9. Bölüm

148 6 178
                                    

______________

MİLENANIN DOKTORU=MD
__________________________

Yazar anlatım:

MD:Milena, hastalığı tetikleyecek herhangi birşey yaptın mı?

A:ne gibi şeyler hastalığı tetikliyor?

MD:korku, aşırı üzüntü veya depresyon, aşırı stres, aynı zamanda da aşırı derecede heyecan ve adranalin. Böyle birşey yaşadın mı Milena?

Milena düşündü. Baştaki maddelerden hiçbirini hissetmemişti. Şey hariç, heyecan. Aidanla olduğu bu kısa zamanda ve de rüyasında heyecanlanmıştı. Bunu biliyordu. Bu şeyi doktora söylerse Aidanı bırakması gerekebilirdi. Amma velakin ona iyi gelen sayılı kişilerden biri de Aidandı, onu bırakmak istemiyordu. Bu çelişkiyi boşverip doktora söyleme kararı aldı. Uzun zaman önce bu şekilde olan birşeyi söylemediği için kötü şeyler olmuştu, o dersini uzun zaman önce almıştı.

M:evet oldu.

MD:açık konuş Milena. Bu şeyin sebebi nedir.

Milena derin nefes alıp gözlerini kapadı ve nefesini verirken konuştu.

M:Aidan...

Aidan şaşırmıştı, diğerleri de öyle. En sonunda doktor gülümsedi.

MD:başka birşey olmalı Milena. Sadece bu delikanlı olamaz, değil mi?

M:iş stresi falandır o zaman. Bilirsin, bazen insanlar beni dava ediyor.

Başından beri konuşmayan Aidan bu olaya çok şaşırmıştı. Böyle tatlı ve iyi bir kızı kim dava edebilirdi ki?

A:ne?

Milena kıkırdadı ve konuşmaya başladı.

M:ben bazen insanları dövüyorum. Bana ve arkadaşlarıma veya da başka insanlara karışan kişileri onları korumak amacıyla savunuyorum. O yüzden de bazıları dava edebiliyor.

Aidan kafasını salladı. Ardından Amilia konuştu.

Ami:kız az önce sana resmen beni heyecanlandırıyorsun dedi ve sen bunu değil de kızın dava edilmesine mi şaşırdın yani?

M:heyy, burda önemli birşey konuşuyoruz. Neyse, evet doktor civanım.

MD:bana böyle demekten ne zaman vaz geçersin?

M:hiçbir zaman.

Milena gülümsedi.

MD:pekala. Sana tekrardan ilaç yazacağım. Kendine iyi gelen şeylerle uğraş. Merak etme davayı sen kazanacaksın zaten. Bu olayları daha önce de yaşamıştın. Tamam mı?

M:tamam.

Milena ve doktor sarıldılar. İkisinin arasında özel bir bağ vardı. Milena insanlarla anlaşamıyor gibi gözüksede sevdiği ve güvendiği insanların yanında yumuş yumuş olan bir insandı. İkisi ayrıldılar ve Milenanın arkadaşları ve doktor gitti.

Tekrar yanlız almıştı gizli aşıklar.

İkisi de oturdu aralarında sessizlik oluşmuştu. Bu sessizliği kız bozdu.

M:birşey söylemeyecek misi?

A:söylemeli miyim?

Oğlan kalktı ve kızın yanına oturdu. Kıza yanaştı hafifçe.

M:evet.

A:ne söylemeliyim?

M:ne biliyim onu da sen biliceksin.

Aidan aralarındaki konuşmadan ve Milenanın mecazi anlamda kıvranmasından zevk alıyordu.

A:ne hakkında birşey söylemeliyim?

Aidan Gallagher~ Yeşil GözlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin