1.Bölüm

693 17 64
                                    

                                 Samimi Ünlü :

M:Kalksana ya artık. Bıktım bu çileden.

Amilia'yı dürterken kapı açıldı.
(amilya diye okunuyor)

L:Sevgilimi rahat bırak artık Milena.

A:Evet, sal beni.

M:Pekala pekala. O zaman ben çıkıyorum. Amilia sen de geç olmadan kalk.

A:Tamam anne(!)

L:Neden çıkıyorsun? Bugün cumartesi.

Leonard'a dönüp.

M:Biliyorum heralde. Biraz yanlız kalmak için çıkacağım.

L:Tamam. Dikkatli ol, ve merak etme Amilia'yı birazdan kaldırırım.

M:Ben çıkıyorum o zaman.

Diyip çıktım. Kapıyı kapadım ve anahtarlarımı çantama ellerimi de cebime koydum. Sahile doğru yürüdüm. 5-10 dakika gibi vardım. Bir banka oturdum. Telefonumu çıkardım. Gözüm saate takıldı.

06:38

Gerçekten mi yani? Bu saatte hiçbir cafe açık olmaz. Telefonumla oynama kararı aldım. Twitter'a girdim ve haberlere baktım. Türkiye benim vatanım. Aslen Türküm yani. Ama Amerika'da yaşıyoruz. Yaşıyoruz diyorum çünkü evdekiler benim arkadaşlarım. Evdekileri açıklamam gerekirse:

1-Amilia(18 yaşında)
O her zaman sevecen, gülen, duygusal ve hassas bir kız oldu olası. Biz 4 kişi olmadan önce onunla tanışırdık. O 5, benim ise 5 yaşıma az kalmışken tanışmıştık. Benden büyük olmasına rağmen -ki sadece 2 ay büyük- onu hep biz koruduk.

2-Leonard ya da Leo(19 yaşında)
Jack ile beraber iyi arkadaşlar. Biz Amilia ile tanıştıktan 1,5-2 ay sonra falan tanıştık onlarla. İyi çocuktur. Amilia'yı her zaman korur. Aslında sevgili olmamaları lazım çünkü yaklaşık 10 yaşındayken herkes söz vermişti. Sözümüz ise:kimseyle sevgili olmak yok. Açık ve net bir dille söylediğimi umarak söylediğim bu sözler herkesce onaylanmıştı ama gel gelelim ki 16 yaşındayken çıkmaya başladılar.

3-Jack(19 yaşında)
Hep karı kız peşinde gezen yavşak bir it olur ya? Hehh işte bu o. Jack'in bu güne kadar yaklaşık olarak 68 tane sevgilisi olmuştu. Neden biliyorum sorgulamayın. Hepsiyle gönül eğlendiriyorum demişti fakat bir afet onu sarsana kadar. Güzel bir kıza aşık oldu 1,5 yıl falan onun peşinde koştuktan sonra sevgili oldular. Yani anlayacağınız tek sevgilsi olmayan benim.

Ve 4-Milena
Evet, ben. Sevgili peşinde koşmayan, derslerine odaklı, Marvel karakterlerini aşırı derecede seven,- DC'yi de ama Marvel bir başka-soğukkanlı, korkusuz, bu lavukları ortadan toplayan, anne değilde daha çok komutan gibi davranan ve ne yazık ki en küçükleri olmama rağmen hepsini korkutan ben. 17 yaşındayım ve 18 olmama 2 ay falan kaldı. Geçen Amilia'nın doğum gününü kutladık da. Hepsini korkutuyorum çünkü sadece arkadaşlarıma karşı samimi bir insanım. Diğer kişilerin karşısında tam bir canavar gibiyim. İlerki zamanlarda daha çok tanıyacaksınız zaten.

Ha bu arada sevgili peşinde koşmamamın bir sebebi var elbette. Ünlüyüm. İnsanlar linçler, muhtemelen. Linçlerinden korktuğumdan değil. Sadece bazen aşırı can sıkıcı olabiliyorlar. Ahhh ne iyi ne iyi. İnstagramda 33 M, youtubede 17 M, twitterda ise 41 M takipçim var. Neden mi twitter daha çok. Muhtemelen orada daha çok dayı olduğundandır. Bilemiyorum.

Biraz daha kendimden bahsedecek olursam yabancı dilim iyidir. Bildiğim diller ise: Türkçe, İngilizce, Fransızca, Rusça; biraz İspanyolca, Yunanca ve İtalyanca. Neden bunlar az derseniz bilmiyorum derdim.

Aidan Gallagher~ Yeşil GözlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin