частина 5

102 8 0
                                    

-Ходімо снідати.-сказала Блум.
-Я згодна!-вигукнула Стелла.
-І я!-додала Муза.
-Я теж з вами!-відповіла Флора.
На сніданку їх вже чекали Лейла і Текна.Вони прокидалися рано,тож завжди чекали дівчат.
-Може треба сходити до міс Фарагонди?-запропонувала Текна.
-Я теж так думаю,нам треба знати все.-додала Лейла.
-Ми згодні.-відповіли інші,крім Блум.
                     |Блум|
Що зі мною?Чому зараз я боюся Валтора,хоча чотири місяці тому я безстрашно вбила його?Він демон,ще й буде мучити мене,навіть уявляти не хочу,як це буде.-думала у цей час Блум.
-Блум,а ти що думаєш?-запитала Текна.
-Я з вами.-швидко відповіла вона.
На уроках дівчина була сама не своя.Постійно думала про Ская,Валтора,намагаючись заспокоїтися.Після уроків Вінкс йшли до директорки.
-Можна увійти?-невпевнено спитала Блум.
-Так.-відповіла міс.
-Є якісь новини?-спитала Лейла.
-Є,але вони вам точно не сподобаються.-підійшовши до вікна,відповіла директорка.
-І які?-невпевнено спитала Флора.
-Валтор став приблизно у три рази сильніше.-сказала міс Фарагонда зі страхом у голосі.
-Що?!-запитала Текна.
-Але ж як таке може бути?-спитала Стелла.
-Не знаю дівчата,не знаю.Коли я дізналася,була у шоці.
-Ми виграли його колись і зробимо це ще раз.-не дуже впевнено сказала Муза.
-Боюся,це не так просто як ви думаєте.Валтор вже не такий,як був раніше.-відповіла міс.
-І що нам робити?-нарешті спитала Блум зі страхом у голосі.
-Вам треба добре підготуватися,тренуйтеся Вінкс,аби бути готовими.Проте,я не впевнена,що це допоможе.-відповіла Фарагонда.
-Зараз можете йти,але тримайтеся разом.Особливо ти Блум,не ходи одна.Валтор захоче помститися тобі,будьте обережні.-сказала директорка.
Вінкс вийшли з кабінету.
-Як ми зараз впораємося з ним?-запитала Лейла.
-Це просто неможливо.-добавила Стелла.
-Ми тоді ледве витримали,так ще й майже втратили Блум.-Сказала Текна.
-Це правда,нам пощастило.-Сказала Флора,зі страхом у голосі.
-Що ж тоді буде зараз?-запитала Муза,яка вже зрозуміла всю серйозність ситуації.
-Ми не впораємося з ним.-без надії відповіла Блум.
Всі розуміли серйозність ситуації і дуже боялися,бо розуміли,що може бути.
Блум подивилася у телефон і побачила повідомлення від свого принца:
[Приходь сьогодні біля озера у п'ять вечора,нам треба поговорити.]
Блум від радості почала кричати.Всі зрозуміли,що сталося і обійняли фею.
[Валтор]
Невже ця дурепа справді думає,що він їй пара?Напевно вона ще не знає,що її хлопець зробив.Буде цікаво подивитися на її реакцію.-з усмішкою подумав Валтор.
Він тільки і чекав,аби їй зробили боляче.
Я ніяк не можу придумати план помсти для цієї маленької феї.Що ж мені зробити?Точно!Я розкажу їй всю правду про її "коханого".Скай збирається кинути її,а після цього,я їй ще й допоможу.-подумав чоловік,вже уявляючи реакцію Блум.
[Блум]
Цікаво,що він мені скаже коли ми зустрінемося,може попросить пробачення?Або скаже що був не правий.Нарешті він відповів на моє повідомлення,я так довго цього чекала.

Від ненависті до чогось іншогоWhere stories live. Discover now