Всі були дуже втомлені та дуже щасливі,що цей день закінчився.Блум повільно дійшла до своєї кімнати,після чого обережно впала на ліжко.На її обличчі була ледь помітна усмішка,дівчина раділа,що цей день закінчився і всі живі..Раптом усмішка з її обличчя зникла,і Блум привстала з ліжка,так як совість взяла своє,дівчина вирішила поговорити з Вінкс.Вона обережно встала з ліжка та повільно пішла у загальну кімнату,де якраз сиділи дівчата.
-Блум,чому ти встала?-побачивши подругу,запитала Стелла,після чого усі чекали відповідь.
-Мені треба з вами поговорити.-відповіла дівчина та сіла напроти подруг.
-Про що саме?-запитала Муза.
-Я думаю,що це через мене Валтор напав саме сьогодні,ви ж памʼятаєте,вчора я..-недоговорила Блум,так як згадала,що дівчата не знають нічого.
-Не зрозуміла,що ти вчора?-запитала Лейла і підняла брови.
-Так так,а ну кажи.-сказала Текна.
-Ну я..я пішла вночі до Валтора.-відповіла Блум.
-Що ти зробила?-перепитала Стелла.
-Ти що з глузду зʼїхала?-запитала Муза.
-Але що ти там робила?-додала Флора.
-Ну я хотіла знайти щось,знайшла його щоденник.-відповіла дівчина.
-Щоденник,в нього є щоденник?-запитала Лейла.
-І що там було?-запитала Текна.
-Нічого особливого.
-Він хоча б не бачив тебе,так?-запитала Муза,але у відповідь від Блум отримала лише мовчання.
-Будь ласка,скажи що він тебе не бачив,не погрожував і ви не зустрічалися..-сказала Стелла і дивилася на Блум.
-Нуу..-єдине,що змогла відповісти дівчина.
-Кошмар.-сказала Флора.
-І що він сказав?-запитала Лейла.
-Трохи пригрозив,але так все нормально.-відповіла дівчина.
-Ти серйозно зараз?-запитала Текна.
-Так,а що?-запитала Блум.
-Він міг тебе прямо там і вбити,а ти що?-запитала Муза.
-Я?А я нічого..-відповіла дівчина.
-Ну звісно.-сказала Стелла.
-Але ж нічого не сталося.-сказала Блум.
-Справді?Блум,ти ходила до ВАЛТОРА,який запросто міг покінчити з тобою.-сказала Флора і подивилася на Блум.
-Чому ти не сказала нам?-запитала Текна.
-Не хотіла,ви або пішли б зі мною,або відмовили б мене.-відповіла дівчина.
-Ну,гаразд,все ж добре,заспокойтеся.-сказала Стелла.
-Блум,більше навіть не думай робити щось схоже.-сказала Муза і показала вказівний палець.
-Добре,добре.-відповіла дівчина.
-Що ж,давайте закриємо цю тему.Блум,тобі вже краще?-запитала Лейла.
-Так,все окей!-відповіла Блум і підморгнула,після чого всі засміялися.
-Це все добре,але що нам робити далі?-запитала Флора.
-Чекати.-відповіла Блум і її обличчя вмить втратило посмішку.
-Що саме,Блум?-запитала Текна.
Це питання було неочікуваним для Блум,адже вона й сама не знала,що робити і чого чекати.І чи дочекаються вони взагалі.
-Просто чекати,адже виходу у нас немає.Будемо робити усе,що в наших силах.-відповіла дівчина,відірвавшись від своїх думок.
-Пропоную піти спати.-сказала Стелла.
-Я тільки за.-відповіла Блум.
-Я теж.-додала Муза.
-Тоді ходімо.-сказала Лейла.
-Уперед!У нас є цілих 10 годин.-сказала Флора.
-Як добре,що ми дожили до відпочинку.Добраніч.-відповіла Текна.
-На добраніч.-сказала Стелла.
-Навзаєм.-додала Блум.
-До завтра.-сказала Муза і всі пішли спати.Від авторки.
Я дуже вибачаюся,що ця частина маленька та вийшла з затримкою.Останнім часом я почуваю себе не дуже добре.Проте,можете не сумніватися,я пишу продовження,і воно обовʼязково буде перед вами.Дякую за розуміння:)
ВИ ЧИТАЄТЕ
Від ненависті до чогось іншого
RandomВони знову зустрілися,знову хочуть знищити один одного.Але подивимося,що у них вийде.