Sabah uyandığımda gözlerimi yakan bir güneş ışığıyla karşılaşmıştım havalar hala soğuk ama güneşliydi. Bir anda akşam olanları hatırladım ayaklarım acıyordu akşam kırdığım bardaktan dolayı olan çizikler hala izlerini kaybetmemişlerdi. Ayağa kalktığımda her hangi bir acı duymamıştım odamın kapısının tıklamasıyla irkildim ve yatağa hızlıca attım kendimi sonra "giir" diye ağzımdan istemsizce dökülmüştü.
"Günaydın tatlım"
"Günaydııın"
"Kahvaltı hazır seni bekliyoruz" dedikten sonra odadan çıktı Asya.
Odamdaki banyoda ellerimi ve yüzümü yıkayıp hemen aşağıya inmek için adımlarımı hızlandırdım ve odamın kapısını açtığım gibi karşımda ki aydada yansımamı gördüm. Boy aynasında ki yansıması görünce yeni ARYA ile bir kez daha tanışmış gibi hissettim kendimi. Başkası olsa direk bakabileceği bir vücuda sahiptim gerçekten dudaklarım bir çilek ile ayni renkteydi bacaklarım uzun ve dikkat çekiciydi vücut Ölçülerim her kızın sahip olmak için can attığı şekildeydi. Daha fazla kendimi incelemeyi uzatmayip aşağıya inmek için adımlarımı hızlandırdım. Mutfağa girdiğimde "geldi uykucu bücür" diye bir tepkide bulundu. Kaşlarımı çatarak ona baktığımda. "Bu sefer de kızdı bücür. " dedi kaya ve istemsizce sırıttım. Kaya da bana karşılık içtenlikle gülümsedi. Bir anda ; Ay ben senin o gülüşü yeriiğğmm, demek istesemde böyle bir aptallık yapmadım. (Asfafag) bende ona karşı bi gülüş attım ve kahvaltımızı yapmaya başladık. Asya hiç anlamadığım bir hızla. "Abi bugün alışverişe gidelim hem Arya için de"
"Ohv..Asya gerçekten gerek yok. Beş böyle birşey istemedim."
"Arya zaten istediğin için değil gerekli olduğu için gidicez" dedi ve gülümsedi.
"O zaman gidip hazırlanın küçük hanım."
"Hem dönem başlamadan işimiz biter bende geliyorum. "Dedi və masadan kalktı.
Bizde Arya ile peşinden gittik və Arya'nın odasına girdik. Arya dolabını açtı ve "hadi bakalım"diyerek bır kahkaha attı.Kendisi için siyah deri bir mini etek üstü için beyaz Kolsuz çok dar bir tişört giydi. Benim içinde inanılmaz zarif bembeyaz straplez kısa bır elbise verdi elbiseyi giyip aynaya baktığımda kendimi peri kızı gibi hissettim.
Acaba bir sevgilim var mıydı?
Acaba Kaya'nın bir sevgilisi vardı mıydı?
Ahh. Tabiki vardı. Dün sabah konuştuğu tatlım dediği kız di kimdi öyleyse??
Kapıyı açıp odadan çıktıktan sonra karşımda Kaya'yı görmem bir oldu.
Siyah dar bır tişört giymişti kasları inanılmaz belli oluyordu ve Imm. .. çok...seksi gözüküyordu... Gözlerimi ondan alamazken. Kapıyı kapattım və Kaya ile Asya'yi beklemeye başladık.
"Iyileştin mi bücür ? Dedi
"Evet"
"Neden bana sürekli bücür diyosun"
"Çünkü bücürsün""Tamam o zaman"
"Tamam"
"Tamam"
Ve bizim didişmemiz Asya'nın yanımıza gelmesiyle son buldu ama ben hala gözlerimi ondan ayiramiyordum. Neden? Ne vardı ki onda ilgimi çeken?
Sus Arya ilgini çeken bişey falan yok.
Sol taraf:Arya çocuk çok taş kaslara bak Beehhh! Az bichs girl ol . Kaçırma şu meteoru...
Sağ taraf:Arya çocuğun ilgisini çektiğin falan yok önüne dön ve aklını kullan çocuğun sevgilisi vardır.
Ahhhh susun la bi!!!
Bah yemin ediyom susmazsanız beynime kulaklarımdan elektirik vererek intihar ederim..!.!.!.!.!.!!
-
İç sesim sonunda sustu.
Arabaya bindiğimizde Asya'nın ısrar etmesiyle ön koltuğa Kaya'nın yanına oturdum.
Alışverişe gitmişken uzamış saçlarımı da kestirsem çok ıyi olur du aslında gözlerimi kapatacak kadar uzamışlardı.
...
Alışveriş merkezinde bır mağazaya girdiğimizde çok lüks ve büyük bır mağazaya girdik Kaya Asya ile bır taraf ta be bir tarafta alışveriş için elbise bakarken Kaya bir anda ortadan kayboldu bende bü fırsattan istifade Asya'nın yanına gittiğimde elimde tuttuğum krem rengi elbiseyi gösterdim...
"Arya b..bu...elbise çok hoş, sana çok yakışacak.. hadi dene" dedi merakla və gülerek...
...Kaya'dan...
Arya'nın və Asya'nın alışverişe dalmasıyla birlikte bende bir teknoloji mağazasına girdim və Arya için almamız gereken telefonu aldım benim telefonumun aynısını ona da almayi tercih ettim. Mağazadan çıkıp tekrar Asya ve Arya'yi bulmak için az önce alışveriş yaptığımız mağazaya girdim Asya'yi soyunma odalarının olduğu yerde gözüm bana oraya gelmem için el işareti yapıyordu yanına vardığımda,
"Efendim Asya " dedim
Ve...
OMG!
!!!Ohhvvv!!!
One behh!!!
Soyunma odasından Arya çıktı!!
Allam sana geliyom!
Kısacık elbiseyle bacakları tamamen ön plandaydı..
Vücut ölçülerine tam oturan və saran bir elbiseydi gözlerimi sonuna kadar açmış ona bakarken və gözlerimi mükemmel vücudunda gezdirirken bunu farketmiş olmalı ki.. Utançla başını eğdi.
"Nasıl?" Diye sorunca
"Mükemmel" dedim bir anda çünkü gerçekten öyleydi.
Kaya aptal mısın çocuk sen! !
Neden hemen atlayıp mükemmel diyosun.
DİNGİL!!
Ama abi cidden bu ne çekicilik yaa.
Benim de adım Kaya ÇETİN ise ben bu kızı kimseye yedirmem. (Nohta).
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bücür
Teen FictionGözlerimi açtığımda başka bir hayat , başka bir kalp, başka bir vücuda sahiptim. bambaşka bir dünya beni bekliyordu. hayatımı, geçmişimi bırakıp gelmiştim buralara. Ama istemeden. kaderin bana verdiği defteri ya siyaha boyayacaktım yada geçmişimi si...