~5.bölüm~

23 25 1
                                    

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

EVETT YENİ BİR BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIMM!

Nasılsınız iyimisiniz??
Umarım iyisinizdirrr💞

𝙊𝙮𝙡𝙖𝙢𝙖 𝙮𝙖𝙥𝙖𝙧𝙨𝙖𝙣ı𝙯 𝙨𝙚𝙫𝙞𝙣𝙞𝙧𝙞𝙢𝙢⭐

𝙮𝙤𝙧𝙪𝙢 𝙮𝙖𝙥𝙢𝙖𝙮ı 𝙪𝙣𝙪𝙩𝙢𝙖𝙮ı𝙣!!

İ𝙔İ 𝙊𝙆𝙐𝙈𝘼𝙇𝘼𝙍𝙍𝙍✨🩷

࿇≫∘❀♡❀∘≪࿇≫∘❀♡❀∘≪࿇≫∘❀♡❀∘≪࿇≫∘

༺K༻

Dün öğlen vaktiydi ama göğsümdeki acı ile uyuyakalmıştım.
Sabah ağzımdaki iniltiyle uyandım.göğsüm ağrıyordu.Vincent gitmişti yoksa şuan yanımda olurdu keşke burda olsaydı korkuyordum.

Bir anda kapım tıklandı
K-Kızım! iyimisin içeri girebilir miyim?
Babamın sesi farklı çıkıyordu.

"Gir baba"

Babam "Günaydın canım kızım" diyerek yanıma gelmişti." Göğüsündeki şeyi biliyorum acı çektiğinide biliyorum kızım.Ve bunun suçlusu benim.Senin böyle olmanın suçlusu benim katarya...
Beni affet kızım."

Babam ağlıyordu onu ilk defa böyle görüyordum.Babama sarılmıştım.

Suçlu olmasının sebebini bile sormadım. Çünkü dahada kötü olmak istemiyordum.Keşke hep uyusaydım. günüm hep boş geçiyordu.
Çiçeklerlerle uğraşmaktan başka hobim yoktu bu yüzden peynirli omletimi yiyip aşağıya bahçeye indim.

Pegaya bitkisini çok seviyordum.
Bu bitki sadece Druit gezegeninde yetişirdi sebebi ise buranın yer şekilleri sayesinde büyüyordu. Kırmızı renkli damarlı turuncu renkli bir çiçekti. Çiçeklerimi suladıktan sonra bahçedeki Aldar ağaçlarının arasındaki salıncakta sallanmaya başladım.

Fakat kavurucu bir rüzgar esmeye başlamıştı burda havalar çok farklıydı,Eve koşmaya başladım fakat başım birden ağrımaya başlamıştı nefesim kesiliyordu.Bunun sebebi göğüsüm müydü?Birden gözüm kararmıştı.

Ve yine koşuyordum.Ve o ejderha yine babamı kovalıyordu ama benim üzerime doğru gelmeye başladı hıçkırıyordum! Kaçmaya çalıştım.Ama ejderha Göğüsüme doğru tam damgamın olduğu yere pençesini attı.Nefesim kesiliyordu!  Kan fışkırıyordu!K-Kan! benim fobimdi...
Ve göğüsümden fışkıran kan ile öleceğimi anlamıştım ve bedenim yere yığıldı.

࿇≫∘❀♡❀∘≪࿇≫∘❀♡❀∘≪࿇≫∘❀♡❀∘≪࿇≫∘

༺K༻

Bedenimi hareket ettiremiyordum.Komadan çıkmış gibiydim.Ne olmuştu bana? Bulanık görüyordum.Ama burası benim odam değildi?

"3 gün sonra uyanman çok güzel :)" kahkaha atan birisini duyuyordum
Bu kimdi? Ve ben nerdeydim?
3 günmü?ASIL KİMSİN SEN!

"Hey atarlı prenses sakin olun :) canınızın yanmasını istemeyiz değilmi?Hmm ben kimmiyim? güzel soru :) beni tanımadınmi? Şuan kim olduğumu sen bul kimliğim bende kalsın anlaşalım mı?"

Manyak kadın!söylesene kim olduğunu korkak mısın!?

"Ben hep sesini duydugun gördüğün kişiyim yaralı prenses :)
Siz şuan güzel ben sayesinde buradasınız."

Kaçırılmış mıydım ben?

Yalan falan söyleme kimsin ve ben nerdeyim!cevap ver bana! Babam bunu duyarsa seni yaşatmaz! manyak kadın!

DRUİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin