Gözlerimde tahmin edemeyeceğim bir ağrı ve ağırlıktan dolayı duyduğum sesler ve hissettiğim soğuğu düşünemiyordum..
Yavaşça yüzümü tavana çevirmeye başladım ve gördüğüm görüntü çığlık atmaam neden olmuştu.. Kaya ve elindeki buzlu su dolu kocaman bir bardak..Ve korktuğum başıma geldi terli vücudumun üzerine buzlu soğuk suyu yiyip titremeye başlamamla birlikte Kaya alt kata oturma odasına koşarak gitmişti arkasından gidemeyecek kadar çok titriyordum...
Kaya'nın üzerime boca ettiği lanet buzlu su yüzünden mi yoksa gördüğüm rüyanın etkisinden mi bilemiyoruım ama tüm vücudum titriyordu bacakalrım beni tutamaz hale gelmişti ve sakinleşip düşünmek için aşağıya Kaya'nın peşinden gitmek yerine kendimi yatağın ayak ucuna yere serdim...
Bacaklarımı göbeğime kadar toplayıp kollarımı kendime doladım fakat ne olursa olsun titremem durmuyordu..
Gördüklerim rüyamıydı şimdi?
Demir?
O kadın ve o adam Kaya'nın benim için 'çünkü o benim' demesi? sanırım en çok bu üzücekti beni kazadan sonra çok uzun zaman geçmişti ve ben hala hiçbir şey hatırlamıyordum peki ya bu rüya birşeyleri hatırladığımı mı gösteriyordu...
Titremem durmak bilmiyordu beynimi bu düşüncelerden ayıramıyordum.Kaya odamdan koşarak çıkalı 20 dakikadan fazla olmuştu..
İnanılmaz titriyordum ve üşüyordum.Belki de rahatlamak için sıcak bir duş almalıydım diyerek ölü gibi adım atmak için yalpaladığımda hemen yatağımın köşesinden ve duvardan daha sonra dolabımdan destek alarak banyoya kladar ilerledim.Aynanın karşısına geçip kendime baktım daha sonra ise titreyen ellerime baktım.Yüzüm bembeyaz olmuştu elim ayağım boşalmıştı.Sıcak su ellerimin titremesini azaltsada kendimi her an bayılabilecek gibi hissediyordum.
Bornozuma sarılıp banyodan çıktım.Uyandığımdan beri saatler geçmişti ama ben hıncımı almak için Kaya'nın peşinden gitmemiştim hatta düşünmemiştim bile aşağıya inmemi beklediği halde bu kadar zaman geçmesine rağmen yanıma gelmemişti.
Kendime gelebilmek için bornozumla beraber yorganımın altına girdim. Kendimi teslim ettiğim uyku bana korku veriyordu aynı rüyayı görmek istediğimden emin değildim. Gözlerimdeki ağrı, göz kapaklarımdaki sızı benim neler yaşadığımı sorgulamama izin vermiyordu.
Uyandığımda baş ucumda duran telefonuma baktım. Saati görünce dudağımın uçuklamasına hiç şaşırmazdım.
23.49
Ne kadar uzun zamandır uyuyordum Karnım zil çalıyordu açlıktan ölsem hiç şaşırmazdım. Bornozumu banyoya bırakıp hemen dolabimin önüne koştum bi anda kulağımı çınlatan müzik sesiyle beraber olduğum yerde sıçradım. Dolabımdan çok fazla özenmeden seçtiğim siyah kot kısa şortum (ah, bu şey gerçekten kısa) ve üzerine beyaz V yaka dekolteli bi tişört giydim. Tişörtümün eteklerini şortumun içine sokarken bır yandan da çekmecemden şortuma uygun kemer bulmaya çalışıyordum. Evin sıcak olmasından dolayı ayağıma parmak arası sandaletlerimi geöirmiştim.Aynada hoş bir görünütm vardı fakat şortumun kısalığı beni rahatsız ediyordu,fazala kısaydı. kapımı açıp bütün evi kaplayan müzik sesiyle karşılaştım.Evde parti havası vardı aşağıdan kahkaha sesleri ve cırlama sesleri geliyorduve bu ses tabikiii..CANSUU..Merdivenleri yavaş yavaş inerken müzik sesinden ve çok fazla uyumamdan dolayı başım zonklarcasına ağrıyordu dönmesini engellemek için de korkuluklara değilde duvara tutunarak iniyordum.Burnuma gelen keskin kokuyla beraber gözlerimin kapanması bir oldu.Tanıdığım tadı olan bir kokuydu ama hatırlamıyordum ne olduğunu merdivenlerden inerken gözlerimin kapanmasıyla 2. kattan aşağıya yuvarlanmıştım.Kopan patırtıyla beraber koşan ayak sesleri yakınlaşmaya başlamıştı.Duyduğum ses Can'a ve Kaya'ya aitti. Uyumak falan istemiyordum ben tekrar aynı şeyleri görmek istemiyordum.Kaya'nın beni kucaklıyıp salona götürmesiyle beraber Asya'nın sesini duydum ev yenimi gelmişti o,hemen yanıma koştuğunda Kaya yüksek sesle"Zeynep teyze su getir!Çabuk ol" kaya'nın bu kadar telaşlanması hoşuma gitmişti. Benim için telaşlanmıştı,beni düşünmüştü. Yavaş yavaş gözlerimi araladığımda Kaya'nın büyüleyici gözleriyle karşılaşınca gülümsemeden edemezdim. Şimdi odamdaydım yanımda sadece Kaya vardı.
"İyi misin Arya?" Kaya bana sadece benim için endişelendiğinde ismimi kullanıyordu.
"İyiyim..şey..çok uyumuşum,ve karnım acıktığı için başım döndü,bide aşağıda ne kokuyordu Kaya?"kaya'nın bakışları meraklanmıştı.
"ımm..Zeynep teyze fındık tatlısı yapmıştı o mu?" Kaya merkla bakmaya deavm ederken 32 diş sırıtmaya başlamıştım.
"Kaya,Kaya,KAYAAA" derken kahkahalar atıp üzerine atlamıştım. Boynuna kollarımı dolayıp başımı geriye atmıştım kahkahalarıma oda eşlik ediyordu.
"Noldu BÜCÜR noldu söyle" derken oda benim gibi gülüyordu.
"Hatırlıyorum , hatırlıyorum , hatırlıyoruummm, hatırlıyorum Kaya" gözündeki parıltı beni daha da gülümsetiyordu.
"Benim fındığa alerjim var , hatırladım Kaya" ben sevinç çığlıkları atarken kaya şaşınlıkla bana bakıyordu "Nasıl, nasıl hatırladın?"
"Bilmiyorum ama yarın doktora gidersek anlarız " derken hala gülmeye deavm edşyordum ve acaba gördüğüm rüyayı ona anlatmalımıydı sanırım evet onlardan bişey saklamamam gerekiyordu.
"Kaya bide şey ben bi rüya gördüm bi kadın bi adam bi de genç bizim yaşımızda bir çocuk vardı kadınla adam nişanlım olduğunu söylediler yani saçma geldi bana daha bu yıl seninle aynı sınıfta okuycaz nişanlım olması imkansızdı,kadın ve adam da annem ve babam oldukalrını söylüyorlardı ama güvenmiyordum kaya onlara hiç güvenmiyordum..."
Sözler ağzımdan zorla çıkarken Kaya'nın bedenimi sıkıca sarmasıyla kendime geldim. Kollarından sıyırılırken düşündüğüm en önemli şey ' Kaya'yla ne zaman bu kadar yakın olmuştuk'?!?!
------------------------------------------------------
Selam arkadaşlar kitabımın heyecanlı bölümleri bu bölümden sonra gerceklesmeye baslayacak. Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Yorum ve voteyi unutmayın yorumlarınız olmadığı zaman hikayede kendimi sıkışmış hissediyorum öyle mi yapsam böyle mi yapsam kurgu tam oluştu ama sürekli aklıma heyecan verici olaylar geliyo neyse. .. çok konuştum...
Yazarinizi yanlız bırakmayın. ...
Opuldunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bücür
Novela JuvenilGözlerimi açtığımda başka bir hayat , başka bir kalp, başka bir vücuda sahiptim. bambaşka bir dünya beni bekliyordu. hayatımı, geçmişimi bırakıp gelmiştim buralara. Ama istemeden. kaderin bana verdiği defteri ya siyaha boyayacaktım yada geçmişimi si...