Final

14 2 0
                                    

İyi okumalar!

Hayat'tan
Dizlerimin üstünde biten beyaz elbisem ve dalgalndırdığım saçlarıma taktığım papatya tacımla hazırdım. Yüzüme doğal bir makyaj yapmıştım, ayaklarıma ince topuklu beyaz ayakkabı geçirmiştim.
Sahi söylemeyi unuttum! Bugün bizim nikahımız vardı, ondan bu hazırlığımız.

Kapı yavaşça açıldı ve içeri Anıl girdi. Siyah takımın içine beya gömlek giymiş, kirli sakalı ve taranmış saçları ile adeta görsel bir şölendi.

Düğün istememiş sadece iki arkadaşımızın şahit olacağı bir nikah istemiştik. Nikahtan sonra imam nikahımız için camiye gidecektik.
Heyecandan elim ayağım birbirine dolanmıştı.

Aldığım parfüm kokusuyla gözlerim kendiliğinden kapandı.
"Çok güzel olmuşsun!" dedi fısıltıyla. Gözleri dolmuştu hafiften.
"Sende çok şıksın!" Yanağına bir öpücük kondurup çekildim.
" Hadi çıkalım,kendi nikahımıza geç kalacağız."

***

Evetlerimizi demiş, imzalarımızı atmıştık. Ayağa kalkmadan önce adettendir diyerek Anıl'ın ayağına basmıştım. Yüzü kızarınca sert bastığımı anladım.

Nikah memurunun "Gelini öpebilirsiniz"  demesinin ardından, Anıl dudaklarına ruj bulaşmasını düşünmeden dudaklarıma yapıştı. Gülerek karşıladım dudaklarını.
"Artık tapulu malımsın." Dedim gülerek.

El ele salondan çıkıp arabamıza bindik ve dini nikahımız için camiye gittik.

Hayatımın en güzel günlerinden biri olmuştu. Bana karşı soğuk olan adamı kendime aşık etmiş, laf söylediği diziyi izlemiş ve onunla evlenmiştim. 
Bir dizinin bizi bugünlere getireceğini asla düşünmüyordum. Bazen bu olanlar rüya gibi geliyordu bana.

Eve döndüğümüzde saat henüz erken olduğu için bizden beklenecek bir şeyi yaptık. Televizyon karşısına oturup Sihirli Annem'in ilk bölümünü açtık.











12.05.2023
Belki biraz kısa oldu ama ben uzatma taraftarı değilim. Uzatınca saçmalıyorum.
Sadece 3 günde yazdığım bu hikaye benim 3 haftadır aklımda olan ama yazmaya üşendiğim bir hikaye idi. Şimdi ise bittiğine üzülüyorum.
Genel olarak nasıl buldunuz?
Biraz hızlı oldu ama olsun. Hayat bazı şeyleri yavaş yaşamak için kısadır.

Yepyeni hikayelerde görüşmek dileği ile hoşçakalın.

Sihirli Annem ~ TextHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin