Seungmin elini uzattı. Jeongin elini tutup ayağa kalktı. Seungmin sıkıca sarıldı. Jeongin de karşılık verdi. Uzun süre öyle durdular. Ayrılmalarına neden olan şey bir bebek aglamasiydi. Jeongin arkasını döndü. Bir bebek duruyordu. Evet, bu Jeongin'in bebeğiydi. Jeongin koşarak bebeği kucağına aldı. Çok tatlıydı. Seungmin yanına geldi. Bebeği kucağına aldı.
"Adı ne olacak?"
"Hmmm. Seunjin olabilir"
" Seunjin güzelmiş"
"Senin kadar değil Jeong"
Jeongin ağlamaya başladı. Seungmin tekrardan Jeongine sarıldı. Jeongin Seunjin'in rahatsız olucagini düşündüğü için geri çekildi ve Seunjin'i kendi kucağına aldı.
-----
'nerdeyim ben?'
"Minho Hyung?"
"Ah- JEONGIN?"
"Minho Hyung..."
Minho ayağa kalktı ve Jeongin'e sarıldı. Tam o sırada kucağında Seunjin ile gelen Seungmin minho yu görünce Seunjin i unutup hızla koştu. Jeongin son an Seunjin i aldı. (Cennette yaptıkları şeye bak bee) Minho Seungmin'e sımsıkı sarıldı. Jeongin de tek elle sarıldı. Birlikte hasret giderip Seunjin'i tanıttılar.
-----
"Ananisikeyim Chan!"
Jeongin arkasina döndü. Jeongin bir an niye herkes teker teker geliyo dedi. Sonra koşarak Changbin'e sarıldı. Changbin hâlâ Chan'a sovuyordu. Bir ne olduğunu anlasam.
"Anani- AA JEONGIN! SEN ÖLDÜKTEN SONRA BEBEĞIN DE ÖLDÜ!"
"O burada Hyung" diyip kucağındaki bebeği gösterdi. Changbin 1 dakika sonra ne olduğunu anladı.
"DUR LAN BEN ÖLDÜM MÜ??"
"Evet?"
"Noluyo?"
"SEUNGMIN!"
"CHANGBIN HYUNG!"
"Hepinizin amına koyucam ama!"
"Lan Minho hıyarı napiyon burda?"
"HAHAH CHANGBIN O NASIL BIR SIFAT LAN!"
"Durun durun"
Herkes Seungmin'e baktı.
"Önce ben geldim, sonra Jeongin, sonra Seunjin."
"Seunjin kim?"
"Bebeğimiz. Neyse sonra Minho hyung geldi. Simdide sen. Sıradaki kim acaba?"
"Bence tahmin etmece oynayak!"
" Tamam."
"Bence Jisung."
" Hayirr! Jisung'um ölemez! Gelmesin o buraya yaşasın!"
" Sadece tahmin Hyung"
"Bence Felix gelcek."
"Yoo Jisung"
"Bence Chan hyung"
"Dur ben Jisung diyorum, Minho Chan hyung dedi. Changbin'de Jisung dedi. Jeongin'de Felix dedi. 2 kisi Jisung diyo ahah"
" Hyung? Sana bir soru sorabilir miyim?'
" Evet Jeongin?"
"Niye geldiğinde Chan Hyung'a ana bacı sövüyordun?"
" Tamam gelin anlatcam."(sadece kendisini öldürdüğünü anlattı)
--------
Kalktığımda karşımda Changbin vardı. Ne? Öldümmü? Hemen yanına gittim. Beni görünce yüzü düştü