Předem se chci omluvit, že ty části nebudu vydávat tak často jak předtím. Přeji krásné čtení :).
Přerušila jí Sophi.
S: "Jee, pardon. Nevěděla jsem žee" šlo vidět, že se bojí aby jsem jí neseřvala. Ale místo toho jsem se cítila......jak to mám říct ("trapně") nevím jak to mám jinak nazvat. Jen jsem se koukala na Billa a ten vypadal úplně stejně jak já a pak jsem se znova otočila na Sophi.
S: "Jenže jdeme do krámu, Tom tam prej potřebuje koupit jídlo na doma. Tak abyste věděli, no nic, nebudu rušit" jen se na mě šibalsky usmála a zavřela dveře, po chvilce se znova vrátila a řekla "a neboj, bráchovi to neřeknu" mrkla na mě a už vážně odešla. Podívala jsem se na Billa a chtělo se mi smát, on taky vypadal že se chtěl smát.
B: "Jak to myslela "neboj, bráchovi to neřeknu"?"
N: "No, brácha nemá rád, když se “vážu„ do jeho kamarádů"
B: "Jo aha, tak to potom chápu" chvíli jsme se na sebe koukali, a pak jsem řekla
N: "Jo promiň, nebudem se koukat nějakej seriál?"
B: "Můžem"
N: "Tak dobře" řekla jsem a šla pro ovladač od televize.
N: "Co si pustíme?"
B: "Nevím, je to na tobě" řekl a usmál se, já si sedla vedle něj a vybírala.
N: "Tak třebaaaaaaaa a nebo si pustíme horor"
B: "A nebudeš se bát?"
N: "Možná, ale já jsem zvyklá" řekla jsem a začala vybírat horor
N: "Tak třeba....... stáhni a zemřeš?"
B: "Tak jo"
N: "Tak, já zatáhnu záclony a půjdu udělat popcorn"
B: "Dobře" šla jsem zatáhnout záclony a dolů udělat popcorn, když jsem udělala popcorn tak jsem se vrátila nahoru. Chvíli jsme koukali a pak jsem se něčeho lekla a odskočila k Billovi. Smáli jsme se a pak.
B: "Naty nechtěla by jsi........
Taaak, doufám že vás to bavilo, omlouvám se že nedělám ty části tak často. Učím se teď na prezentaci, aby jsem nedostala špatnou známku. Mám vás ráda a přeji krásný den <3. Doufám že vás to bavilo xd
ČTEŠ
Love Who Loves You Back
RomancePříběh o Natashe/Naty Robinson. 16ti letá (za nedlouho 17ti letá) Natasha bydlí se svými rodiči Emily a Jackem a ještě s jejím o rok starším bráchou Williamem v Californii v San Franciscu, ale za nedlouho se budou muset přestěhovat do L.A. kvůli tát...