setelah arena selesai,tampak Rizka tidak bisa mengikuti pertandingan tersebut dan harus istirahat.
Ejen Leon: malangnya Rizka tak akan menyertai pertandingan kali ini.
Ejen Sam: ini semua salah kau!*menunjuk pada Kyle*
Ejen Leon: tapi takpe,keadaan Rizka masih di rawat dan dia tak akan bertanding untuk sementara. jadi kamu semua akan menyertai pertandingan ini kat South Korean Academy MATA.
Ejen Kin: tapi ada satu lagi,didalam South Korean Academy MATA ini terdapat sebuah pantai yang disediakan untuk kalian istirahat dan menikmati kesenangan kalian di pantai.
Ejen Jet: waah ada pantai lah.
Ejen Chris: macam bagus je.
Ejen Roza: bolehlah kita bersantai kat pantai.
Roza dan Mika dengan pakaian khas pantai.
Ejen Jet: awalnya korang? tiba tiba pakai baju pantai.
Ejen Mika: mestilah,di tempat akademi kita di Malaysia takda pantai. kalau disini ada.
Ejen Roza: betul,sebab tu aku pakai baju pantai ni.
Ejen Jet: betul juga,aku pun nak!
Jet dengan cepat berganti baju menjadi baju pantai ditambah pelampung bebek dan kacamata pantai.
Ejen Kin: baiklah,kalian bisa istirahat dan menikmati kesenangan di pantai South Korean Academy MATA.
kemudian ejen ejen muda termasuk Hari DKK pun mulai menikmati kesenangan di pantai dekat South Korean Academy MATA.
namun Sam sedih karena harus menikmati kesenangan di pantai tanpa Rizka.
Ejen Kim: Sam,kau sedih ke?
Ejen Moon: mungkin sebab Rizka tak ikut kot?
Ejen Hari: aku sangat kasihan dengan Rizka,dia terluka dalam arena saat itu. kali ini dia tidak ikut dan sedang dirawat.
Ejen Mika: ini semua ejen Neuro tu punya pasal.
Mika mulai menyalahkan Kyle atas kejadian Rizka terluka dalam arena.
Ejen Mika: kalau bukan sebab dia,Rizka tak akan cedera macam ni.
Ejen Roza: dahlah tu,tak payah nak bising bising. jomlah.
kemudian mereka pun menikmati kesenangan di pantai,dimulai bermain bola voli,buat istana pasir sampai berselancar.
Ejen Iman: sedapnya duduk dibawah sinar matahari,tengok laut pun sedap juga.
Ejen Moon: betul,tapi....dimana Rudy?
Ejen Iman: tu Rudy main surfing.
Sementara dengan Rudy yang sedang main selancar di laut ombak.
tampak Rudy sedang mengendarai papan selancar dengan gaya dan melompat.
Ejen Moon: hebat nya Rudy.
Ejen Iman: mestilah hebat,nama pun Rudy.
Ejen Jet: jadi kau suka dengan Rudy ye Iman?
Ejen Iman: eh mana ada?!*blush*
Ejen Moon: lah pipi dia merah...
Ejen Iman: kau ni Moon!
Sementara dengan Roza dan Kim bermain bola voli bersama Alicia dan Zass sedangkan Mika sebagai wasit.
KAMU SEDANG MEMBACA
MATA On South Korean(SH x EA Fanfiction)
FanfictionKetua Teras MATA dan Dato Hisham berencana membangun markas agensi rahasia di berbagai negara termasuk Indonesia untuk mencari orang orang yang memiliki potensi tinggi seperti fisik,pertarungan dan sebagainya untuk dijadikan sebagai ejen baru MATA...