𝙗𝙪 𝙗ö𝙡ü𝙢𝙙𝙚 𝙛𝙖𝙯𝙡𝙖 𝙠𝙖𝙧𝙖𝙠𝙩𝙚𝙧 𝙠𝙤𝙣𝙪ş𝙖𝙘𝙖ğı 𝙞ç𝙞𝙣𝙣 𝙠𝙖𝙧𝙖𝙠𝙩𝙚𝙧𝙡𝙚𝙧=
________________________
𝙆⋆⋆⋆=𝙆𝙖𝙩𝙖𝙧𝙮𝙖--
𝙑⋆⋆⋆=𝙑𝙞𝙣𝙘𝙚𝙣𝙩---
𝙀⋆⋆⋆=𝙀𝙢𝙞𝙧𝙖(𝙗ü𝙮ü𝙘ü)--
________________________𝙊𝙮𝙡𝙖𝙢𝙖 𝙮𝙖𝙥𝙖𝙧𝙨𝙖𝙣ı𝙯 𝙨𝙚𝙫𝙞𝙣𝙞𝙧𝙞𝙢𝙢!!!💌
𝙮𝙤𝙧𝙪𝙢 𝙮𝙖𝙥𝙢𝙖𝙮ı 𝙪𝙣𝙪𝙩𝙢𝙖𝙮ı𝙣!!🩶
İ𝙔İ 𝙊𝙆𝙐𝙈𝘼𝙇𝘼𝙍𝙍𝙍✴️🪅✴️🪅࿇≫∘❀࿇≫∘❀࿇≫∘❀࿇≫∘❀࿇≫∘❀࿇≫∘❀
__________________________________________𝙆⋆⋆⋆
Üzerime düşen şey canımı yakıyordu.Hala yattığım yer sallanıyordu.Nefes alamıyordum.Deprem oluyordu...
Gözlerimi kapadım.İlk defa karanlığıma sığındım.࿇≫∘❀࿇≫∘❀࿇≫∘❀࿇≫∘❀࿇≫∘❀࿇≫∘❀
𝙑⋆⋆⋆Uyandığımda annem hala odasındaydı.Fakat annemin yaptığı büyülerden dolayı yine etraftakilere ve doğaya zarar vermişti.Aynı kızıl gezegende yaşamamıza rağmen, kataryanın olduğu ülkede deprem olmuştu.Bunun sebebide annemdi.Ama kendi yaşadığımız gezegeni kendi elleriyle öldürecekti ve bunu bir türlü anlayamıyordu.
Neden bilmiyorum ama katarya'nın yanına gitmek istiyordum.
Hava yağmurluydu ve şimşek çakıyordu. Ama yola koyulmuştum.Kataryaya bişey olmasın diye dua ediyordum.O beni sevmiyordu ve beni görmek istemezdi ama yinede geçmiş olsun demek ve onun iyi olduğunu görmek istiyordum.
2 saat sonunda katarya'nın ülkesine girmiştim ve evinin önündeydim.
Ama evinin kapısı açıktı?Evine birisimi girmişti? Hızlıca yukarıya doğru katarya'nın odasına geldiğimde kapıyı açtım.Ve gördüğüm şey....
Katarya'nın üzerine dolap düşmüştü.Hızlıca dolabı kaldırdığımda gördüğüm şey ise....K-Kan...
Ve küçücük bir beden..
Ve katarya...Yutkunarak dolabın altından katarya'yı çıkarmıştım.Bayılmış olmalıydı.Ama bedeni kanlar içindeydi.Bir yerinde bişey varmı diye bakarken asıl kanlı bedene baktım.Bir K-Kedi...
Kedinin yaşayıp yaşamadığına bakıyordum.
Ta ki içeri bir adam girene kadar...Bu adam kimdi de katarya'nın odasına girmişti?
Adam bana dönüp "kimsin sen!?" diyince ona dönüp "katarya'nın çok sevdiği bir arkadaşıyım sorunmu var?" Adam bana dik dik baktıktan sonra bakışları katarya'ya gitti ve katarya'nın yanına geçip nabzına bakıyordu.Benim kediyle ilgilendiğimi görmüş olacak ki."Birşey bilmiyorsun kediyi dahada öldürürsün yanlış bir hareket yapma!" diyince sinirli sinirli ona baktığımı anladığında sırıtıp kedinin karnıdaki kanamayı durdurmaya çalışıyordu.Kedi küçük olduğu için üzerine kocaman dolap düştüğünden dolayi ezilmişti.Adının rona olduğunu öğrendiğim adama ron diye hitap ederken o hala kediyle ilgileniyordu.Bende kataryanın uyanmasını bekliyordum.Evi dolaşırken katarya'nın babasını görmüştüm o iyiydi.
Fakat Birden kedi çığlık atmaya başlamıştı....Bu bir ölüm çığlığı mıydı?
Ron'un yanına gittiğimde kedinin ağızıdan kan çıkıyordu.Muhtemelen üzerine kocaman bir dolap düştüğü için vücudunun içindeki bir yer kan doluydu..
Ve kan kusuyordu...
Katarya'yı kucağıma aldığımda
Yaşama tutunan kediye bakıyordum.
Birden Katarya'nın gözleri aralandı ve bana baktı.Gözlerindeki öfke ve korkuyu görebiliyordum.Katarya içindeki kanı kusmaya çalışan kediyi görünce hıçkırmaya başlamıştı,beni itmeye çalışıyordu kedinin yanına gitmeye çalıştığında elini tutmuştum.Fakat o hıçkırarak "bırak elimi!" dediği an heryeri kan olan kediye sarılmıştı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DRUİT
Science Fictionİki farklı Düşman ülke,Tek 1 Kızıl gezegen ve imkansız kızıl aşk.. Düşman ülkenin hükümdarı kızıl büyücü ve onun veliaht'ı vincent.. Farklı ülkedeki prenses kızın doğum gününde,18.yaşına girmesiyle birden herşey altüst olur,Bu Kız farklı bir güce s...