Від авторки
[Довгоочікуване продовження,якого ви так чекали.Хоча я маю сумніви,що зараз ви будете це читати,але все ж таки,я вирішила написати.Вибачте за довгу відсутність.Певні обставини дають про себе знати.Дякую тим,хто чекав кожну частину та був зі мною,коли я була активна.Ви справді найкращі.Приємного прочитання тим,хто все таки вирішив прочитати.Чекаю ваші коментарі та зірочки,і можливо,напишу продовження,якщо ви хочете.]Приблизно через пів години,дівчата зібрали всі необхідні речі,і пішли до Фарагонди.Блум декілька секунд просто стояла перед дверима,після чого нарешті постукала.Дівчата увійшли.Блум,яка бажала швидше покінчити з цим,одразу заговорила.
-Міс Фарагонда.Ми домовилися з Валтором,він погодився з тією умовою,щоб ми деякий час жили в Хмарній Вежі.-сказала Блум і зітхнула з легким відтінком роздратування.-Не думала,що я колись це скажу,але в цій ситуації я згодна з ним.
-Що ж,Вінкс.Я вірю в кожну з вас.Але будьте обережними.Валтор все ще залишається Валтором.-дивлячись у вікно,говорила директорка.Її вираз обличчя був серйозним.
Після короткої розмови,дівчата вийшли з кабінету.
-Мені досі не віриться,що ми це робимо.-Прочісуючи пальцями своє довге волосся,сказала Флора.
-Я згодна з нею.-Додала Муза,вираз якої був серйозний.На її обличчі відображався неспокій.-Але ми не маємо вибору.
-Бути Вінкс,означає завжди ставити життя інших вище за своє.-Сказала Блум,на її слова всі обернулися на неї.-Саме на нас лежить відповідальність за життя інших.
-Це несправедливо.-додала Лейла.
-Годі вам,дівчата.Ми впораємось,як і завжди.-Продовжуючи йти коридорами школи,сказала Стелла.Її підбори приємно стукали по підлозі.
-Знаєш,Стелла,іноді варто дивитись правді в очі.-Сказала Текна,яка в цей час дивилася в свій телефон,в пошуку якихось новин.
Через 10 хвилин,коли всі були в кімнаті разом з речами,завдяки обручці Стелли дівчата миттю опинились в коридорі Хмарної вежі.Їхні вирази облич були неспокійними.Навіть якщо вони це заперечували,мова тіла кожної з них видавала очевидне хвилювання.
-Вінкс,знайдіть поки що наші кімнати,а я навідаюсь до Валтора.-Сказала Блум,ставлячи свою валізу з речами на підлогу з тихим стуком.Обличчя Блум було серйозним та рішучим,незважаючи на внутрішній страх,який вона відчувала при кожній зустрічі з ним.З людиною,яка частично зіпсувала їй життя та поставила його цінність під сумнів.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Від ненависті до чогось іншого
RandomВони знову зустрілися,знову хочуть знищити один одного.Але подивимося,що у них вийде.