kriz

190 20 8
                                    

Suyun derinliklerine doğru çekiliyordum kurtulmak için kolumu bile yukarı kaldırmıyordum

Yorulmuş muydum?

Evet

Bu hayattan gitmek mi istiyordum?

Evet

Sen okuyacaksın benim güzel kızım benim psikolojimi bile sen düzelteceksin bebeğim

Peki benim psikolojimi kim düzeltecek anne?

Senin kızını dövdüler anne senin kızın 22 yaşında çekmediği acıların hepsini çekti anne.

Sen beni babamdan korudun ama bu dünya o kadar kötü ki

neyi öğrendim biliyor musun anne?

Tek düşmanımızın babam olmadığını öğrendim.

Hatta düşman öyle bir yerden geldi ki çok savunmasızdın anne, en azından babamı bilirdim neye sinirleneceğini sinirlendiği zaman ne yaptığını...

Öyle savunmasızdım ki aynı şu an olduğu gibi tahminlerim üzerinde ölmeme en fazla 2 3 dakika falan kalmıştır.

Ciğerlerimde hissettiğim yanma hissi tüm vücuduma acı olarak geri dönüyordu.

Senin için yaptığım tek şey su yutmamaya çalışmaktı anne, kendim için ise yaptığım hiçbir şey yoktu.

Biliyor musun anne çok uzun zaman oldu kendim için bir şeyler yapmayalı.

Bugün ilk defa kendim için kaçmaya çalıştım anne ,fark ettim ki onu bile başaramıyormuşum.

Bir insan nefes alırken kendini ölü gibi hisseder miydi ben 8 ay boyunca kendimi ölü gibi hissettim aldığım her nefes canımı acıttı yediğim dayaktan çok aldığım nefes canımı acıttı.

Artık gerçekten sonumun yaklaştığını hissedebiliyordum.

Ta ki bir el belimi sarıp beni hızlı bir şekilde yüzeye çıkartana kadar.

Birden suyun yüzeyine çıkmamla birlikte yuttuğum suları öksürerek çıkartmaya çalışıyordum ciğerlerim, boğazım, burnum yanıyordu.

Gözlerim yarı açık bir şekilde beni çıkartan kişiye baktım Alp endişeli gözlerle bana bakıyordu

Bense ona bir kene misali adeta yapışmış gibi sarılıyordum

Aradan kaç dakika ya da saniye geçti bilmiyordum ama bildiğim bir şey varsa da o da ciğerlerimin ,boğazımın, ve burnumun yanmasının hala devam etmeseydi.

Adamın karşısında hıçkıra hıçkıra ağlıyordum.

O büyük bir ihtimal öleceğimi zannettiğim için ağlıyorum zannediyordu.

"Annemin yanına gidecektim ben niye çektin aldın ki beni."

Kollarımı boynuna sarmıştım sağ omuz tarafına çenemi bırakıp bacaklarımı beline sardım.

İlk defa anneme bu kadar çok yaklaşmıştım gitseydim ne olurdu ki hem annem beni çok severdi sözünü tutmadığım için kızmazdı ki bana.

"Şhhhtt annelerimize verdiğimiz sözleri tutmadan gitmek yok meva ."

Meva

Annemin bana seslendiği gibi seslenmişti neden bu adama karşı garip bir çekim içerisindeydim.

Annem dışında biri bana meva dediği zaman sinirlenirdim peki bu adam bana meva  ettiği zaman neden sinirlenmemiştim ya da benim adım Nur diye çıkışmamıştım.

Haviye-MevaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin