Cehennemin 7. katı

224 19 8
                                    

                                                      . Haviye

Sabah gözlerimi vücudumdaki Keskin bir ağrı ile açmıştım , inanın ki bu ağrıya bile alışmıştım.

Aynı akşamki yatmış olduğum pozisyonda yatıyordum tek fark üstümdeki o dağ ayısı yoktu.

Bir insan yataktan doğururken bu kadar acıyla doğrulmamalıydı ya.

"Ahhhhh" diye acı bir inleme çıktı ağzımdan zar zor yatakta oturur pozisyona gelebilmiştim.

Bacaklarımı yataktan sarkıtıp arka taraflarına doğru gözümü gezdirdim.

Her tarafı kırmızı ve kemer izleri ile doluydu

Gözlerimden sicim sicim Akan yaşları silme gereksinimi duymadın dikkatli bir şekilde ayağa kalktım attığım her adımda vücudum çok daha fazla acıyordu.

Karınca hızında sonunda banyoya gelebilmiştim altında bulunan şortu dikkatli ve yavaş bir şekilde vücudumdan ayırdım aynı işlemi tamamen çıplak kalana kadar sürdürmüştüm.

Küçücük bir harekette bile vücudum gerginleşiyordu ve yaraların acısı hat safa'ya çıkıyordu

Duşakabinin içerisine girip suyu soğuya yakın ayarlayıp yere oturdum.

Vücudumu daha fazla ayakta tutabileceğini düşünememiştim çünkü

Su yanan vücuduma bir nebze de olsa iyi gelmişti gece boyunca sanki vücudumun acısı yetmiyormuş gibi bir de hayvan gibi üzerimde yatmıştı sabaha karşı kalkmış olduğu süre zarfında kısacık bir zaman dilimi de olsa uyuyabilmiştim.

Şu hayatta sadece Annem vardı yanımda olan, bir de babam, yanımda değildi ama yine de aile olarak gösterebildiğim annemden sonra bir tek o kalmıştı

Ve bu cani adam beni buraya hapsederken elimden aile bildiğim tek kişiyde almıştı

Daha sonrasında onu öldürdüğüne çok pişman olduğunu söylemişti ve ben de gerçekten pişman olduğuna inanmaya çalışmıştım fakat daha sonradan öğrendim ki onu bana tehdit olarak kullanamadığı için pişmanmış.

Yani benimle bu zamana kadar evlenememesinin sebebi onu bir kere olsun evet demeyişimdi şu hayatta zorla elimden her şeyi almış olsa da onunla evlenmeye evet demeyi zorlayamamıştı

Evlilik yüzünden çok dayak yedim çok aç kaldım ama yine de evet demeyecektim elimde kalan son hür irademi almasına izin vermeyecektim.

....

Vücudumu havlu ile yavaş yavaş kuruladım aynadan vücuduma bakmaya her ne kadar korksam da banyonun içerisinde bulunan boydan aynaya gözlerim takıldı

Vücudumun ön tarafı bir nebze de olsa normal görünüyordu tabii göğüslerimin üzerindeki morlukları saymazsak aynı zamanda da boynumdaki morluklarıda

Vücudumu hafif yan çevirip yan profilden bakmaya çalıştım sırtımdan başlayıp ayaklarıma kadar her tarafı Kemer iziyle doluydu özellikle sırt bölgem iğrenç görünüyordu.

Sırt bölgemi oldukça fazla vurduğu için sadece kırmızı bir çizgiden ibaret değil de kanayan yaralar da vardı.

Havlu ile dikkatli bir şekilde kanayan yerleri silmeye çalıştım ondan yardım alacağımı ölmeyi yeğlerdim daha iyi

Her ne kadar imkansız gibi görünse de sırtımın belli yerlerine ve vücudumun diğer her yerine Ağrı kreminden sürdüm.

Banyoya girmeden önce almış olduğum kıyafetleri en az hareketle üzerime giymeye çalıştım.

Haviye-MevaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin