More Than Meets The Eye.
Bu okuyacağın yazı kendimle bir yüzleşme değildir,bu yazı temel olarak kendimle bir imtihan vermenin sonucu olarak ortaya çıkan öngörülemez nedensel bağlamlar çerçevesinde hazırlanmış olan izah,giydirme ve belli noktalarıyla bir olmayanbir deneme olarak kabul edilebilir. Açıkçası nereden başlayacağımıda günahım kadar bilmesemde kendim ile alakalı bir öz eleştiri gibi görünen nefret kusma sayılabilir. Sonuçta ben en çok kendimden nefret ettim ve ediyorum. Göz boyama,timsah gözyaşları,drama yollar veya Boşnak Taburları gibi konulara girmenin lüzumu zerre bulunmamaktadır. Birazdan okuyacakların dediğim gibi sadece bir nefret kusma olacak.-Stratosfer'in ÖtesiBurada bulunan arkadaş genel olarak vurdumduymaz,vefa yoksunu,empati fakiri hatta yoksulu biri olarak kabul edilebilir. Son derece beceriksiz insan ilişkilerine ek olarak rezil bir mizah ve izah anlayışı ile birleşen kötü fikirleri,körolması gibi durumların yanında son bir tuz biber olarak hata yapmakta son derece başarılı ve yaratıcı olması kendisi bir noktada özel kılsada açıkçası Eşkıya'dan başka kaçabileceği bir nokta bulunmayan bu zat kendisini izah etmektenaciz,akıl yoksunu bir arkadaştır,hayatın ekseninde takılan plak gibi bir eleman olduğundan mütevellit öngörülemeyen sonuçlara hazırlıksız ve sadece yalnızlığında boğulan bir insan kırıntısı olarak görmek mümkündür. İnsan kırıntısı dememde olan tek ve en makul olan sebep ise sadece karbon bazlı bir organizma olması,sonuçta konuşma yeteneğinin olması seni akıllı bir varlık yapmaz ve tahmin edildiği üzere yapmıyor.
-Rezervuar Köpeği
Bu çocuk biraz daha farklı aslında,temelde aynı malzeme olsada işleme standartları farkından mütevellit olan öngürülebilen sonuçların dahilinde biraz daha iyi sayılabilir. En başarılı olduğu konu aynı hatayı veya bir varyasyon klasmanınadahil olan hataları yapması sayılabilir,deniz kokan bir kaldırımda bulunan yakındaki bol yemek ve pislik kaynağı olan rezervuarın dibinde yaşayan pislenmiş ve yıpranmış köpeğe benzer. Vefa konusunda daha iyidir ancak yine kendini izahetme konusunda tam bir facia ve aciz sayılabilir. Genellikle masa başında geçirdiği cinnetlere eşdeğer sızlayan kemikleri ve zaman konusunda olan şikayetleri ile daha çok Zerdüşt'e yakın olan bir usule sahip olarak sınıflandırmak mümkünolsada bu onu ayaklı felaket yapmaktan geri koymamakta. Belki ektiği tohumlar bir gün onun niyetinden fazlasını başarabilir. Ama en büyük özelliği yanlış 1 kelime ile güzel olan herşeyi mahvetme başarısı sayesinde türevlerinden sıyrılanbu insandan kalan son kalıntılar dediğim insan silüeti elinden geleni denemesi kısmında Stratosfer'de olan vatandaştan daha iyi olabilir.
-Kerkenez
Bu ise belki en insan olanı olabilir,tek olayı eğitimini bitirmek,para kazanmak ve en önemlisi olan sevdiğiyle kavuşmak,mutlu olmaktan ibaret hayalleriyle basit bir yaşam biçimine sahip gelişmiş organizma olarak kabul edebiliriz. Bu arkadaşın genel özeti onu seven kişinin Rezevuar Köpeği ve Stratosfer'de olan eleman ile birlikte var olan her haliyle onu kabul eden bir kızı tanıyor,seviyor olması. Karadan Marko Paşa gibi yürümesede genellikle kırılgan,öfkeli ve bol bol kendine dair bir nefret kustuğu görülen bir kardeştir. Bölünmüş bir ruhun ve mantığıyla çarpışan bir sevginin en insan olan ürünü bu olabilir. Kendisini sık sık façası bozuk ve karşı kaldırımda görebiliriz.
Hold on. If love is the answer you're home.
-Son Söz
Yeterli miktarda sabun ile napalm yapmak veya 5 ton TNT yapmak mümkündür. Gereken tek şey yeterli miktarda ekipmanı bulmak,temin etmek ve dikkatlice harmanlamaktan ibaret olarak kabul görsede işin sırrı ustanın elinin kiri,ayarı ve hassasiyetidir,gökten inen bir lütuf ile sınanmayı karşılamak mümkün olsada senin dışında kimse bana bunu öğretemez kar tanesi,kendimi izah etmekte kötü olsamda yanlış kelimeler gibi şeylerle seni yeteri kadar kırdım,neden konuşasım bilegelmiyor evin içinde tek olmama rağmen,sesime tahammülüm yok.Kendine her zaman düzgün bakman ve bana rağmen mutlu olman yegane önceliğim ufaklık.
Seni seven,TDB.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The End is Nigh
Short StoryDoes it really matter? ∼ Yazılan bölümler karmaşık. Aslında bir günlük gibi. Yazan ben değilim, sevgilim. Yazdıklarının görülmesi için böyle bir şey yaptım ve umarımda başarılı olurum. Yazdıklarını yaşatmak ve insanların görmesini istiyorum. Gerekir...