5.

57 4 0
                                    

Stigli smo kući. Čika Ratko je insistirao da uđe sa mnom i da bude tu dok budem deci objašnjavala situaciju. Srce mi se cepa zbog Filipove izdaje, ali moram da budem jaka zbog moje dece.
Kako pređem preko praga,tako se najdraže ručice omotaju oko mene.
"Mamaaaaa! Nedostajala si nam!" Govori Vuk.
"Odkud ti? Gde je tata? Zar nisi trebala da budeš sa njim?" Upita Sergej.
Osetim čika Ratkovu ruku na ramenu. Uliva mi hrabrost. Mamine zabrinute oči pokazuju da je primetila da nešto nije kako treba.
"Sedite svi,moramo da popričamo. Biću iskrena sa vama, kao i uvek. Vi ste veliki dečaci i sada mi treba vaša podrška,a ja ću uvek biti tu za vas. Dobro?"
Njihove krupne smeđe oči pogledaše me pomalo zabrinuto, jer sa njima nikad nisam ovako ozbiljna.
"Prijo, mi idemo da kuvamo kafu i sipamo sok deci", reče moj svekar mojoj mami. Poljubi decu u glavice i ostaviše nas same.
"Dečaci, toliko toga se danas desilo, da ne znam odakle da počnem. Ono što imam da vam kažem nije lako,ali morate da znate da bez obzira na to, vi ćete meni uvek biti najbitniji i vaša osećanja i mišljenja će mi uvek biti na prvom mestu!
Danas,kada sam stigla kod vaše bake,zatekla sam vašeg tatu...i saznala da on ima devojku.. koja je trudna sa njim."
Sergej i Vuk me gledaju zbunjeno.
"Ali mama, odakle tati devojka? On ima ženu! Ne želimo drugu mamu i nećemo da nam ona rodi bebu!" Kaže Sergej.
"Mi imamo mamu, koju volimo. Ne želimo drugu! I znam da sam te molio da nam rodiš bebu,ali ako ne rodiš ti, ne želimo od druge tete!"
Plačnim glasom kaže Vuk.
"Dečaci moji najdraži, ne može ona da bude vaša mama, sve i da hoće! Uvek ćete imati jednu mamu i jednog tatu! Čak i kada se ona uda za tatu, nećete je zvati mama, čak i da ona ili tata to zatraže od vas. Vaša mama će vas uvek voleti jače od ikoga i ne postoji zamena za takvu ljubav! Dobro? Kako se sada osećate? Da li ste srećni zbog bebe? Ipak će vam se roditi brat ili sestra... Beba nije kriva."
Gledaju me 4 predivna oka, u isto vreme tužno i zahvalno jer su svesni da ih volim i da sam tu uvek za njih.
"Mama,iskreno mene beba ne zanima. Ja uopšte ne želim ni da upoznam tu tetu. Tati neću ovo da zaboravim. Povredio je tebe i nas i ostavio nas zbog druge tete!" Kaže Sergej. Moje pametno dete, shvatilo je suštinu. Nisam srećna što je tako mali sve to doživeo, ali potrudiću se da ublažim taj bol i bes u njemu...
"Tako je! Ne volimo novu tetu, ljuti smo na tatu i ne želimo novu bebu!" Podržava Vuk brata. Zagrlim ih najjače što mogu.
"Pilići moji, nije zdravo mrzeti ili biti besan! Razumem da ste ljuti, povređeni i razočarani i to je potpuno ok... ali ne treba da to zadržavate u sebi, niti da istresete to na bebu. Tati recite šta osećate. Imate prava na to, ali znajte da vas on voli bez obzira na ovu situaciju. Tetu ne morate da volite. Od vas očekujem da pokažete da ste dobri i lepo vaspitani, ali ako vam se nešto ne dopadne kod nje u ponašanju prema vama, recite i tati i meni! U redu?"
"Važi mama! Volimo te!" Rekoše u glas.
U tom momentu dolaze mama i svekar, grle decu. Mama je tužna ali se trudi da bude jaka. Ne znam šta joj je rekao čika Ratko, ali nisam bila spremna na temu o mojoj trudnoći danas. Ni sama još nisam svarila informaciju.

Ne okreći seWhere stories live. Discover now