Yıldızlar o kadar harika gözüküyordu ki.. Bahçedeki hamakta sallanırken uykumun gelmesi için bi nevi dua ediyordum da denilebilir. Kapın sesi duymamla beraber sanırım Kaya geldi diyerek kafamı kaldırdım çünkü Asya uyuyordu ve uykusu kış uykusundaki bir ayı kadar ağır.
Sanırım şuan Asya'ya azcık ama azcık hakaret ettim ama öyle yani şimdi ben napıyım gece kırılan bardak sesine bile uyanmadı yani yapcak bişi varmı yani kanka ayı gibi uyuyo...
Asya duysa kafama çıkar saçlarımı cımbızla yolardı sanırım!
Bahçe kapısının açıldığını gördüğümde bugünkü çocuklardan Can yanıma gelmeye başladı hamaktan doğrulup ayağa kalktığımda Can " Kaya'yı gördün mü?" diye merakla bir soru sordu..
"Hayır,görmedim.Nerde olduğunu da bilmiyorum" dedim sesimde kontrol edemediğim bir sitem ve öfke olduğunu Can bile anlamıştı. "Anladım..Sanırım tartıştınız?" dedi soru sorar gibi.
" Hayır tartışmadık" dedim.
"neden ona sinirli gibi konuşuyorsun o zaman?"
"Bana sürekli bücür demesinden hoşlanmıyorum!"
"Bence hiçte bir bücür sayılmazsın" ..."Ne kadar güzel olduğun ortada büyük ihtimalle hatırlayacağın hayatında bir erkek arkadaşın vardır.."
"hatırlamıyorum" dedim buruk bir sesle.
"Konuşmak ister misin Kaya gelene kadar seni dinleyebilirim eğer istersen"
"Tabii.. olur bişey sormak istiyorum.."
"tabii sorabilirsin"
"Aramızda kalmasını istesem sana güvenebilir miyim?"
"Emin ol bu gece tanıştıklarının arasından Asya ve Kaya'dan sonra en güvenilir arkadaşınım eğer arkadaşın olmamı istersen tabii?"
"Tabiki isterim..şey..ben..şu kızıl saçlı kız.." cümlemi bitiremeden Can'ın sözleri susmamı sağladı.
"CANSU MU?"
"Evet sanırım..cansu neden benden hoşlanmadı..?" "Bak Arya Cansu Kaya'ya karşı bişeyler hissediyo biz çocukluk arkadaşıyız ama cansu ben kendimi bildim bileli Kaya'dan hoşlanıyo sanırım aşık" .. "Ama Kaya ile aralarında tek gece dışında hiçbirşey olmadı ve ben olmayacağını biliyorum sen Kaya ile aynı evde kaldığın ve yakın olduğunuz için o senden pek hoşlanmadı sanırım ama onun dediklerini haklı olduğun sürece sikleme Kaya haklı olan ve haklın olduğuna şnandığı herkezi korur .."
Can'ın sözleri o kadar içten ve o kadar cana yakındıki sanki doğduğumdan beri onu tanıyormuşum ve arkadaşmışız gibi hissediyordum. Duyduğum kapı sesi ile olduğum yerde sıçradım,Can korktuğumu anlamış olucak ki elini omzuma koydu ve kapıya doğru baktı..Kaya'yı gördüğümde hızlıca yanımıza geliyordu hamakta Can ile aramıza oturdu ve bir anda bir çıtırtı duyunca Can hemen kalktı ve ..
"Lan götün ne büyük kaldır kıçını kızın keyfini bozduk zaten kıracan hamağı camış"
"Tamam kardeşim sen neden gelmiştin gecenin bir yarısı söyle"
"Abi ya Betül'le kavga ettik canım sıkkındı geldim" "Niye lan?"
Sanki ben yokmuşum gibi konuşmaya devam ettiklerinde duyduğum rahatsızlıktan dolayı ayakkabılarımı giyip ayaklandım ama Can bileğimden tuttuğu gibi oturttu beni hamağa tekrar.
"Ya dur gitme akıl verin nabim şimdi ben amk ya , kızı çok sinirlendirdim kavga ettik"
"Git şimdi ona onu sevdiğini söyle ve dudaklarına yapış,eminim oda seni seviyosa ve özlediyse barışırsınız " dediğimde Can'ın gçzlerinde şimşekler çaktı ve topukları poposuna vura vura koşmaya başladı bağıra bağıra " Aşk profösörü yapın bunu yaa sağol kankam adamsın" dedi bende gülerek yanımda hamakta "oturan Kaya'ya baktım göz göze geldiğimizde gözlerindeki parıltı içimi ısıtmıştı..
"Cansu sana birşey mi dedi bücür " dedi.Bende oflayarak hamağa uzandım ayaklarımı arkasından geçirdim ve o oturur ben yatar vaziyette hamaktaydık." bana bücür demekten ne zaman vazgeçiceksin Kaya " dedim.
"Büyüdüğün zaman "dedi." Ya okullar açılınca ayrı sınıfta olucaz aynı yaştayız ne büyümesi.. Deme bana büc..AAĞĞĞHHK..indirsene beni napıyosuın Kaya indir çabuk kusucam kafana indir yaa"
Kaya bi anda beni omzuna aldı ve ciyaklamam durunca " Kızım cırlama yaa off kulağıma sıçtın bu ses ne ALLAM imdat.." "Kaya bırak inince burdan beynini sökerim indirsene"
"Bak hala büyümemişsin aynı sınıfa gidicez benim kaslara bak bi bide senin hafifliğine ondan büyüyünce diyprum anladınmı bücür." dedi ve daha fazla cırlamam için beni omzundan indirdi.
"OF beynim sulandı orda ya ..ayh.. bücür değilim ben formumdayım yhem seninkiler de pek kas sayıl.."
OHHVV!!!
OMG!
Allam kaslara bakkk!! DAŞŞ!
Kaya tişörtünü çıkarıp ksalarını gösterdiğinde bir anda göz zevkimden sözcüklerim yarıda kaldı .
"Kaya boy gösteriyosun galiba giy şu tişörtünü" dediğim gibi tişörtünü kafamdan sert bir şekilde geçirdi.
"Nabıyosun yaa salak mısın ?"
"Sen misin salak asıl götün doncak gir içeri hadi." dedi ve üzerimde sadece sporcu atletim olduğunu anlayınca evet azcık üşümüştüm ama dışardaki hava o kadar güzeldi ki içeri girmek istermiyordum.
"Sanane sen gir içeri girmek istemiyorum." dedim ve sinirlenmişti sanırım, " Gir içeri Arya yüzünü duvara çizicem ! " dediğinde tehditini anlamıştım ve pısarak götüm götüm bahçeye açılan kapıya ilerledim..arkadmdan da söylenmeyi eksik etmedim tabiki (puahah).
Kaya "iyi geceler" dediğinde yüzümde kocaman bir gülümseme oluştu. Yüzümü Kaya'ya döndüğümde hala ilerlemeye devam ediyordum."sanada iyi geceler " dedim sırıtarak ve ayağıma takılan halıdan dolayı az daha yeri boyluyordum..
Kaya "Dikkat et bücür " dediğinde
"Tamam kas hayvanı ederim " dedim sırıtarak ve kahkaha ata ata yukarıya odama çıktım ben merdivenleri uçarak giderken Kaya'nın da arkadmdan koştuğunu ayak seslerinden anlamıştım ve " Göstercem sana kas hayvanını şimdi bücürük" dedi ve bende hemen kendimi odama attım kapı açık kalmıştı ki önümü göremeyip yeri boyladım kahkaha atarak tavana bakmaya çalıştığımda Kaya da benim ayaklarıma takıldı ve üzerime düştü nefes nefese kalmıştık...
Gözleri gözlerime geldiğinde dudakları aralandı burunlarımız deyebilecek kadar yaklaşmıştık ve..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bücür
Novela JuvenilGözlerimi açtığımda başka bir hayat , başka bir kalp, başka bir vücuda sahiptim. bambaşka bir dünya beni bekliyordu. hayatımı, geçmişimi bırakıp gelmiştim buralara. Ama istemeden. kaderin bana verdiği defteri ya siyaha boyayacaktım yada geçmişimi si...