_БЛУМ_
Здається,я розплющую очі.Усе пливе перед очима,голова і тіло дуже болять,і я досі не розумію де я.Не знаю,чи мертва я чи жива.Проте,якби я була мертвою,не думаю що в мене боліла б голова.Але як я врятувалася?Я памʼятаю як втрачала свідомість,досить цікаве та дивне відчуття,наче ти просто засинаєш,але швидко.Як я розумію,я летіла вниз,тоді як я вижила?Після 7 спроб,я нарешті розплющила очі,і побачила знайомі обличчя та знайомий медпункт.Голова дуже паморочиться,проте я змогла розгледіти Текну та Лейлу,на них були подряпини та рани.Дівчата нарешті помітили мене,і я навіть шкодую,бо знаю,зараз буде безліч питань.Що ж,я готова.
-Блум!-сказала Стелла та сіла біля дівчини.
-Нарешті ти прокинулась.-додала Флора та взяла Блум за руку.
Дівчина й досі не може нічого сказати,але краєм ока вона помітила,як до неї наближаються Текна та Лейла.Фея хотіла сказати їм щоб вони не втомлювались,проте промовчала,знаючи що вони не послухають.
-добре,що ти з нами.-сказала Лейла та усміхнулась.
-Надіюся,ти зараз в нормі.-сказала Текна.
-Ми дуже переживали за тебе.-додала Муза.
-Все добре,краще скажіть ви як?-не сказавши нічого про свій стан,запитала Блум.
-З нами все нормально,проте не знаю,чи довго ми так протримаємось.-відповіла Текна.
-Ви точно впорядку?-знову запитала дівчина.
-Так,Блум.Все окей.-позитивно відповіла Лейла.
-Що ж,я б хотіла дізнатися,як я вижила?-запитала Блум,вона була серйозно налаштована.
-Це вже знає Флора.-відповіла Стелла,подивившись на Флору.Флора спочатку замислилась,після чого почала розповідати.
-Коли в Алфеї був бій,тоді він вже був на закінченні,я раптом подумки сказала твоє імʼя.-сказала дівчина і подивилася на Блум.
-Я не роздумуючи полетіла до тебе,я намагалася летіти як можна швидше.Чим швидше я летіла,тим більше чула твій з Валтором бій.Потім я через дерева змогла розгледіти вас високо в небі,я побачила як ти падаєш вниз з великою швидкістю.Я ледве встигла тебе впіймати,якби ні,навряд ти б..-дівчина не договорила,і розвернулася спиною до Вінкс,відійшовши трохи назад.Флора розуміла,що якби спізнилася на декілька секунд,то втратила б подругу.Їй навіть думати про таке не хотілося,але не можливо не думати про це.
Блум
Бідна Флора,я повинна підтримати її.Вона багато пережила сьогодні через мене.Фактично усі вони пережили це через мене,адже йому потрібна я.Ще й той його щоденник..це точно через вчорашнє.Блум спробувала встати з ліжка,хоча це було і дуже важко,в неї вийшло.Дівчата мовчали,так як розуміли,що дівчина їх не послухає.Вона обережно та повільно підійшла до Флори і поклала руку на її плече,після чого подруга розвернулася та міцно обійняла її,вона раділа,що змогла врятувати Блум і вона жива.
-Ай,Флора!Зараз мені всі ребра поламаєш!-жартуючи сказала Блум,після чого Флора швидко відпустила її.
-Боляче?Пробач,Блум..-винувато сказала Флора.
-Я жартую.-відповіла дівчина,після чого всі засміялися.
-Ходімо вже.-сказала Блум та повільно підійшла до дверей.
-Не зрозуміла,а куди це ти зібралася?-запитала Муза.
-Як це куди?До себе в кімнату.-відповіла дівчина і потягнула ручку.
-Ти що,здуріла?-серйозно запитала Лейла.
-Якщо ви думаєте,що зупините мене,то ви помиляєтеся,я всеодно піду,бо не хочу бути в цьому жахливому місці,тому ходімо.-відкривши двері сказала дівчина,після чого усміхнулася та показала дівчатам запрошуючий жест до виходу.
-Ти ледве на ногах стоїш,а вже хочеш йти,так,Блум?-запитала Флора.
-Так,Флора.-усміхнувшись, відповіла дівчина.
-Нікуди ти не підеш.-сказала Текна
Вінкс ще сперечалися кілька хвилин,після чого Блум все ж отримала своє.Дівчина раділа наче дитина,якій батьки купили морозиво.ВІД АВТОРА
Це вже 11 частина,цю історію я писала ще пів року тому,а зараз я її викладаю та переписую,але кінець ще не готовий,проте я працюю над цим.Навіть якщо ніхто не буде читати мою історію,я всеодно буду викладати її.Хочу вас попросити,будь ласка,пишіть коментарі або ставте зірочки,мені дуже важливо бачити,що хтось це читає та чекає продовження.Пишіть свою думку та поради щодо цього,буду дуже вдячна.Всім гарного читання!)
ВИ ЧИТАЄТЕ
Від ненависті до чогось іншого
RandomВони знову зустрілися,знову хочуть знищити один одного.Але подивимося,що у них вийде.