Kaya kapıyı açmak için anahtarını kullanmak amacıyla cebine elini soktuğu anda kapı açıldı ama kimin açtığını tanımıyordum. Fakat çok yakışıklı olduğu asla gözden kaçmayacak bir ayrıntıydı.
Karizmatik bir erkek = kapıdaki daşş.
Kaya " Ne işiniz var lan burda" dedi sitemle.
"Şu meşhur Arya'yı merak ettik karşimm"
"Sanane lan Arya'dan sana noluyo" sahiplenir gibiydi.
bir anda kalbim deli gibi atmaya başlamıştı."Bro sakin" dedi içerden bi erkek daha.
"Oo millet herkes neden burda" dedi Kaya rahatsız olmuşçasına.
"Hayatımıza dahil ettiğin kızı merak ettik " dedi bir kız sitemle. Siyah saçları mavi gözleri gözlerimi kamaştırıyordu. Vücudu harikaydı. Neden olduğunu anlamadım fakat kıskandım bu kızı.
"Senin değil benim hayatıma girdi o kız Cansu!" Dedi sesi giderek yükselirken kalbim yine küt küt atmaya başladı.
Noluyordu bana?
Kaya neden ilgimi çekiyordu?
Cansu dediği kız kahvaltıda telefonla konuşurken söylediği cansuydu sanırım.
Neden beni ona karşı sahiplenir gibi korur gibi davranıyordu?
Neler düşünüyorum ben böyle?
Kendine gel Arya!
O çocuk sana yardım etti sadece!
FESATLAŞMA!
Aklını başına topla neler düşünüyorsun!Kendimi bü düşüncelerden sıyırmaya çalışırken. Bu karşımlakilerin Kaya və Asya'nın arkadaşları olduğunu anlamam çok zamanımı almamiştı.
Teker teker hepsi kendini tanitmiştı!!
Allam cennete düştüm!
Gözüm gönlüm açıldı behh kaslara bah kaslara... Anneyym..
"Selam , ben Cesur"
"Ben..şey..."
Kaya sinirden kızarırken yalandan bir öksürük ile " Can" dedi elimi sıkan çocuk. Ellerimizi ile hala havada tutarken. Kaya sertçe aramızdan geçerek mutfağa yöneldi gözlerimin içine bakarak " bu kadar yeter bence " demeyi ihmal etmedi.
Neydi bu?
Kıskaniyormuydu?
Neden kıskansın ki?Ah Kaya!
...
Kaya mutfaktan elinde koca bir bardak buzlu su ile geri döndüğünde Can'a siz hala burda misiniz? Bakışı atarak kazasıyla kapıyı işaret etti. Cansu, Can,Cesur, Betül, Akar kapının yolunu tuttu və Cansu giderken Kaya'nın yanağına sulu bı öpücük kondurmasıyla beynini kulaklarından çekip burnuna tıkayasım geldi. Cansu Kaya'dan ayrıldıktan sonra Kaya'nın bakışlarını üzerimde hissettim. Ve neden olduğunu bilmediğim bir utançla bakışlarımı ayaklarıma diktim.
"Aksam yemeği yerken konuşmamız gerekenler var."dedi kaya gergin bir sesle.
...
Masadaki sessizlik içimi sıkıyordu.
Oha!!
OMG!
Ohvv!
Sesli düşünmedim yaa..
Kaya nası duydu onu..
Masadaki sessizlik diye içimden geçirdiğim anda hemen dudaklarını aralayip bir kaç kelime döküldü iki dudağının arasından.
"Arya"
Ohvv! !
İlk defa bana adımla hitap ediyor. Arkadaşlar anı ölümsüzleştirelim.
"Efendim"
"4 gün sonra okullar açılıyor və sende bizim okula geliyorsun yarın birlikte senin eski hayatın geri gelene kadar olacak süreçte işini kolaylaştıralım. Yaşını bilmediğimiz için benimle aynı sınıfta olacaksın. " sesindeki kıskançlığı Asya bile anlamıştı ki bana göz kırpmıştı. Bende Asya 'ya gülümsedikten sonra Kaya sözlerine devam etti.
"Eeh tabi eğer bugün kü gibi bizimkilerin yaptığı gibi birilerinin dikkatini çekip asılmalarını istiyorsan o ayrı" dedi imalayla.
Artık Çok netti kıskançlığını hiç gizleyemiyordu.
Bu fırsatı değerlendirmem lazım diye kendi kendime düşünürken bır anda dudaklarım aralandı ve "aslında hiç fena olmaz " diyiverdim bir anda në olduğunu anlamamıştım ama onun bana karşı olan kıskançlığı yanaklarımın kan pompalamasına ve kalbimin deli gibi artmasına neden oluyordu eminim ki sadece yakışıklılığı değildi onu bende çeken.
Asya'nın sesiyle bu düşüncelerden sıyrılıp dediklerini dinlemeye başladım " Arya, Kaya ben bugün alışverişte biraz yoruldum da erkenden uyusam sorun olmaz dimi" dedi Asya çok içten bir şekilde.
"Dinlenmene bak canım" dedim.
"Abi" dedi bir anda Kaya.
"Ne" dedik Asya ile ayni anda..
"Kaya değil abi, asya"
"Tamam abilerin en yakışıklısı ıyi geceler" dedi ve Kaya'nın yanağına sulu bir öpücük kondurdu.
Anlamıyorum?
Neden kıskanıyorum ben Kaya'yı?
Kıskanıyorum işte varmı ötesi kıskanıyorum. (! )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bücür
Novela JuvenilGözlerimi açtığımda başka bir hayat , başka bir kalp, başka bir vücuda sahiptim. bambaşka bir dünya beni bekliyordu. hayatımı, geçmişimi bırakıp gelmiştim buralara. Ama istemeden. kaderin bana verdiği defteri ya siyaha boyayacaktım yada geçmişimi si...