. Haviye
Arkadaşlar lütfen ön yargılı olmayın ve biraz sabırlı olun
Bu kız ne kadar gurursuz bu adama nasil aşık olur demeyin ve bekleyin
Kesinkes kararlar vermeyin.
Nerden bileceğizki belki hayatın altı üstünden daha iyidir değil mi ?
🖤🖤🖤
İşten çıkıp yavaş yavaş yolda yürümeye başladım
Neden mi
Annemin ölmesinin ardından bir türlü düzene gitmeyen hayatımı düzene sokmak için çabalıyordum
Bu yıl kazandığım pisikoloji bölümünü maddi sıkıntılar yüzünden dondurmak zorunda kalmıştım.
Çünkü babam denecek o insan bana faydadan çok zarar veriyordu annem ile sürekli kavga ederler ve annemi döverdi.
O kadar çok korkardım ki annemide gözlerimin önünde öldürecek diye.
O hep haberlerde gördüğüm anın bir gün bizim evde olmasından delice korkuyurdum
Eğer annem eceli ile ölmeseydi o pislik insan yüzünden ölecekti.
Annemin kanser olmasından sonra şiddet olayıda artık ortadan kalkmıştı o zamanlar zannetmiştim ki babam akillandi ve çok pişman.
Şuan bu düşünceme yarım ağız gülüyordum.
Çünkü babam denecek o şerefsiz annemi aldattığı için artık onunla uğraşmıyormuş bu hem annemin hemde benim işime gelmişti.
Annemin kanser olduğunu ilk başta bilmiyordum çok ilerledikten sonra bana söylemişti.
Şarap kızılı saçlarının dökülmesinin ardından yüzü kireç gibi olmuştu her geçen gün gözlerimin önünde eriyip gidiyordu.
Onu 18 yaşımda kaybetmiştim şimdi ise 22 yaşımda ona verdiğim sözleri tutmak için çabalıyordum.
Ne zaman yaktığımı bilmediğim sigaramın sonuna gelmiştim ve ne zaman ağlamaya başladığımi farketmeksizin yürümeye devam ettim.
22 yaşıma girmemin üzerinden sadece 7 gün geçmişti annemin ölmesinin ardından hiç kutlanmayan doğum günüm bu yılda kutlanmamıştı.
Size birazcık kendimden bahsedeyim boyum 1.56 evet biliyorum çok kısa aama elimden gelen bir şey yok bende isterdim 1.70 olmayı ama işte Allah'ın işine karışamıyordum.
Şarap kızılı renginde saçlarım ve yeşil gözlere sahiptim
Aslına bakarsanız fiziğimi çok seviyordum belim çok inceydi ama kalçalarım oldukça büyük ve sıkıydı tek sıkıntım göğüslerim çok büyüktü.
95 beden göğüslerimin olması beni hep zorlamıştır.
Hafif koşmaya çalışsam göğüslerim yüzünden koşamıyordum gece yatarken yüz üstü yatamıyordum.
Ve yaşadığım çevre yüzünden eğer crop giyersem iğrenç insanlar yiyecek gibi bakıyorlardı.
O yüzden genel olarak salaş bir tişört giyiyordum bugün olduğu gibi
Bazılarımızın İstanbulu çok elit ve çok modern olabilir ama bazılarımızın İstanbulu yobaz ve iğrenç insanlarla dolu bir yerdir.
Yaşadığım yer asla modern değildi her tarafta çöp yığınları ve gece kondular vardı çalıştığım yer biraz daha gelişmişti ama yinede kötüydü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haviye-Meva
Chick-LitBir kadın düşünün cehennemin 7. katında oradan kurtulacağı günü bekliyor ve kurtulana kadar çok acılar çekiyor Bir erkek düşünün bu zamana kadar Sevgi nedir bilmeyen hayattaki tek amacı annesini ve kardeşini öldüren insanlardan intikam almak isteyen...