"O gelmez artık!" Dedi.
"Nereden biliyorsun?" Dedim.
"Gidişinden belliydi.." dedi.-Sabahattin ali
Yıldızlamayı ve yorum atmayı unutmayınnn
Multimedya
( Mabel Matiz - Müphem) bu aralar cok fazla dinliyorum, yazarken de dinlemiştim.
Size de okurken biraz hissiyat verir diye düşündümmm✨
Keyifli okumalar dilerimmm😽😽Her yerde,
Ama her yerde Atlas'ı arıyordum.
4.ders bitmiş ve biz öğle arasına girmiştik.
Ama Atlas ne sınıfa gelmişti, ne de bana görünmüştü.Batın, Atlas'ın en yakın arkadaşıydı ve o bana atlası gördüğünü, okula geldiğini ama derslere girmek istemediğini söylemişti.
Biraz sıkıştırarak da Atlas'ın yerini öğrenmiştim.
En alt katta kapalı yangın merdivenlerinde saklanıyormuş.
Hemen en alt kata inen merdivene yöneldim.
Karşıma çıkan tozlu kapıyı itmemle,Yangın merdivenlerinde oturmuş sigara içen Atlas'ın büyük ve geniş sırtı görüş alanıma girdi.
Kapıyı sessizce kapatıp ona adımladım ve tam yanına oturdum.
Geldiğimi farketmesiyle bana doğru dönüp şaşkın ses tonuyla -"Eclal" diye seslendi.
Ben ise ona bakmadan -"Nerdeydin sen? Tüm gün seni aradım. İnsan bir haber verir görünür bir şey yapar." Diye çıkıştım.
Atlas ise bana sadece -"Her şeyi biliyorum." Demekle yetindi.
Ona doğru dönüp sorarcasına baktım.
Atlas ise yere gözlerini dikmiş,
-"Beni ne kadar zamandır seviyordun Eclal?" Dedi.O an bozguna uğradım.
Sadece -"Ne?" nidası çıktı ağzımdan
Sonunda bana bakmayı becerip tek kaşını sorarcasına kaldırdı.
-"Sen bunu nereden biliyorsun?" Diyebildim sadece.
-"Konumuz bu mu şuan Eclal? Bunu benden niye sakladın?"dedi
-"Atlas, b-ben bilmiyorum." Dedim titreyerek.
Atlas ise konuşmam için bekliyor gibiydi.
-"Atlas uzun zaman oluyor, ergenlik zamanımdaydım sanırım. Sen farketmesen de ben seni sadece belirli bir yaşa kadar kuzen olarak gördüm, sonrasında sen benim dünyam oldun. sürekli seni düşünüyordum, seninle konuşmak istiyordum. Kuzen olmamız hislerimi her seferinde katletse de üvey kuzen olmamız gerçeğiyle kendimi avutuyorum. Aramızda bir kan bağı yok." Dedim gözlerim dolu dolu ona bakarken.
Bir anda yanımdan kalkıp kapıya yöneldi ve kapıyı çarpıp çıktı.
Neydi bu şimdi?
Bende ayağa kalkıp üstümü başımı silkeledim.
Ve yaşlar akan gözümü sildim.
Ardından kapıya ilerledim ve o merdivenleri terk ettim.
Basket sahasına doğru adımlamaya başladım.
Sahaya girdikten sonra Atlas ve diğerlerinin basketbol oynadıklarını gördüm.
Atlas, bu takımın 2 senedir kaptanıydı.
Yerini almaya çalışanlar oldu fakat o kadar iyi bir oyuncu ki, bu kaptanlığı kimseye lâyık göremiyorlar.Takımda ki oyunculardan biri yanıma gelip gülümseyerek -" Selam Eclal, naber nasıl gidiyor?" Diye sohbet açmaya çalıştı.
Bu 11-F'den Kaan'dı sanırım.
-"İyidir kaan, senden naber?"
Kaan-"İyi bende. Okul çıkışı müsaitmisin?" Diye bir soru yöneltti
-"Şey ben.." diye ne cevap vereceğimi düşünürken Atlas'ın Bağırışını ve sinirle yanımıza doğru ilerleyişini gördüm.
O ne be..
O kaslar halis mi hocammAtlas-" Kaan!"
Heyt be aslanım...
Atlas-" Diğerleri çalışırken senin kaytarmanda ki bahanen?"
Kaan-"Sadece Eclal ile konuşuyorduk." Dedi düz bir sesle
Atlas-" Bir daha antrenman zamanların da başka bir şey yada kişiyle ilgilenirsen önce yedeğe düşersin sonra da takımdan atılırsın bu 1." Dedi tehditkar bir sesle
Üfff nasıl da seksii kocammm
Kaan'a daha çok yaklaşıp burnunun dibine girdi ve konuşmaya devam etti.
-" Bir daha Eclal ile konuşma çabalarına girersen bu potaya kafanı sokarım. Giren şey top değil senin sıska bedenin olur bu da 2, şimdi siktir git antrenmanlarına çalış."
Atlasss sakin ol, calm down baby biraz qualityy
EY EY EYASKLARIM YENİ BÖLÜM BİRAZ GEÇ GELDİ FARKINDAYIM🤷🏻
AMA AKLIMA BÖLÜM FİKİRLERİ GELMİYOR O YÜZDENNN😽😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey mi? | Yarı Texting
Chick-LitÖnce herşey normaldi.. Birbirimize sevgililerimizi, flörtlerimizi, begendiğimiz kişileri anlatır dalga geçerdik. Bize ne oldu birden bire? Niye onu her görüşümde kalbim göğüs kafesimi parçalamak ister gibi çarpıyor? Niye başka kızlarla takılınca kıs...