Bisimilllahirrahmanirrahim
Selamün aleyküm gönlü çokça güzel okurlarım.Bölüm şarkısı Aydilge,Sorma (Ayetleri okurken müziği kapatmaya dikkat ederseniz sevinirim.Rabbime emanetsiniz☺️
İsim:Talha Ayaz
Soyisim: Bozoğlu
Meslek: Avukat
Yaş:25
Telefon:0545*******
E posta:ayaz@.com
Bağış yeri: İstambul Kimsesizler Kız Yurdu
Bağış Nedeni : ...
Bağış Miktarı:******
İmza:
İmzaladığım formu masanın üzerindeki dosyalardan birine gelişi güzel bir biçimde bıraktım.
On dört yıldır olduğu gibi bu yılda yine büyük bir umutla doldurdum formu.
Az kalmıştı çok az kalmıştı onu bulmama...Çalan telefon sesiyle derin düşüncelerimden sıyrılıp telefonu açtım.
T:-Efendim
A:-Şu söylediğin adamların dosyalarını baya bi incelettim abi ama yok yani ona dair en ufak bir bilgi yok.
T:Emin misin Agâh şüpe duyulacak en ufak bir şey demi yok?
A:Yok malesef çok üzgünüm ama yok.
(Yazardan)
Elindeki telefonu hızla karşısındaki duvara fırlattı genç adam masaya attığı sert tekmede canı acısada umursamadan masanın üzerindeki her şeyi etrafa dağıttı.
Başını iki elinin arasına almış hırsla nefes alıyordu.Daraldığını hissediyordu Talha sanki odadaki duvarlar üstüne üstüne geliyordu. Sanki nefes alamıyordu elini bisiklet yaka gömleğinin üst düğmesine götürüp bir kaç düğmesini açtı.Yavaş bir şekilde masanın dibine aciziyetle çöktü ve başını dizine dayadı.
Çaresiz hissediyordu kendini ama biliyordu çaresizlerin çaresiydi Allahu Teala.
Çok çetin bir imtihanda sınanıyordu ama biliyordu Rabbi kimseye taşıyamayacağı yükü yüklemezdi.Çok mu acizdi yoksa çok mu tükenmişti hayır o sadece yorulmuştu.
Her seferinde umutla bekleyip yenilgiye uğramaktan çok yorulmuştu.Ne kadar orada oturup beklediğini bilmiyordu genç adam. Gökyüzü kararmadan kalbinin kararmasından korkuyordu Talha Ayaz.
Ve le nebluvennekum bi şey'in minel
havfi vel cûi ve naksın minel emvâli vel enfusi ves semerât(semerâti),ve beşşiris sâbîrin(sâbîrine)(Bakara 155. Ayet)
Ve sizi mutlaka korku ve açlıktan ve mal can ve ürün eksikliğinden imtihan ederiz.Ve sabredenleri müjdele.
Okuduğu ayetten sonra gözündeki yaşı hızla silip yerinden doğruldu.
(Talha Ayaz'dan)Ne yapıyorum ben kendine gel Talha bilmiyor musun ki Allah sabredenlerle beraberdir.
Afff afff affa htitacım var.
Yere fırlattığım telefonu elime alıp baktım çoğu yeri çizilmişti kilit açma tuşuna bastım hâla çalışıyordu.
Telefonu cebime koyup.
Odanın haline bakmamaya çalışarak kapıya doğru yürüdüm.Bürodan çıkmadan önce asistanıma iki gün olmayacağıma dair küçük bir bilgilendirme yaptım.
Bana şuan en iyi gelen geçicide olsa çok huzurlu vakit geçireceğim yere gidiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEVAFUK
Teen FictionKendimi boşlukta gibi hissediyorum ,ne tutunacak biri nede duracak bir yerim var,sadece düşüyorum.. İçindeki çığlıkları susturmak ister gibi titreyen dudaklarını sertçe birbirine bastırdı,bben ben artık dayanamıyorum derken sesi çatallı çıkıyordu Le...