu ! Dau din umeri nepasatoare , intr-un fel chiar eram putin obosita si avem nevoie de putina refacere ...
El se apropie de mine , da asta crede ca o sa il las sa ma sarute ?
Il imping si cade in apa , dar iese repede si ma prinde si pe mine . desii ma zbateam bratele lui erau incolacite pe corpul meu .Dupa o bataie cu apa mai de buna voie mai oblibata , iesim si ne imbracam , gata sa plecam.
Imi intoarce fata spre mine iar eu scot limba la el intr-un gest copilaresc
Pe fata lui apare un zambet dragut, ma privea in ochi si eu ma pierd in ochii lui albastri .
A: ......, aaa, hai sa mergem !
J: Ok.
Ma ia de mana si ne indreptam spre casa , odata ajunsi acolo il vedem pe ...................................
...........................................................................................
YOU ARE READING
Fata cuminte !
DragosteEu sunt Alexa , am 16 ani si sunt a 11-a , sunt zodia pesti , stau cu chirie.... Iubit nici nu mai vine vorba , nu am , si nici nu imi doresc ............. ?: Te iubesc ! A: Lasa-ma ! ?: Tu esti speciala ! ...