13. Část

243 15 6
                                    

Ahooj, vítám vás po dlouhé době u další části. Doufám že se vám bude líbit <3.

B: "Naty nechtěla by jsi.... spát u mě, zeptal bych se Toma, jestli se nezeptá i Sophi" když to řekl, měla jsem úplně divný pocit,  byla jsem strašně ráda.

N: "Jo klidně" usmála jsem se, jen jsem se usmívala, ale byla jsem úplně šťastná. Napsala jsem mámě.

: Ahoj, mami. Nevadí že prespím u kamaráda se Sophi.

Máma: Ne nevadí, jen nezlobte.

: Neboj, mám tě ráda💗

Máma: Já tebe taky💗

Nebudu řešit jak myslela to 'nezlobte', hlavní je že můžu.

N: "Prej můžu, tak já si zabalim nějaké potřebné věci a mužem jít k tobě"

B: "Dobře" bylo mu na obličeji vidět jak je šťastný.

Zabalila jsem si věci a šli jsme dokoukat ten film/horor. Párkrát jsem se ještě lekla a bylo to dobrý. Pak jsme si chvíli povídali a pak jsme mohli vyrazit.

B: "Máš všechno?"

N: "Jop mám, může jít"

Sešli jsme schody, Bill mi pomohl s věcmi dolů. Dole jsme si obuli boty, popadli věci a šli. Taky jsem si sebou vzala skate. Zjistila jsem že bydlej kousek od nás.

Když jsme dorazili k jeho domu, byl překrásný. Šli jsme dovnitř a megálně se mi líbil. 100x lepší než náš. Sudnali jsme si boty a Bill mi ukázal kde budu spát.

B: "Tak, tady budeš spát. Já si sem dám nějaké deky a podívám se na nějakou matraci"

N: "A nebude ti vadit že spím v tvé posteli?"

B: "Ne nevadí" usmál se, vypadal tak hezký když se usmívá.

Zavřel dveře a já si položila věci k posteli a sedla si na ní. Bill se na mě podíval a sedl si vedle mě. Koukla jsem se něj a bylo to stejný jako předtím.....BYLI JSME ZAS BLÍZKO U SEBE. Malinko víc se ke mně přiblížil a... políbil mě. Bylo to tak hezké, polibek se začal prodlužovat. A místo pusu se to proměnilo na líbání. Bylo to tak dokonalé, spolupracovali jsme a začalo to být víc intenzivnější. Naše jazyky se proplétaly a moje ruce si hrály s jeho vlasy. Pak dal jeho ruku z mojí tváře na bok. Nechtěli jsme vůbec přestat.............ale najednou jsme slyšeli dveře tak jsme s tím přestali a šli se podívat kdo to byl...

Doufám že se vám to líbilo, kdyžtak mi můžete váš názor napsat do komentářů. Zatím ahuj <3.





Love Who Loves You BackKde žijí příběhy. Začni objevovat