Yeşil Gözler
Mükemmel manzaralı bankta otururken birden bir ses duydum.
Yabancı:Merhaba.
Deyip yanıma oturdu(?). Garipsedim. Bu yeşil gözlü çocuk da nereden gelmişti. Ben ses vermeyince bana baktı. Garipser bakışlarımı fark ettiğinde ise açıklama gereği duydu, sanırım.
Yabancı:Üzgünüm, izin istemeden oturdum. Sizi rahatsız ettiysem özür dilerim ama bu bank, manzarayı en iyi yerden görüyor. Zamanım olduğunda hep bu banka gelirim. Buraya geldiğimde sizi gördüm ve belki de beraber oturabiliriz diye düşündüm.
M:Ne istersen yap. Umrumda değil. Zaten birazdan giderim, bankında sana kalır.
Deyip manzarama döndüm.
Yabancı:Sanırım beni yanlış anladınız, niyetim kötü değil. Sadece bu bankın açısını severim ve bana hep ilham verir.
M:Bana da.
Yabancı bana baktı ve.
Yabancı:İlham mı? Ne gibi?
Ona cevap vermeyip önüme döndüm. Gizemli hava yaratmaya falan çalışmıyorum. Sadece yabancıya - beni tanımamışken- kendimi açık edecek değilim.
Yabancı :Ohh, demek konuşmak istemiyorsun ha?
Sessizliğimi korudum.
Yabancı:Pekala.
Ne susmazmışsın be adam.
Biraz zaman geçtikten sonra adam bana döndü ve.
Yabancı:Milena Light?
M:Ups. Galiba beni tanıyorsun ha?
Adama baktım. Gözlerini pörtletmiş bana bakıyordu.
Yabancı:Galiba mı? Galiba mı? Senin hayranınım, yani sayılırım, ama arkadaşlarım seni takip ediyorlar. Ve sen çok ünlüsün. Tanrım, seni tanımadığıma ve saçma sapan konuştuğuma inanamıyorum.
M:Tamam, tamam. Sakinleş tamam mı? Ben de bir insanım, senin gibi. 49 kromozomum falan yok yani. Ben de sağlığı yerinde olan her insan gibi 46 kromozomum var.
Yabancı:Ama... Olsun. Yani ne biliyim. Sen. Ünlüsün.
Deyip bana baktı.
M:Evet, ünlüyüm. Neden herkes bana uzaylıymışım gibi davranıyor? Ve ünlü olmam neyi değiştirdi?
Yabancı:Hani senin egon? Heryerde egolu geziyordun.
M:Ego değil, gerçekler.
Yabancı :Tamam, şimdi oldu. Egon geri geldi.
M:Sana dedim. Gerçekler, yabancı. Ego değil bunlar gerçek.
Yabancı:Gerçi senin egon hiç gitmez ki.
M:Herneyse herneyse. Boşver bunları, gerçekten. Ne çok gerçekten dedim ya. Neyse, dediğim gibi boşver bunları. Bu arada (saate bakarak) gitmem lazım, yeşil gözlü çocuk. Umarım görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aidan Gallagher~ Yeşil Gözler
FanfictionAçıklama👍 Bu hikayedeki - bazı şeyler hariç - herşey hayal ürünüdür. Gerekli yerlerde bilgilendirme yapılacaktır. Çok resmi oldu lan dlchdlxı. Neyse.