İyi okumalar !
Hayat: Neden? Beni öldüreceksin?
Anıl: Saçmalama Hayat, seni öldürmeye kalksam çocuk parkında mı öldürürüm?
Hayat: He yani tenha bir yer olsa öldüreceksin beni, öyle mi Anıl!
Anıl: Ben öyle bir şey mi dedim?
Anıl: Sana sürprizim var yarını bekle.**
Hayat: 5 dakikaya oradayım.
Anıl: Çardakların orada bekliyorum.
**
Hayat'tan
Parktan içeri girmiş Anıl'ın dediği çardakların olduğu yere oldukça hızlı bir şekilde gelmiştim. Ne yapayım özlemiştim sıpayı.Tam bir çardağa oturacakken etrafta bir şarkı yankılanmaya başlamıştı.
Ben dönerim etrafında
Hiç kimse farketmez
Aşk bu affetmez
Işıkların sönerseHep dönerim etrafında
Hiç kimse farketmez
Aşk bu göstermez
Rüyaların biterseİyi dinle duyarsın sesimi uzaklardan
Dinle en kuytu acılardan
Kalbinde yoruldunsa yolculuklardan
Vazgeç artık yıldızlardanAya benzer yüreğim
E doğal olarak takipteyim
Ah şu kaderi çözersem eğer
Bekle geliyorum aşkımSesin geldiği yöne döndüğümde onu gördüm. Yok artık!
Anıl resmen klipteki gibi beyaz gömlek, siyah kravat ve kravatla aynı renk olan bir pantolon giymişti.
İşin komik yanıysa dansın aynısını yapıyordu.Koca parkta benim kahkaham ve şarkının sesi vardı. Geçen beş dakikanın ardından alnı terden sırılsıklam olan Anıl, bana doğru geliyordu. Kendime engel olamadım ve Anıl'ın üstüne atlayıp bacaklarımı beline doladım. Hemen kollarını belime sardı.
Kucağında benimle banka oturdu, bir süre ikimizde konuşmadık.En sonunda konuşmayı başlatan Anıl oldu.
"Bir kadın nasıl bebek gibi kokabilir?"
"Hayatında kaç bebek kokladın ki Anıl?" diye sordum. Cümlem kulağıma ulaştığımda pişman olmuştum, başımı kaldırıp Anıl'a baktığımda gülerek bana bakıyordu.
" Sadece bir kez kokladım ama birkaç sene sonra sabah akşam koklayacağım iki bebeğim olacak."
Korkuyla sorumu sordum," Hayatında biri mi var, onunla evlenmeyi mi düşünüyorsun?"
"Hayatımda gönlünü almam gereken biri var eğer beni affederse onunla evlenirim,niyetim ciddi." derin bir nefes aldı ve devam etti.
"Seni kırdığım günler için özür dilerim. Ne kadar inkar etsem de seni çok seviyorum ben Hayat. Ben o gördüğüm küçük kızı çok seviyorum. Senle görüşmediğimiz günlerde uyuyamadım ben.""Bende seni çok seviyorum Anıl, öyle böyle değil. Bazen sevgim kalbime büyük geliyor. Hem madem beni sevdiğini söyledin bu saatten sonra evinden çıkmam."
Güldü.
"Çıkma. Hatta direkt bana taşın ya da ben sana taşınayım nasıl olur?"
Kahkaha attım bu dediğine."Saçmalama Anıl, koşuyorsun şu an."
"Heba ettiğim zamanları telafi etmeye çalışıyorum." dedi. Fırsat bu fırsat Hayat hadi kızım!
" Zamanımız boş canım ama çok istiyorsan hemen bana gidip telafi etmeye başlayabiliriz."
Muzip bir tonla sordu, "Ne yapacağız?"
Aynı tonla cevap verdim.
"Sihirli Annem izleyeceğiz"Şimdi bu hikaye 20 bölümden olduğu için fazla uzatmaya gerek duymadım. Bu bölümden sonrası sevgililik dönemi olacak. Hikayenin adından anlaşıldığı üzere Sihirli Annem üzerinden ilerliyoruz. Yani devamlı diziden bahsetmem bu yüzden.
2 hafta kadar yokuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sihirli Annem ~ Text
Short StoryHayat: Seninle Betüş ve Sadık, Tuğçe ve Cem, Eda ve Yavuz gibi olabilirdik aptal! Bu isimde yazılmış ilk texting kurgudur.