частина 14

87 7 4
                                    

                                                                                                                  |Думки Валтора|
Дурні Вінкс,навіть старих відьом не змогли вбити.Цього і варто було очікувати.А зараз вони явно сильніше,і повернуться помститися мені,чудово,тільки цього мені бракувало.Сам я не впораюся,мені потрібен час.Треба подумати,де б я міг знайти когось,з ким можна потягнути час.Трікс не підійдуть,я їх сам швидше вбʼю ніж вони когось.Даркар мертвий,хоча,з такими успіхами як у Вінкс,я вже не впевнений,що вони його вбили.Та і Даркар навряд допоміг би.Але здається,був хтось ще..от тільки хто?Книга світу,потрібно знайти її.
Чоловік встав зі стільця і почав ходити по кабінету у пошуках книги.Доторкнувшись вказівним пальцем до темно червоної книги,Валтор дістав її з полички.
Ось вона.Подивимося.Це Трікс,це Даркар,а це я,але це..Чорне Коло?Дивно,але цікаво.-подумав чоловік та почав читати.
                                                                                                                        Чорне Коло
     Чотири чоловіки,мета яких були лише феї.Агрон,Гантлос,Думан та Анаган з самого початку ловили фей.В них досить добре це виходило.Раніше на планеті Земля було дуже багато фей,поки Чорне Коло не заточили їх у Білому колі.Королева Моргана та інші Земні феї боролися з ними постійно,але в один день в них не вийшло.Про фей забули,на Землі звичайні люди більше не вірили у них.
     Потім чоловіки вирішили повернутися на Землю,проте наткнулися на Вінкс,-шестеро фей,з доброю душею та серцем,які завжди хотіли,намагалися та допомагали усьому живому,і в цей раз не залишилися у стороні.Проте в цей раз,феї були буквально безсильні проти них,адже магія фей робить їх ще сильнішими.Тоді Чорному Колу була потрібна остання Земна фея-Роксі,яка потім виявилася дочкою королеви Моргани,тоді дівчина сама ще не знала,що вона фея.Вінкс отримали нову силу-Беллівікс.Завдяки їй,дівчата визволили Земних фей,повернули на Землю магію,а з нею подарували віру людям.Після чого заточили чоловіків у світ Омеги.Через хворобу Думан помер,а інші сплять вічним сном.

Вони-саме те,що мені треба.Саме вони мені допоможуть.Витягти їх з Омеги буде дуже просто,а далі все піде як треба.-подумав Валтор,та відправився в Омегу.
Валтор вже був на місці та ходив роздивляючись абсолютно все.
   Що ж,це місце не змінилося.Таке ж холодне,противне та неживе.Скільки вже разів звідси тікали,а охорону посилити так і не додумалися.Тут взагалі зовсім не ті,кого я шукаю.Схоже,треба буде ще походити,але гаразд.Дивлячись на кожного з них,розумієш,що в кожного своя історія та свій шлях.Можливо,хтось вибереться сам,можливо,когось витягнуть,а можливо,хтось застряг тут назавжди.
О,схоже,це вони.-подумав Валтор та протер табличку двома пальцями від пилу,після чого побачив не чіткий напис.
-Нарешті.-з усмішкою сказав він та почав розморожувати їх.
-Чим повинний,Валтор?-запитав Агрон,розминаючи шию.
-Мені потрібна ваша тимчасова допомога.-відповів чоловік.
-І навіщо такому як ти,наша допомога?-вийшовши одночасно з Гантлосом,запитав Анаган.
-У всіх бувають важкі часи,чи не так,хлопці?Ходімо,і я вам все розповім-з легкою усмішкою сказав Валтор,після чого чоловіки лише переглянулися та пішли у портал за Валтором.
-І що це за місце?-запитав Гантлос,щойно вийшовши з порталу.
-Хмарна Вежа.-коротко відповів чоловік та сів на стілець у своєму кабінеті.
-М,школа відьм.-сказав Анаган.
-Майже.-відповів Валтор,і думав про те,що тепер ця школа лише його,але ніяк не школа відьм.
-Отже,що тобі?-запитав Агрон.
-Три відьми повернулися,і хочуть мені помститися.-коротко відповів чоловік.
-Послухай,Валтор,ми ослаблені і не впораємося,тільки все зіпсуємо.Нам як і тобі потрібен час,щоб відновитися.-відповів Агрон.
-У нас він буде.-сказав Валтор.
-Справді,і яким чином?-запитав Гантлос.
-Ми з Вінкс на деякий час зійдемося дорогами.-відповів чоловік.Він вже все продумав,і був впевнений у своєму плані,він знав,що в них немає вибору,і так і було.
-І як ти собі це уявляєш?Особисто я,не буду їх благати допомогти.-сказав Анаган.
-Якщо вони хоча б трохи хочуть залишитися живими,то скоріше за все самі прийдуть.-сказав Агрон Анагану.Агрон теж це розумів,так само як і Валтор.
-Саме так,Агрон.Нам залишається лише трішки почекати.-відповів Валтор.

Від авторки.
І знову вибачаюся,що затримала продовження,але це через ситуацію в моїй країні.Дякую,що ви зі мною:)

Від ненависті до чогось іншогоWhere stories live. Discover now