18.

11 2 0
                                    

İyi okumalar!

2 ay sonra
Hayat'tan

Sofrayı hazır etmiş Anıl'ı bekliyordum. Bir haftadır bana trip atıyordu. Sebebi ise benim evlenmek için acele etmemize gerek yok dememdi. Bilmiyordu ki ben ona mükemmel bir sürpriz yapacaktım. Bugün onun doğum günüydü ve 27 yaşında koca bir bebek olacaktı.

Gün içinde hiç konuşmadık, Büyük ihtimalle benim doğum gününü unuttuğumu düşünüyordu.
Kapıdan gelen anahtar sesiyle yapmış olduğum pastanın mumlarını yakıp, onun olduğu yere doğru ilerledim.

Gözlerini kocaman açmış bir bana bir pastaya bakıyordu.

"İyi ki doğdun koca bebeğim! " dedim hafif bağırarak.
Gülerek bana doğru geldi, dudağıma bir öpücük kondurup mumları üfledi.

"Eee dilek dilemedin."

"Benim dileğim hep yanımda zaten."
Biraz utanmış olabilirim.

"Hadi ellerini yıka gel hediyeni vereceğim."
Muzip bir bakış atıp ağzını açmıştı ki ondan önce davranarak konuştum.
"Hayır,düşündüğün şey değil ama beğeneceğin bir şey."

Hemen yanımdan ayrıldı. Bende hediyemin olduğu kutuyu elime aldım.

Belime sarılan kollar sayesinde arkamı dönüp Anıl'a baktım.
Derin bir nefes alıp kutuyu aramızda kaldırarak kapağını açtım. Soran gözlerle bakıyordu.

"Senden bir teklif istemiyordum biliyorsun. Sana sürpriz yapmak istedim, bu görmüş olduğun yüzükler bizim nişan alyanslarımız. Eğer takmak istemezsen anlarım."
"Saçmalama Hayat'ım. Bu benim geçirdiğim en güzel doğum günü, aldığım en güzel hediye." Sonra cebinden bir kutu da o çıkarttı.

"Bugün benimde sana bir sürprizim vardı. Her ne kadar istemesen de teklifsiz olmaz.  Hayatım olduğun için teşekkür ederim, artık sana karıcım dememe izin verir misi? Benimle evlenir misin Hayatım?"

Dolan gözlerimde ki yaşlar yavaşça kaydı yanaklarımdan.
"Ben sana nasıl hayır derim şapşal. Tabi ki evlenirim !"
Ayaklarım yerden kesildi. Beni kucağına almış döndürüyordu. İki kişilik evimizde kahkahalarımız çınlıyordu.

Sihirli Annem ~ TextHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin