2-Sayfa

104 8 0
                                    

Ağrılarım azalmak bilmiyordu sanki, kendimi dehşet yorgun hissediyordum ,bacaklarımı haraket ettiremiyordum,sanki yürürsem yorgunluktan düşüp bayıabilirmişim gibi hissediyordum.


Başımın dibindeki seslerden dolayı uyanmıştım fakat gözlerimi aralayamıyordum.Doktor bey "Hafızasının yerine gelip gelmeyeeğini zaman göstericek,hayati tehlike gibi bir ihtimal söz konusu değil fakat hafızası hakkında herşeye hazırlıklı olmalısınız." dedi. elim ayağım boşalmıştı,o ne demek ti öyle hafızamın yerine gelmeme ihtimali de mi vardı? ya hatırlayamazasam? kim olduğumu? kimin kızı olduğumu? soy adım ne? sevgilim var mı? abim,ablam,kardeşim var mı? bir hayatım var mı?


Farkındaydım beni uzun ve zorlu bi yol bekliyordu, ne yapmam gerektiğini bile bilmiyordum. Kazadan önceki hayatım nasıldı acaba çok zengin bir ailenin kızı mıydım,bana eziyet eden bir babam mı vardı yoksa kızına aşık olan bir baba mı?


BİR BABAM VAR MI? Onu bile bilmiyordum tek bildiğim adımın Arya olduğuydu.

Ve kendimi güvenmek zorunda hissettiğim Kaya ve Asya.


Gözlerimi zor da ola açmayı başardığımda tanıdığım iki ses adımı tekrarlıyordu."Arya,Arya,Arya" Gözlerimi tamemen açtığımda uyandığımı farkedip sustular. Kaya " iyi misin bücür?" dedi ve elinin omzuma koydu.


Bücür diyo yaa öküze bak.


Oduun.


Sensin bücür.


Hıh.


Tamam arya sakin sen canına okursun bu öküzün sakinn.


Omzumu elinin altından sertçe çekince bana bübür demesin rahatsız olduğumu anlamıştı. Asya'nın elindeki aynayı görünce sorgular şekilde baktım. Asya " Arya dış görünüşünü hatırlıyor musun?" diye sorduğunda hayır anlamında kafamı salladım.


Kalbimin çok hızlı attığını biliyordum karşımdan bakınca göğüsümün teklediği de gözükeceğine emindim. Kaya heyecanlandığımı görüp birşey söylemek istercesine dudaklarını araladı ve " Sakin ol bücür." dedi . bana bücür demesimden nefret ediyordum sanki. hoşlanmıyordum ama yine de söylüyordu.


Asya aynayı elime verdiğinde Kaya tekrardan derin bir nefes alıp konuşmaya başladı " merak etme bücür sandığın kadar çirkin değilsin öpülesi dudakların dışında pek bişey beğendiğim söylenemez ama sen yine de endişelenme, çok değil azcık çirkinsin."dedi. Sinirden kudurmuştum adeta kıpkırmızı olduğumum aynaya bakmadan da hissedebiliyordum. Asya abisi olcak oduna " Aabiiğğ çık dışarı " defi ve Kaya gülümsemesini göstermemek için iki dudağını birbirine bastırıp odadan çıktı. Asya elinde tuttuğu aynayı bana doğru tuttu ve " hazır mısın güzellik ? " dedi gülümseyerek kafamı evet anlamında salladım. "bence kendine aşık olucaksın" dedi ve aynayı elime verdi.


Bana yardım ederek aynayı yavaşça yüzüme doğru kaldırmaya başlamıştı


" 1"

"2"

"3"


BücürHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin