12(epilog)

75 3 0
                                    

Filip me pogleda zbunjeno. Opustila sam se. Shvatam da uz našeg advokata i Luku, Lidija nema nikakve šanse. "Filipe, upoznaj našeg budućeg kuma. Još nisam smislila da li će krstiti bebu ili će da ženi našu kumu, ali moramo se okumiti nekako." Nasmejemo se svi.
U tom momentu, neko kuca na vrata. Ulazi ogroman buket cveća i balona, sa najdužim nogama na svetu. Te noge bih svuda prepoznala! Moja kuma Tijana, stiže u pravi čas! Za njom unose bebu.
Suze su mi krenule od samog pogleda na to savršenstvo!
Kada su mi je dali u ruke, nisam mogla da skinem pogled sa nje! Tijana je zaljubljeno gledala u nju, a Luka nije skidao pogled sa kume. Nasmejala sam se u sebi. Biće on ipak moj kum.
"Kumo, dobrodošla! Pošto deca nisu mogla da se dogovore oko imena, moraćemo nas četvoro prisutnih. Ne možemo ceo život da je zobemo Beba." Tijana tek tada podiže glavu i primeti Luku, koji je zabavljeno gledao u nju.
"Izvini, nisam te primetila. Ja sam Tijana. Danicina venčana kuma i kuma Vuka i Sergeja. U kom svojstvu si ti ovde?" Upita ona Luku.
Namignem Filipu. Već vidim da će biti veselo.
"U svojstvu budućeg kuma! Zdravo. Ja sam Luka. " Namignu joj on. Tijana me zbunjeno pogleda , ali ja se samo još šire nasmejem. "Tićo, Luka nas je spasio! Obećala sam mu da ćemo se nekako okumiti. Ili da krsti bebu ili da te ženi. Trećeg izbora nemamo!" Svi sem kume se nasmejasmo. "Radite šta hoćete, ali bebu krstim ja!" Ishitreno odvali Tijana. Tek onda je shvatila šta je rekla, ali već smo se smejali. Na sreću Tijana je volela da se šali i na svoj račun, pa je prihvatila šalu. "To onda znači da mi ostaje da te ženim. Ako imaš dečka, obavesti ga da nam njegove usluge više nisu potrebne. A do tad, hoćemo li izabrati ime za kumicu?" Smeh se nastavio još neko vreme. Beba je spavala, a mi nikako da se usaglasimo oko imena. U tom momentu, u isto vreme Tijana i Luka rekoše: "Iskra!" Pogledaše se i Filip i ja samo sporazumno klimnemo glavama. "U pravu ste! To je potpuno opisuje! Neka bude Iskra. Sad kad smo se dogovorili, kume povedi kumu na kafu. Trebalo bi da se upoznate pre venčanja!"  Dobacih Luki.
Oboje se nasmejaše i kao da su već u ozbiljnoj vezi, on je uze za ruku i odvuče ka vratima, a ona se nije bunila. "Kumovi, mi vas onda napuštamo za sad. Doći ćemo sutra da vas obiđemo. A sada vodim moju buduću ženu da se bolje upoznamo. Kumo, hvala ti što si odlučila da me oženiš. To ni mojoj majci nije pošlo za rukom. Mislim da ćeš joj ti biti omiljena osoba!"  Filip i ja smo se pogledali i prsnuli u smeh. Toliko toga se izdešavalo u samo par sati..ali imam osećaj da je sve loše iza nas. Danas sam naučila da život ne treba olako shvatati! Ne treba gubiti vreme na ljutnju i inat. Zahvalna sam Bogu što nam je poslao anđela čuvara. Zaista imam sjajan osećaj u vezi njega. On ne ume da glumi. Iskrenost pršti iz njega. Podseća me na mog svekra. I zaista mi je neverovatno kako se uklopio sa Tijanom na prvu loptu! Biće sve super. Mi na okupu, srećni i zdravi! Moja kuma konačno ima šansu da bude srećna nakon toliko razočarenja koje joj je bivši dečko priredio... Luka je srećnik što je dobio moju kumu, ali mislim da ni ona nije manje srećna.
U tom momentu, Iskra se probudila. Očekivala sam plač, kao kod većine beba...ali ona mi se tako lepo nasmešila, da sam u sekundi zaboravila na sve loše.

...Kraj!

Izvinite što je priča ovako kratka,ali inspiracija mi je popustila zbog svih dešavanja u poslednje vreme. Zaista ne mogu da pišem na silu, a kada pauziram priču na neko vreme, više se toj priči nikad ne vratim. Verujte, pokušala sam🤷
Nadam se da ste ipak uživali u priči. Imala sam drugačiji razvoj događaja u planu, ali nije išlo.
Hvala svima koji su pročitali do kraja!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 15, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ne okreći seWhere stories live. Discover now