Частина 1

224 10 0
                                    

"Думки Блум"
Все закінчилося,ми вбили Валтора,проте я знаю,що на цьому наші біди не закінчаться.Почався новий навчальний рік,ми вчимося вже майже місяць.Дивно,що зараз все спокійно.Звичайно я рада,що все нормально, але мені страшно.Невже я це говорю?Всі думають,що я нічого не боюсь,бо я ж сама сильна,проте це не так.Вже як тиждень в мою голову постійно приходять не зрозумілі думки:що буде далі?Чому все так спокійно?Чому раптом я почала боятися не зрозуміло чого?На всі ці питання в мене немає відповіді.Вінкс намагаються мене відволікти,іноді в них це вдається.Я дякую їм за те,що вони турбуються про мене.
[АВТОР]
Тиждень тому Блум та Скай знову посварилися.В їхніх відносинах явно вже щось не те,але що саме?
[Думки Блум]
Я написала йому 7 повідомлень 3 дні тому,але він досі не відповів.Він зірвався на мені,ми пішли прогулятися у парк,на мене глянув один хлопець і усміхнувся,у знак дружелюбності я зробила теж саме,тримаючи Ская за руку.Він це побачив і сказав:
-Чому ти йому посміхаєшся?
-У знак дружелюбності,тим паче я ж з тобою і він бачив що в мене є ти.-Відповіла я.
-Отже,ти будеш усміхатися так кожному хлопцю?-З цікавістю в очах сказав мені він.
-Що з тобою?Я ж сказала,що зробила це знаючи,що він бачить мене з тобою.-Зі страхом в очах сказала йому я.
-Досить,я йду звідси.-Холодно відповів він.
Я просто не розумію,через що він образився на мене.Мені досі боляче від його слів.Я ж кохаю його,як він може таке говорити?
[АВТОР]
На її очах знову з'явилися сльози,як і тоді у парку.Вона згадувала його слова і їй було боляче розуміти,що він знаючи,що вона кохає його всім серцем сказав таке.Вона швидко витерла сльози зі свого обличчя.
[Думки Блум]
Може справді я у всьому винна,нащо я взагалі усміхнулася тому хлопцю?

Від ненависті до чогось іншогоWhere stories live. Discover now