частина 9

89 8 0
                                    

-Вінкс,я прийшла!-зайшовши в загальну кімнату сказала Блум.
-Привіт.-відповіла радісна Флора.
-Ну що в тебе там?-запитала Блум.
-Все пройшло чудово.- з усмішкою відповіла дівчина.
-Ну звісно чудово,з таким хлопцем як в тебе,всім було б чудово.-засміявшись додала Муза.
-Флора прийшла така радісна з гарним букетом квітів,вона просто сяяла від щастя.-з усмішкою сказала Лейла.
І всі засміялися.
-Я так втомилася.-сказала Текна.
-І я.-додала Блум.
-Тоді спати?-запропонувала Стелла.
-Так,я згодна.-погодилась Муза.
-І я.-додала Лейла.
-Тоді надобраніч.-сказала Текна.
-І тобі.-відповіла Блум.
-Надобраніч.-додала Флора.
[Блум]
Скільки можна,чому Валтор не йде з моєї голови?Треба забути про нього і не піддаватися емоціям.Він так дратує мене,просто жахливо.Взагалі не розумію його.Думаю сьогодні саме час,я не можу чекати більше,ми тренуємося майже тиждень,але мені здається ми не встигнемо.
Настала ніч,о півночі дівчина тихо вийшла зі своєї кімнати.
Ніхто не прокинувся,їй пощастило
-Так!-пошепки сказала дівчина і вийшла із зали.
-Чекай мене,Валтор.-впевнено сказала Блум вийшовши з Алфеї.
*пройшло пів години*
Нарешті я бачу Хмарну Вежу.
Я прийшла,стою перед воротами,а що далі?Я ж не знаю де його кабінет.
Згадала,він точно у кабінеті Гріффін.
А раптом він буде там,що я йому скажу?
-"Вибач,Валтор я просто хотіла знайти твої секрети,але я вже йду,бувай."
Ось так чи що?Це так смішно.Я пам'ятаю,де той кабінет.
Коли я буду наближатися,треба зупинитися і якщо я буду відчувати що він там,я піду назад,якщо ні я швидко зроблю,що мені треба.-саме так думала дівчина,коли наближалася туди.
Ось Блум вже зайшла і почала швидко йти до кабінету.
Я майже на місці.Наче нічого не відчуваю отже,можна заходити.
Ого,скільки тут книжок.Зараз подивимося.Вони такі старі і всі брудні.Навіть торкатися страшно.
Що це за книга?Стоп.
Це.його.щоденник?-подумала вона знайшовши блокнот з написом "every day".Я в шоці,ніколи не подумала б,що диявол буде вести щоденник.
Це навіть смішно.Цікаво,що там?Я буду не я,якщо не відкрию його.
[Щоденник перша сторінка]
[Я вирішив завести щоденник.Але по-моєму,це безглуздо.Я планую захопити планету Андрос і я впевнений,що в мене вийде.Завтра я вирушаю,побачимо,що буде.]
[Блум]
Він справді дивний.Якщо йому здається безглуздим вести щоденник,то навіщо він це робить?Цікаво,що на другій сторінці.
[Друга сторінка]
Як я і думав,в мене вийшло.Маленькі феї намагалися завадити мені,це було досить смішно.Нічого смішніше я ще не бачив.Трікс думають,що одна із них мені подобається.
Вони справді тупі і слабкі.Навіть не розуміють,що я користуюся ними.
[Валтор]
Отже,сама Блум завітала до мене в кабінет.
Вона ще заплатить за це.-подумав Валтор.
Він зрозумів через зв'язок між ними і вже йшов у кабінет,проте Блум нічого не помітила,так як захопилася читанням.
[Третя сторінка]
На Андросі я зустрів Блум,вона була не така як інші.Вона володіє найсильнішою силою у всьому світі.Всі Вінкс слабкі,але точно не Блум.Її сила потрібна мені.Я отримаю те,що хочу.
Чому тут пусто?Невже він списав три сторінки і все?!Чорт забирай!
Дівчина почала гортати сторінки,в надії щось знайти,але там не було нічого.
-Що ти тут робиш?-спокійно спитав Валтор.
Дівчина не очікувала такого і з переляку,кинула зошит на підлогу.
-Тебе хіба не вчили,що не можна брати чужі особисті речі?-запитав чоловік.
-Я..я...-від сорому Блум не знала що й сказати.
-Ти,ти?-знову запитав Валтор і почав повільно підходити до дівчини.
-Вибач.-соромно сказала дівчина.Побачивши,що чоловік підходить Блум почала відходити назад,до столу.
-Не підходь.-сказала фея намагаючись приховати страх.
-А то що?- усміхнувшись своєю злою і самовпевненою усмішкою сказав Валтор.
Чоловік підходив все ближче і ближче,Блум вже не могла йти назад,бо була вже біля столу.Валтор вперся руками в стіл і нахилився до феї.
-Більше.не.смій.приходити.сюди.-сказав чоловік,робивши паузу після кожного слова.
Блум,вона дивилася прямо в його холодні очі.
-Добре.-невпевнено відповіла фея і почала йти до виходу.
Раптом Валтор схопив її за лікоть.
-В слідуючий раз,ти так просто не втічеш.-сказав чоловік.
-Не торкайся мене.-набравшись сміливості відповіла Блум.
Валтор прижав дівчину до дверей.
-Я бачу,день,який був тиждень тому тебе нічому не навчив?Якщо хочеш,я можу повторити,тільки для тебе.-усміхнувшись прошепотів Валтор.
-Повторюй.-відштовхнувши його сказала дівчина.
-Не хочеш?Тоді,я йду звідси.-додала дівчина.
Валтор лише усміхнувся вслід феї.
[Блум]
Що він собі дозволяє?!Він просто...самовпевнений диявол який думає,що йому все можна.Навіть у голові не вкладається.
[Валтор]
Що вона собі дозволяє?!Вривається у мій кабінет і читає мій щоденник!Вона просто...нестерпна і безстрашна.До речі,щоденний?Я давно забув про нього,і чому він досі не у смітнику?

                        /Блум/
Дівчина знову йшла через ліс до Алфеї.Неможливо описати її любов до лісу.Це місце,де можна побути одною і поринути в свої думки.Іноді це потрібно усім,а особливо Блум.Їй важко,все це так несподівано і боляче.Але вона тримається.

Що ж,не знаю кому дякувати,але дякую,що після того що я зробила,я жива і той диявол не прикінчив мене.
Якщо так подумати,то він ще й нічого не зробив,лише пригрозив,але і цього достатньо.
Більше я туди ні ногою.І на що я тільки розраховувала?

Фея швидко дійшла до школи.Вона була дуже втомлена,тому після довгих думок по дорозі до Алфеї,Блум швидко заснула.

Від ненависті до чогось іншогоWhere stories live. Discover now