7-Çünkü Benim

59 2 0
                                    

Burnuma dolan koku gerçekten fazlasıyla eşsiz ve baş döndüren bir kokuydu. Abicim ben bile bu kadar güzel kokmuyorum senin ne haddine böyle güzel kokmak!
Hıı?
Sigara,harika bir eşsiz erkek parfümü ve o kokuyordu. İnanamayacağımız kadar harika koktuğunu söyleyebilirim. Burnu burnuma değerken kokusunu sömürüyordum.Gözlerim kocaman açıldığında Kaya beni omzuna atmış odadan çıkarmıştı.Merdivenleri o kadar hızlı iniyordu ki ve omzunda ben vardım.


Kaya bahçe kapısını açmaya çalışırken gıcıklık olsuun diye bütün saçlarını karıştırıp bozmuştum.nihahah. Bahçede ilerlerken bir yandan da Kaya'ya cırlamayı eksik etmiyordum.

"Ya Kaya hadi infir bak off." sinirlenmek yerine daha da keyiflenmiş gibiydi Kaya çırpınıp ona karşı koyamadığım için.

"Kaya hadi infirsene kas hayvanı." ona kas hayvanı dememden hoşlanmamıştı ki böyle davranıyordu.

"Görürsün sen şimdi kas hayvanını bücür." sesindeki keyif ve sinsi gülüşü anlamamak imkansızdı.

"Kaya tamam bir daha demiycem kaya indir,Kaya nerye gidiyoruz lan bahçeden mi çıkcan havuza düşce..Kaya sakıınn Kaya hayır.. bak üşürüm su soğuktur lan sakın..Kayaaaa..AĞĞ..siktim seni çocuk gel buraya..ağğhh.." götüm donmuştu ama bunu Kaya'ya ödetmeden uyuyamıycaktım..

"Sakin ol bücür" sesindeki sinsilik ve ahatlık bedeninin ele geçirmiş gibi gülmesi sinirimi zıplatıyordu ve beynimde ampul yanmasıyla sinsi gülüşlerimi Kaya'ya belli etmeden,havuzdan çııkmaya çalıştım.

"Kaya çok soğuk." kaya titreyen çenemi görünce yüzündeki gülümseme silinmişti.

"İyi,yeter bu kadar ders hadi gidiyoruz içeri hasta olucaksın..ağğğğğğhh..ARYAAAAĞ!!!!BÜCÜÜÜRRR." beni havuzdan çıkardığı eliyle birlikte onu havuza çekmem bir oldu tam sinsi sinsi gülmek üzereyken benimde havuza düşmem bir oldu...KAS HAYVANI SENİ!

"ARYA ne yaptın seen?!?!?"sinirliydi nedn olduğunu anlamadım ama "Ne kızıyordun bee bana yaptığını yaptım bişi yapmadım off." diyerek havuzdan çıktım. üzerimdekiler sırılsıklam olduğu için atletimi ve altımdakini Kaya görmeden çıkardım ve evin bahçeye açılan kapıdan eve girip odama ışınlandım. İç çamaşırlarımla birlikte evin içinde geziyordum Kaya beni görmesede utanıyordum hemen odama giyip kapımı kilitledim.Odamdaki büyük banyoya girip kendimi sıcak suyun içine bıraktım duşumu alıp üzerimi değiştirdim ve yatağıma girip uyumaya çalıştım ama gözlerimi kapatmak için direttikçe kendileri bana karşı koyup açılıyorlardı yaz mevsiminde olduğuumuz halde arada rüzgar ve yağmur eksik olmuyordu.Hala hiç bir şey hatırlamıyordum ben neden bu hayata zorunluyum nedn hala eski hayatıma dönemedim.Asya ve Kaya'ya borcumu nasıl ödeyecekti ödeyecektim ki...


***


Gözlerimi açtığımda hissettiğim tek şey göz kapaklarımın acımasıydı yüz üstü yatmaktan boynum ağrımıştı komidinin üzerinde duran telefonumu alıp saate baktığımda 14.52'yi gösterdiğini görünce ufak bir şok yaşadım fakat hala uykum vardı ve saati umursamadan kafamı yastığıma geri gömdüm ve üzerimi tüm vücudumu kapatacak şekilde örttüm,nasıl olsa önemli bir şey olursa beni uyandırırlar diye düşünerek kendimi çok sevdiğim uykumun kollarına bodozlama attım.

"Arya uyan , arya bi kadın geldi ,arya kalk kalk, hadi bak ,kızım nerde diyor arya , kalk hadi"...

Asya'nın sesindeki endişe ve heyecanı anlamayacak insan yoktur eminim.Dediklerini anlamam yaklaşık 10 saniye bulmuştu ve Asya'yı yıkarak odamdan çıktım karşımda bir kadın vardı sapsarı saçları mas mavi gözleri asil bir kadın olduğu ve üzerindeki kıyafetlerden ne kadar varlıklı olduklarını düşünerek gözlerimi kocaman açtım .Karşımda bir kadın bir adam bir de ultra yakışıklı benden büyük genç bi çocuk duruyodu. Kadın kollarını açarak yanıma koştu ve bedenimi kollarının arasına aldı dudaklarından dökülen sözcük gözlerimi adeta pörtletmişti.

" KIZIM" sesinde inanılmaz bir özlem ve sevgi hissetmiştim.

Dudaklarımdan dökülen sözcükler benimde şaşırmama neden olmuştu.

"ANNEM"sesim ifadesizdi kollarımın arasında tanımadığım kadın bana sarılıyor arkadaki babam olabileceğini tahmin ettiğim adam ve arkaındaki sırık çocuk bana özlemle bakıyordu ve onun arkasındaki gözlerde çok fazla şey gördüm.


Telaş,korku,hüzün,vardı o gözlerde.Kaya'nın gözleriydi benim gözlerimi hapseden olayın şokundan dolayı kollarımı kaldırıp bana sarılan kadına sarılmıyordum bile Kaya'dan gözlerimi ayırmıyordum.


Yaşadığım şoku atlattıktan sonra salona geçip oturduk.Yanımda bu tanımadığım insanlara güvenmiyordum annem ve babam olduklarını söyleselerde inanmıyordum. İçimin neden bu kadar huzursuz olduğunu bilmiyordum ama içimden bir ses onlara güvenmeme gerektiğini söylüyordu.Uuzn boylu adının demir olduğunu öğrendiğim yakışıklı çocuk bana sevinçle bakıyordu bnede bu bakışlardan kaçmak için Asya'nın ellerine teslim ettim,gözlerimi de kaya'ya. Korkuyormuydu bilmiyorum o insanlara engel olmak isteyip olamıyormuydu bilmiyorum ama tek bildiğim burda kalmak istediğimdi ve duymamak için herşeyi yapabileceğim cümle babam olduğunu söyledikleri adam.

"Hadi gidelim kızım" dedi ve ayağa kalktı hepsi teker teker.

"tamam" demiştim. Nasıl dedim ben bunu? Ne yaptım ben? Gidemem ki ben! Bırakamam ki Kayamı Asyamı nasıl bırakırım Canı nasıl bırakırım onlar benim kendimi bulmaı sağladılar benim ben olmamı sağladılar nasıl bırakırım onları gidemem,istemiyorum içimde korku var istemiyorum bu adamı istemiyorum bu kadını.

"Kızım bu çocuk senin nişanlın demir" başımdan aşağıya kaynar sular dökülmüştü sanki.NİŞANLIM MI!?!? VATT?

Bir an hızlıca kafamı Demir'e çevirdim pis pis sırıtıyordu.Kaya'ya 'gitmek istemiyorum kaya' der gibi baktım bana şok içinde bakmaya devam ediyordu oda bu duruma fazlasıyla şaşırmıştı belli ki..


Adama nişanlım mı? diyemeden beni kapıdan çekiştirmeye başladı.Gitmek istemediğimi haykırıyordu iç sesim bana.

"Kaya" dedim bir anda ona bir adım atarak korkuyla.

"Efendim ARYA'M" dedi.vatt dedin sen!! OHV? Kaya bana ARYA'M mı dedi ben mi yanlış duydum arkadaşlar.

HI?

"Kaya gönderme beni, istemiyorum kaya. seninle kalmak istiyorum Asya'dan ayrılmak istemiyorum ben Kaya inanmıyorum onlara istemiyorum gitmek.Gönderme beni kaya . Gönderme beni." sesim istem dıiı kısılmıştı. Kaya'nın gözlerinde parıldama gördüm bir anlık ssevinmişmiydi. Neydi bu şimdi? Benden kurtulmak yine başına dert olmamı ister gibi bakıyordu.


Tekrardan dudaklarımı araladım ve elimi Kaya'nın göğüsünün üzerine koydum ve..

" Ben burayı istiyorum Kaya. Bana bücür demene kızmıycam söz ama gönderme beni tamam mı? korkuyorum kaya."

"Bana güven bücür, burası sesin" elimi kalbinin üzerine biraz daha bastırdı ve tam o sırada bileğimdeki kolu hissettim.Arkamı dönmeme kalmadan çekiştirilmeye başlamıştı Demir beni ve Kaya bda belimden tutup beni kendine çekti.Beni arkasına aldı ve elimi tuttu kimsenin gözmeyeceği şekilde.

"Arya sizi hala hatırlamıyor ve o yüzden burda kalıcak.Arya sizi görmek istemeden sizin yanınıza gelmek istemeden asla ona yaklaşamazsınız.O istesede yaklaşamazsınız . Özelliklede sen DEMİR!. Çünkü o benim."

"Eğer ona yaklaşmaya kalkarsanız hepinizin beynini parçalarım. Yeterince açıklayıcı oldu mu?"

"Şimdi defolun gidin evimden. Ömer abi çıkar şunları." gözlerim kocaman açılmaıştı hafızamı kaybetmem o annem , babam ve lanet olasıca nişanlım olduklarını söyleyen insanlar hiç umrumda değildi . Kaya benim için o benim demişti.

Ömer abi yaka paça dışarı atmıştı onları ben arkalarından bakarken Asya bana sımsıkı sarılmıştı.. neden çığlık attığımı anlamamıştım..


"AĞĞĞHHH"...HİSSETTİĞİM TEK ŞEY "SOĞUK"!!!!


BücürHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin