~9 yıl sonra~
Çığlık atarak uyanmıştım sebebi bazen sabah kötü rüyalarla uyanmamdi,
böyle bir olay'ı hiç yaşamadığım halde sürekli aynı rüyayı görüp duruyordum acaba bana geçmişteki biseyimi anlatmaya çalışıyordu?
Kırmızı ejderha ve kanlı kırmızı ay?
Yoksa tüm bunlar hislerimin bir oyunumuydu?Daha fazla düşünmek istemiyordum.
belki sürekli düşündüğüm için zihnim bu rüyaya bağlı kalıyordu?
Hızlıca elimi yüzümü yıkayıp aşağıya kahvaltıya indim.
Masaya doğru ilerlerken birden; "prensesim! Prensesim!"
Arkamı döndüğümde yardımcım belva'yı gördüm.bişeymi oldu belva?
"Prensesim! Prensesim, bir şey mi oldu ? İyimisiniz? Hergün size yardımcı olmak için odanıza gelirdim ama bu aralar çok farklısıniz.Sürekli başka yerlere gidiyorsunuz odanızda yoksunuz?!
Sizin yüzünüzden işimden olabilirim". "babanız sürekli sizin yanınızda olmam konusunda beni uyarıyor!.""B-belva lütfen konuşmayalım.
bıktım bu konudan." çok uykusuzdum.
Ve yine o kötü rüyadan görüyorum.Ve artık kendimi anlıyamıyorum. iyi düşünememeye başladım.
Hislerimede güvenemiyorum."Belva üzgün bir şekilde kafasını sallayıp
mutfağa kahvaltı için yardıma gitmişti."Masaya doğru ilerlemeye başladım.
Masaya oturduğumda babam;
'Günaydın meleğim!"Günaydınn baba diyebildim.
"Güzel prensesim.İyi bir uyku çekmediniz sanırım çok yorgun gözüküyorsunuz?"Diye sordu
onu endişelendirmek istemiyordum. ejderha kuytu orman gecenin karanlığı ve sık sık bu rüyadan sonra uyku tutamayan ben Neden sürekli bu korkunç rüyayı görüyordum?
anlam veremiyorum ama bu durum beni çok huzursuz ediyor. Yüzüme sahte kocaman bir gülümseme kondurarak babama cevap verdim;
Bi kaç gün sonra doğum günüm o yüzden çok heyecanlıyım.Biliyorsun ki biz druit liler 18 yaşına geldiğimiz zaman kanımızın kutsallığı ile orantılı gizli gücümüze kavuşuruz.
Bu yüzden endişeliyim babacığım"Benim güzel kızım merak etme sakın endişelenme senin annen çok özel bir kadındı ve o geleceği görebiliyordu."
Ama ben ateşe hakimim dolayısıyla bu gezegenin en güçlü druidi zaten benim. her şekilde de sen çok güzel güçlü bir güce sahip olacaksın.Babamın güzel temennileriyle ve en sevdiğim peynirli omletimi iştahla yiyerek kahvaltımızı bitirdik.
onun çok işleri vardı.Tabi benimde doğum günü kızı olduğum için hazırlıklarla ilgilenmem gerekiyordu.
Gece olan korkunç kabusumu
doğum günü hazırlıkları sayesinde unutmuştum.Yardımcım küçüklüğümden
beri hep benimle.
Beraber büyüdüğümüz benden bir yaş büyük.Belva nerelerde acaba offf herşeyle benim mi uğraşmam lazım.....~2 Gün sonra~
Sabah olmuştu, kapım tıklandı
" Gir"dedimİçeri belva girmişti elinde kırmızı bir elbise vardı "Günaydın prensesimmm!"
"Günaydınn?" ama elindeki ne için?
Kıkırdamaya başladı,"prensesim 18.yaşınıza gireceksiniz balo elbiseniz bu!"
Aaa doğru tamam sen buraya bırak elbiseyi
"Prensesim!,Ayakkabınızda gelecek,
ben sizi hazırlamaya geldiğimde ayakkabıyı da getirecegim.Bu arada;
babanız doğum gününüz için komşu düşman ülkedende kişileri davet etti bunuda söylemek istedim.Sanırım bu sayede dostluk kurmak istiyor.Herşey çok dikkatli bir şekilde hazırlanıyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DRUİT
Science Fictionİki farklı Düşman ülke,Tek 1 Kızıl gezegen ve imkansız kızıl aşk.. Düşman ülkenin hükümdarı kızıl büyücü ve onun veliaht'ı vincent.. Farklı ülkedeki prenses kızın doğum gününde,18.yaşına girmesiyle birden herşey altüst olur,Bu Kız farklı bir güce s...