Ahoj, výtam vás zpět s další částí. Přeju příjemné čtení :).
Počkej, vždyť to je......Bill?
Nechtělo se mi věřit že ho zase vidím.Billa pohled:
Když jsem byl v kavárně šla krásně cítím vůně kávy a horké čokolády. Chvíli jsme tam stáli, než jsem si všiml že u okna sedí Natasha s nějakou další holkou, byla to asi její kamarádka. Nevěřil jsem svým očím, vůbec jsem nemyslel že ji ještě někdy uvidím. Po chvíli se mě všimla, jen se na mě usmála a malinko mi zamávala, pak se zpátky na svojí kamarádku.
Natashy pohled:
Po chvíli co jsem se na něj chvíli koukala, tak jsem se zpátky otočila na Sophii. "Měla by jsi jít za ním" mrkla na mě Sophie a malinko se zasmála, já jsem se na ní jen podívala a protočila očima "V klidu, dělala jsem si srandu, ale měla bys to udělat" zasmála se a malinko mě šťouchla do ramene, já se jen na ní usmála a znovu jsem se na chvíli podívala na Billa. Zase jsem si s ní chvíli podívala, asi po třech minutách do mě začala znovu šťouchat "Co je?" řekla jsem jí trochu naštvaným tónem "Dělej, koukni se, on se na tebe dívá" řekla takovým zbrklým tónem. "Kdo se na mě dívá?!" "No Bill přece, dělej zamávej mu" hned do mě začala ještě víc šťouchat, aby jsem se otočila "Ne, nedělej" já jsem se tak stydím, že to nejde ani popsat. Nakonec mi otočila hlavu a já se na něj usmála a zamávala mu.
S: "Vidíš, nebylo to vůbec těžký"
N: "Ahh(oddychnutí), ty mě jednou zabiješ"
S: *smích*
Podívala jsem se na ní a taky se začala smát.
Billa pohled:
T: "Tady máš Latte a mužem si jít sednout"
B: "Dobře dík, máš i pro Williama?"
T: "Jop, mám"....."Není támhle to ta holka o který jsi mi říkal?"
Koukl se na Natashu a tu holku.
B: "Jo je a to v pravo je asi její kamarádka"
T: "Tak se jí běž zeptat na číslo nebo něco"
B: "Zbláznil si se, ne"
T: "Vždyť jsi byl zklamanej z toho a když máš příležitost tak to neuděláš?"
B: "Na to nemám, je tady moc lidí a ještě je tam s kamarádkou"
T: "Já tě nechápu, určitě by jsi to dál"
B: "Možná jí to nemusím říct, něco mě napadlo"
Z pohledu Natashy:
Seděly jsme a už skoro měly dopito, ještě si skočíme na záchod a mužem jít.
S: "Hele, nechtěla by ses ho zeptat na číslo?"
N: "Ne, je tam navíc s nějakým kamarádem nebo bráchou"
S: "S bráchou, jsou dvojčata"
N: "Aha, tak to je dobrý vědět. Hele pojď na záchod a mužem jít ke mně"
S: "Tak jo"
Nechaly jsme si tam věci, doufaly jsme že nám to nikdo neukradne. Když jsme se vrátily tak tam už Bill s tím bráchou nebyl. Možná ho už fakt nikdy neuvidím, pomyslela jsem si. Ale když jsme se vrátily tak mě něco překvapilo.
Tak jo, abych na vás nezapomněla tak tady je pátá část. Akorát se omlouvám že je napsána tak pozdě večer (i když to není pozdě, ale neva). Doufám že vás to bavilo a že se těšíte na další část, zatím ahoj💗
ČTEŠ
Love Who Loves You Back
RomancePříběh o Natashe/Naty Robinson. 16ti letá (za nedlouho 17ti letá) Natasha bydlí se svými rodiči Emily a Jackem a ještě s jejím o rok starším bráchou Williamem v Californii v San Franciscu, ale za nedlouho se budou muset přestěhovat do L.A. kvůli tát...