İyi okumalar!
Anıl'dan
Koşarak kapıya ulaştım,delikten bakmama gerek olmadığı için hemen açtım. Fakat ellerinde bavulları ile duran Hayat'ı beklemiyordum.
Bavullarını alıp kenara çekildim, içeri geçip oturdu. Bende beklemeden peşinden gittim."Biraz emrivaki oldu ama ev sahibi ile sorun yaşadık bende eşyalarımı alıp çıktım. Gidecek tek yerim burası olduğu için sana geldim." nefes alıp etrafa baktı.
"Bana geleceksin tabi başka bir yere gitmene gerek yok. Hem sen bana gelmeseydin ben eşyalarımı alıp sana gelirdim. " Bu dediğime kahkaha attı. O gülünce benim kalbim kanat takıp uçuşa geçti.
"Sen cidden seviyorsun beni?" Soru gibi çıkan cümlesi bir tık canımı sıktı.
" Ben seni gerçekten seviyorum Hayat ama sen buna inanmıyorsun sanırım." Cümlemden sonra bakışları durgunlaştı. Anladım ki birkaç saat yalnız kalsak iyi olacaktı. Yerimden kalkıp kapıya ilerledim, peşimden geliyordu.
"Evde eksikler var onları almaya gidiyorum, birkaç saate gelirim . Yemek yapmayalım dışarıdan alırım bir şeyler."
"Anıl..."
"Bir ihtiyacın olursa yazarsın." Deyip kapı koluna uzandım.
Nasıl oldu bilmiyorum kolumdan tutup beni hızla kendine çevirdi ve dudağını dudağıma bastırdı.Bir yerin ışığı mı açıktı yoksa ben beyaz ışığa mı ulaşmıştım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sihirli Annem ~ Text
Short StoryHayat: Seninle Betüş ve Sadık, Tuğçe ve Cem, Eda ve Yavuz gibi olabilirdik aptal! Bu isimde yazılmış ilk texting kurgudur.