~8.Bölüm~

24 22 0
                                    

B-Bu vincent'tı!!
Bana sırıtarak bakıyordu,
"SANA DEMİŞTİM KATARYA!USLU OL VE DİNLEN!GEREKİRSE SENİN İNADINA ÇOK KÖTÜ ŞEYLER YAPARIM ;)
BUNU İKİMİZDE İSTEMEYİZ DEĞİLMİ KATARYA?"dediğinde

sessizce"aynen kesin yaparsın" diyip güldüğünde,bana kızgınca bakıyordu.Bu halleri çok tatlıydı.

Ron'a bana ilaç getirdikten sonra ona bana çay yapmasını istediğimi söylemiştim.Çay içmek bana iyi gelmişti.Ayağımdan dolayı Vincent beni kucağına alıp banyoya götürmüştü,Duş aldıktan sonra saçımı açık bıraktım,ve zar zor şort ve askılı bluz giymiştim.Gün boyu canım hiçbir şey yemek istememişti ama vincent beni yemek yemeğe zorlamıştı.

Ron odama kendi elleriyle yaptığı çikolatalı soğuk pastayı getirince pastanın hepsini yemiştim.
Kendime gelmeye başlamıştım ama Vincent bana bir türlü inanmıyordu hatta o yatakta yatmamı yasaklamıştı.Eğer yatarsam kötü olabileceğini söylemişti sebebide dün olanlardı,Gece olunca ya Ron ile yada Vincent ile kalacaktım...

YA YİNE O EVRENE GİDERSEM?
Ya yine büyücü beni kaçırırsa?

Vincent yada Ron?
Birisini seçecektim,
Ve vincent'ı seçmiştim
o günden sonra iyi olduğumu söylememe rağmen beni
kucağına almıştı
Ve beni yatağa bırakmıştı,
Ama onunla aynı yatakta yatacağımı düşünmüyordu herhalde değil mi?

Ona bakarak "benim yanımda yatmayı düşünmüyorsun herhalde değil mi?"
Vincent üzerime doğru gelmeye başlamıştı " yatarsam nolur benim kristalim?"

Kristal mi? "battaniyenin altına kafamı sokup uyumuştum.Ama sabah kalktığımda üzerimde bir ağırlık hissetmiştim.Battaniyeyi çektiğimde gözleri gözlerimdeydi!

VİNCENT'TI !

"Ya sabır sabah sabah sinirlerimi bozuyorsun Vincent!"
Vincent kıkırdayarak "öperek sakinleştiririm kristal'im"demişti?

Üzerimdeki koca ayı bir türlü kalkmıyordu,Vincent'tan kurtulmak için yüzümü yastığa gömmüştüm.Ve bana sinirlenip kızıyordu.Onun altından sıyrılıp lavaboya girmiştim.Elimi yüzümü iyice yıkayıp,yüzüme pimaya meyvesinin maskesini yapıyordum.Ve kapıdan beni vincent izliyordu,
Üzerimi değiştireceğimi ellerimin kıyafetime gittiğini gördüğü halde odadan dışarıya adım bile atmıyordu!
"Vincent beni dikizlemeyi bırak ve odadan çık!"vincent bunu duyunca sonunda çıkmıştı.

Hava sıcak yada soğuk olsun,
kısa ve rahat kıyafetler giymeyi seviyordum.Aşşağıya indiğimde burnum ron'un yaptığı enfes kokan kahvaltıdaydı!

"GÜNAYDIN!" diyerek ron'a sarılmıştım,
Bana günaydın diyerek masaya oturmamı işaret etmişti, masaya oturduğumda vincent tam yanıma oturup bana bakıp sırıtıyordu,

Ron'un yaptığı yemekleri yedikten sonra bulaşıklar için ron'a yardım ediyordum.

Burada havalar dahada değişik ve berbat olmaya başlamıştı özellikle depremden sonra, çok yağmur yağıyordu sonra güneş açıyordu,kısaca bu durumlar bizim gezegenimiz için kötü bir durumdu kıyamet yakındı...

((𝙎𝙞𝙯𝙘𝙚 𝙠𝙖𝙩𝙖𝙧𝙮𝙖 𝙫𝙞𝙣𝙘𝙚𝙣𝙩 𝙞𝙡𝙚 𝙢𝙞 𝙤𝙡𝙨𝙪𝙣 𝙮𝙤𝙠𝙨𝙖 𝙧𝙤𝙣𝙣 𝙞𝙡𝙚 𝙢𝙞𝙞???)) :D

Yağmur dindiğinde temiz hava almak için balkona çıkmıştım etrafa bakarken dalmış olmalıyımki,Vincent arkama gelmiş "üşüyorsun katarya içeri geç" dediğinde titriyordum itiraz etmeden içeriye adımımı atmaya çalıştığımda vincent arkamdan kollarıyla bedenimi sardı nedense elleri benimle temasa geçtiğinde vücudumda dalgalanmalar oluşuyordu.

Bu neydi böyle?

𝙖ş𝙠 𝙢ı𝙮𝙙ı 𝙮𝙤𝙠𝙨𝙖 𝙨𝙚𝙫𝙜𝙞 𝙢𝙞?

İkimizde sessizdik fakat gözlerimiz bize herşeyi anlatıyordu...

Vincent "sana bişey mi yaptım katarya?" Diyene kadar
V-Vincent sen bana-
Derken sözümü vincent dudaklarını dudaklarıma bastırarak kesmişti.
Çenemi ellerinin arasına alarak dahada sertçe öpmeye başlamıştı bense döenük bir şekilde duruyordum?

𝙠𝙖𝙩𝙖𝙧𝙮𝙖 𝙖𝙥𝙩𝙖𝙡𝙡𝙖ş𝙢𝙖𝙮ı 𝙗ı𝙧𝙖𝙠!
Bu sefer iç sesimi dinlemeli miydim?

Öpmesi dahada artınca karşılık vermeye başladım.Ve birden odada beraber geziniyorduk birden bedenim duvara çarptı ve vincent ile duvarda sıkışık bir şekildeydik.Vincent dahada sert öpmeye başladığında nefesim kesilmeye başlamıştı,nefes almaya çalıştığımda vincent'ın dudakları sayesinde nefes alamıyordum.
Göğüsüm yerinden çıkacak gibiydi nefes almaya ne kadar çalışsam o kadar göğüsüm kalkıyordu ve sonunda vincent'a kendimi bıraktım.

Gözlerimi açtığımda yanımda vincent vardı ve sandalyede uyuyordu masadada ilaçlar vardı

Tüm gece benim yanımda mı beklemişti?

Doğrulmaya çalıştığımda
Kalbime bir bıçak saplanmış gibi canım açıdığında acıyla çığlık atmıştım.
Çığlık attığımda vincent korkuyla yerinden sıçrayıp bana doğru telaşla yaklaşmıştı.
Gözündeki korkuyla dün gece onun kollarında gözümü kapadığımdan dolayı kendini suçlu olduğunu düşündüğünü anlamıştım.
Bana doğru yaklaşınca "iyiyim ben vincent sen bişey yapmadın ben sadece hastayım.Tam nefes alamadığımda yada bunaldığımda göğüs boşluğumda hissettigim keskin ve bıçak saplanması gibi acı"dediğimde gözümden damlayan yaşı Vincent eliyle sildiğinde bana bakıp gülümsüyordu

𝙎𝙖𝙝𝙞𝙙𝙚𝙣 𝙣𝙚𝙙𝙚𝙣 𝙜ö𝙯ü𝙢𝙙𝙚𝙣 𝙮𝙖ş 𝙖𝙠𝙢ış𝙩ı?
onun gülüşünü görünce, bu düşünceyi silip ona doğru gülümsemiştim.

𝙉𝙤𝙡𝙪𝙮𝙤𝙧𝙙𝙪 𝙗𝙖𝙣𝙖 𝙗𝙞𝙧𝙙𝙚𝙣?
𝙫𝙞𝙣𝙘𝙚𝙣𝙩'𝙖 𝙠𝙖𝙧şı 𝙖𝙧𝙩ı𝙠 𝙠𝙚𝙣𝙙𝙞𝙢𝙞 𝙠𝙤𝙧𝙪𝙮𝙖𝙢ı𝙮𝙤𝙧𝙙𝙪𝙢?

Ve birden odaya Ron "agagagaggagaga" diye bağırarak kapıyı tekmeleyerek içeri girmişti,Bu sayede Vincent ile ayrılmıştık.

Vincent ron'a doğru dönüp "noluyor ya iyimisin? özel hayat diye bişey var değilmi?"diyince

Ron bize "bahçede kocaman bir yılan var yakalamaya çalıştım ama bu güzel ellerimi ısırırsa naparım ben?"diyince
Vincent ile yılanı yakalamak için aşağı bahçeye iniyorduk.

Evet delice gelebilir ama bu durum beni çok mutlu, dehşet verici ve ölürsek zehirle beraber ölürdükkk

𝘼ğ𝙯ı𝙣ı 𝙃𝙖𝙮𝙧𝙖 𝙖ç 𝙗𝙞𝙧 𝙠𝙚𝙧𝙚 𝙠𝙖𝙩𝙖𝙧𝙮𝙖!
Bahçeye geldiğimizde ben aklımdaki düşüncelerle kahkahalara boğuşurken önümdeki yılanı farketmem bir oldu

𝙞ş𝙩𝙚 ş𝙞𝙢𝙙𝙞 𝙝𝙖𝙥ı 𝙮𝙪𝙩𝙩𝙪𝙣 𝙠𝙖𝙩𝙖𝙧𝙮𝙖!

Yılan beni ısırmıyordu fakat vincent neredeydi? Fakat etrafıma baktığımda burası başka bir yerdi!

...

DRUİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin