☸☸☸𝘽ü𝙮ü𝙘ü 𝙆𝙧𝙖𝙡𝙞ç𝙚 𝙚𝙢𝙞𝙧𝙖☸☸☸Güzel güneşli bir sabahın erken saatinde yatağımdan kalktım.
Aldar ağaçlarının 10 yılda bir ve 1 hafta çok güzel meyveler açar.Ve bu meyveleri yiyenler gücüne güç katardı..
"Herkesten önce ben toplamalıydım!"
Evden ayrılıp ormana doğru hızlı bir şekilde koşuyordum.Ormana gelmiştim hızlıca meyvelerin olduğu yere koşuyordum fakat birden düştüm.
Ve bir ses..
Bir Adam kahkaha atıyordu?
Bana? Kızıl kraliçe emraya birisi güldü?
Ayağa kalkmıştım,"Neye gülüyorsun, komik olan ne?"yerden meyveyi alıp adamın yüzüne doğru fırlattım.
Tam yüzüne doğru gelmişti ve meyve yere düştükten sonra adamın yüzü kıpkırmızıydı-
"Dur!Dur düşeceğim! Sen kimsin be! Meyve atmak ne!?"
Ben kızıl büyücü emira'yım
"Hahahahahah aynen kesin sen emira'sındır"
Ağaçtan atlayarak inmişti.
Kraliçe Emira'nın, yani benim taklidimi yapıyordu?!
Beni yaşlı bir nine gibi taklit ediyordu!Üzgünüm ama yanlış kişiyi tanıyorsun,Emira yani benim ve taklidimi yaparak yanlış kişiye bulaştın.
Ve onun üzerine doğru yaklaştım.Tıpkı aslan'ın avına yaklaştığı gibi atladım.
Ve ikimizde çalıların arasında beraber aşağıya dolandık.Deli kadın senin yüzünden çalıların içindeyiz! düzgünce dursaydin!
Deli mi?Asıl sen beni deli yapıyorsun ve kafasına yumruk geçirmiştim-
Tanrım beni bundan koru
Birden aşağıya sürüklenmemiz durmuştu çalılardan çıkmaya çalışıyorduk.
Çıktığımızda yüz yüzeydik saçlarımın içine hep otlar girmişti ona iğrenerek bakıyordum."Senin yüzünden böyle olduk!Halimize bak!"
O ise kahkahalarla gülüyordu,
iyimiydi bu herif!?
"Neye gülüyorsun söylesene!?"Güzelsin işte sırf saçlarına ot girdi diye atarlanma!
Off seninle uğramam!meyve ağaçlarından çok uzak bir yere yuvarlandigimizi farkettim..
"Tanrım! Senin yüzünden çok uzakta bir yerdeyiz!beni buradan çıkar!"
"Off sus yeterki çıkarırım seni yanımdan ayrılma sürüden ayrılanı kurt kaparmış ya ;)"
Birden elimi tuttu? koşmaya başladık hava kararıyordu yaklaşık 20 dk kosmamızın sonucunda ormandan çıkabilmiştik,Teşekkürler yardımın için
"Bişey değil atarlı prenses:) "
Thyron ülkesinin yakışıklı hükümdarı Marcus ile böyle tanışmıştım....
İlk aşkım..
Ve son nefretli aşkım...
Beni sırf ona zarar veren hayvana büyük bir büyü yaptığım için benden ayrılmıştı...Tek yaptığım onun için gezegenin havasını,enerjisini almaktı?
Ve o günden sonra ondan intikamımı alacaktım.Hemde çok sevdiği bişeyle :)
Ve o gün gelecekti...
Belkide o gün gelmişti?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DRUİT
Science Fictionİki farklı Düşman ülke,Tek 1 Kızıl gezegen ve imkansız kızıl aşk.. Düşman ülkenin hükümdarı kızıl büyücü ve onun veliaht'ı vincent.. Farklı ülkedeki prenses kızın doğum gününde,18.yaşına girmesiyle birden herşey altüst olur,Bu Kız farklı bir güce s...