"Kau sengaja bukan?" 🗿dengan pandangan khasnya Yn berkata.
Hali diam, tidak menanggapi. "biar aku tumbuk kau, kalau kau mengelak dan balas. Aku akan tumbuk kau lebih kuat." kata Yn santai dan masih emot batunya.
*****
Yn bangun lalu keluar dari ruangan tersebut seolah ruangan tersebut tiada sesiapa melainkan dia saja sebentar saja tadi.
"Kenapa dia tu?" tanya Fang sendiri.
Tiba-tiba Yn masuk semula dan berkata..
"Aku tahu kalian pasti tertanya apa penyebab aku setuju untuk tinggal bersama Reverse, bukan?" kata Yn pandangan datar melihat mereka.
Mereka diam..
"Aku cabar kalian.."
"Jika kalian berjaya bawa aku ke markas kalian, tak kira itu dengan cara kasar atau baik.."
"Aku akan bagitahu segala yang tahu."
Yn berpusing semula untuk keluar dari ruangan tersebut.
"Ouh, satu lagi.. aku tak selemah yang kalian kira dan jangan lupa itu.. Aku mahu makan sekarang, kalian lapar?nanti aku mintakan makanan pada Rev Gempa.." kata Yn serius lalu tiba-tiba berubah ceria.
Mereka yang melihat itu diam, terkejut dengan apa yang dilihat.
"Aku tanya ni, kalian lapar tidak?" Tanya Yang tidak lekang dengan senyuman.
Mereka hanya mengangguk.
"Baiklah.. nanti sesiapa akan hantarkan makanan kalau bukan aku yang datang nanti.." kata Yn berjalan keluar.
"Masa aku balas dendam pada Rev Hali..hahaha!" Yn tertawa jahat lalu tiba-tiba berhenti.
"Ah.. jahatnya gelak, serasa yandere pula.. tapi bila difikirkan, agaknya apa sambungan webtoon actually, I'm the real one?seingat aku Protagonis di bunuh bapanya kerana bapanya fikir dia itu bukan anaknya yang asli.." katanya sendiri dengan raut wajah jelas kelihatan berfikir.
Semua yang mendengar hal itu menatapnya aneh kecuali Ice yang tertanya-tanya apa itu webtoon.
"Apa itu webtoon? actually, I'm the real one?" Guman Ice tertanya-tanya. "Aku kena tanya Yn.."
[ To Be Continued ]
YOU ARE READING
Enter To Other Dimension [OG] (Hiatus)
FanfictionTajuk Penuh - Enter To Other Dimension : Come Into Boboiboy Dimension Because Of Reverse [OG] bagaimana rasa kamu sebagai seorang budak dingin dan tomboy masuk ke dimensi lain. atau lebih tepatnya dimensi cartun Animasi Kanak-kanak, BoBoiBoy. Kamu m...