Omlouvám se že tohle bude kratší, ale teď moc nestíhám. Užij te si čtení <3
To se hodilo, William se vzbudil.
W: "Tak odpoví mi někdo"
S: "Hele, už radši nic" šlo vidět že Sára je nervózní, věděla že by brácha nestrpěl kdyby jsem měla nebo spala v jedný posteli s jeho nejlepším kamarádem.
Nic jinýho mě v tu chvíli nenapadlo říct než..
N: "Nee, jenom že Sophi spala s Tomem na gauči"
Sophi se na mě koukla vražedným pohledem a pak se koukla na mě a na Billa.
W: "Jo aha, dobře budu ti věřit" řekl a koukl se na mě a Billa vražedným pohledem, vypadal jako kdyby něco tušil.
Já jsem si povídala se Sophi a William s Billem. Za chvíli přišel i Tom.
T: "Dobré ráno"
W: "Já ti dám dobré ráno, vždyť je skoro 12 hodin"
T: *smích* když se smál, tak se pak koukl na Sophi a usmál se
N: "Jak se spalo?" Když jsem to dořekla, tak jsem se podívala na Sophi a pak následně na Toma
W: "To by mě taky zajímalo"
T: "Řeknu to takhle, skoro nic si nepamatuju, ale spalo se překrásně" když to dořekl, tak se Sophi začala červenat
N: "No nic hrdličky, já se jdu podívat nahoru co budu dělat"
B: "Můžu jít s tebou?"
N: "Jo, klidně" usmála jsem se
Když jsme už byli u schodů, tak se z kuchyně ozvalo "Jo počkat, o tohle tu jde" šlo slyšet že to řekl William. Když jsme byli v pokoji tak jsem zavřela dveře a sedla si na postel, ukázala jsem rukou ať si taky sedne. Seděli jsme na posteli a mlčeli, najednou to ticho prerušil Bill.
B: "Všiml jsem si že hraješ na kytaru a skládáš písničky"
N: "Jo, ale není to tak dobrý" trochu jsem znervóznila a podívala se na noční stolek.
B: "Právě naopak, četl jsem je a byly skvělý" když to řekl tak jsem se na něj otočila, naše obličeje byli tak blízko. Zapadala jsem do jeho hnědých očí, byl tak hezkej. Pak mi dal ruku na tvář, byl to tak hezký moment, vůbec jsme nepřerušili nás oční kontakt. A pak jsme jen zavřeli oči a..... chybělo jen kousek, aby jsme si dali pusu. Ale pak tu úžasnou chvíli někdo přerušil.....
Omlouvám se že je to krátký, ale jak už jsem říkala, tak nemám moc čas. Doufám že se vám to líbilo a zas někdy jindy, zatím ahoj💗
ČTEŠ
Love Who Loves You Back
RomancePříběh o Natashe/Naty Robinson. 16ti letá (za nedlouho 17ti letá) Natasha bydlí se svými rodiči Emily a Jackem a ještě s jejím o rok starším bráchou Williamem v Californii v San Franciscu, ale za nedlouho se budou muset přestěhovat do L.A. kvůli tát...