***
Biz Atlas'la küçükken hep film gecesi yapardık.
Film zevkimiz birebir aynı olduğu için de böyle geceler de çok eğlenirdik.Sabah okulda, bu klasiği uzun zamandır yapmadığımızı hatırlattığımda bu gece yapalım demişti bende kabul etmiştim.
Ve şimdi de pijamalarımı giymiş Atlas'ın gelmesini bekliyordum.
Hava sıcaktı, bende şortlu bir takım giymiştim.
Evet aşkolar asla Atlas'ın aklını başından almak gibi bir niyetim yok lütfen yaniiBen odamda oturmuş, led ışıklarımı yakarak loş bir ortam oluşturmuştum.
Ve film seçiyordum.
Kapı tıktıklandı.
-"Gir."dedim.Kapı yavaşça açıldı ve Atlas'ın kafası göründü.
İçeri geçti.Üzerine siyah üstüne yapışan bir tişört, altına ise gri eşofman giymişti.
Ne yalan söyleyeyim aşırı çekici görünüyordu.Atlas-"Ben geldim." Dedi keyifle
-"Hoşgeldin eşşek." Dedim sırıtarak
Sevdiği çocuğa eşşek demeyen de ne biliyimmAtlas ağır adımlarla yatağıma ilerledi.
O sırada da beni süzüyordu.Gözlerimi kaçırdım ve ona
-"Scream 6 çıkmış, izleyelim mi?" Dedim tatlı bir sesleBen bir scream fanıydım.
Her filmine bayılıyorum valla ama bence en güzeli 1996 olan.Atlas-"İzleyelim güzelim." Dedi ve yanıma oturdu, gülümsedim.
Zaten açmıştım filmi
İkimiz de yatak başlığına yaslandık ve izlemeye başladık.**
Atlas-" Oha amına koyayım, bu ne biçim son lan."-"Hiç beklemiyordum." Dedim şok olmuş bir sesle
Filmi kapattım.
Ortamı gergin bir sessizlik sardı.
Atlas bir anda göğsüme yaslandı
Kafasını göğsüme koydu.Bende hiç birşey demeden saçlarını okşamaya başladım.
Saçlarıyla oynamayı seviyorum
Saçlarını seviyorum.
Tıpkı onu sevdiğim gibi..Atlas-"Aslında ben birşey söyleyecektim, gerçi annemgil, annengile söylediler ama ben sana da söyleyeyim dedim."
-"Tabi, söyle." Dedim, saçlarını okşamaya devam ederken.
Atlas-"Annemgil evliliklerini tazelemeye karar vermişler."
-"Ciddimisin?" Dedim birden
Atlas-"Evet. Hatta yarın Arena'da yapacaklar, ufak bir kutlama olacak akraba arası."
-"Çok güzel çok sevindim." Dedim gülümseyerek.
Birden diklendi
Atlas-"Ben artık gideyim. Geç oldu zaten."-"Peki, iyi geceler Atlas."
Kapıya doğru adımlarken
-"İyi geceler Eclal." Dedi ve gittiBende kendimi hemen yatağa attım ve derin bir uykuya daldım.
Zaten çok uykum vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey mi? | Yarı Texting
ChickLitÖnce herşey normaldi.. Birbirimize sevgililerimizi, flörtlerimizi, begendiğimiz kişileri anlatır dalga geçerdik. Bize ne oldu birden bire? Niye onu her görüşümde kalbim göğüs kafesimi parçalamak ister gibi çarpıyor? Niye başka kızlarla takılınca kıs...