Esra??

26 11 0
                                    

Uykudan beni gündüzün kurduğu alarm kaldırıldı saat 5.55 Gündüz hala mışıl mışıl uyuyordu onu uyandırmadan alarmı kapattım. Bebek gibi uyuyordu. Çok yavaş hareket ediyordum çünkü belimi bir yılan gibi sarmıştı. Hafifçe kel kafasındaki yaraları okşadım yaraları onu daha da korkunç yapıyordu. Nefes alış verişi sakindi.Kafasından elimi çekip kirli sakallı ile oynamaya başladım. Artık onu kaldırma zamanı gelmişte geçiyordu.

Gündüz Gündüz  kalk.

Gündüz yarım uykulu gözlerle beni iziliyordu. Bana Sanda da günaydın dedi. Elini kolunu belimden çekti ve gözlerini yumdu gözünü açtığında kara kara bana bakıyordu.

Gündüz ben duşa giriyorum sen kalkarsın. Dedim ve onu yatakta tek başına bıraktım gündüz yeni yeni kalkıyordu . Sıcak bir duş için suyu açtım Gündüz ün kullandığı şampuanı tesadüfen (!) buldum çok güzel nane kokusu var. Aynı onun gibi. Fazla uzatmadan yıkandım benim bornoz um yoktu Gündüz bornoz unu giydim ama çok büyüktü Bornoz un alt kısmı yere sürüyor. Giyinme odasına gittim Gündüz ile orda tekrar karşılaştım Gündüz çoktan giyinmişti kendine kıravat seçiyordu. Beni görünce güldü.

Gündüz bu ne pelerin gibi olmuş dedi gülerek yanıma adım attı bornoz un kollarını kıvırdı ellerim gözüktü. Elimi tutup öptü. Elini karnıma götürdü. Bebiş nasıl dedi bende sadece gülümsedim azıcık ta olsa karnım şişti. Gündüz elini karınımdan  tam çekicekken bebişten bir hareket hissetti. Bunun ardından gündüz karnımı okşadı.

Gündüz: doktor muanesi olmanız lazım bir aksilik çıkmasın hadi üstünü giyin evimize gidelim "gerçek evimize"

Gündüz odadan çıktığında giyindim bol giyinmeye özen gösterdim  hamile olduğunu zaman insanın dar giymesi gelmiyor. Gündüz bana eşya alma dediği için çantama sâdece nikah cüzdanı ve telefonumu koydum ve çıktım gündüz mercedes  önünde yaşlanmış beni bekliyordu. Beni görünce kapıyı açtı arabaya bindim arkamdan kapıyı kapattı. O da arabaya bindi koltuğu ayarladı ve yola çıktık bir eli direksiyon başında bir eli de bendeydi. Eliyle bacağım ile oynuyordu bir an'da da  yola bakıyordu.

Gündüz sana bir şey sorabilirmiyim??

Gündüz bana istediğin her şeyi her an sorabilirsin dedi. Bende Gidiceğimiz yalı burdan daha şehire yakın değiI mi dedim karşılık olarak da hayır daha uzak cevabını aldım hatta ıssız dedi...

Neden bu kadar ıssız değişime gündüzün cevabı sana ve bebeğimize vakit ayırmak istiyorum ailemizi genişletmek istiyorum beni anlıyor musun ve Dúşmanlarım beni rahat bırakmaz seni her zaman koruycam bana güven ve merak etme 2 - 3 km uzakta Abim ve Sedat'ın yalıları var canın sıkılmaz.

Peki hayatım sen nasıl istersen.demekle yetindim.

Gündüz:"Bu arada benim gibi kokuyorsun "*alaycı gülümseme*

Evet birazcık... *yanaklarım kızardı*

Gündüz geldiğimizi gözleri ile haber verdi mâlikane çok güzeldi kapısı çeliktendi 2 tane adam kapıyı açtı. Bizden sonra kapıyı kapattılar ardından bahçe gözüme çarptı Bahçede bir sürü Adam vardı arabadan indik gündüz arabayı adamlardan birine verdi. Bahçede havuz vardı küçük bir kış bahçesi ve heykeller vardı aslan heykeli göze çarpıyordu ışıklandırma çok hoştu ben bu güzelliklere dalmışken Gündüzüm beni dürtü

Gündüz:" Aşkım biraz da içeriye bakarsın hadi üşüteceksin "

Benim elimi tutu ve içeri götürdü elime anahtarı verdi ve "Al prenses aç kapıyı" dedi bende alıp heyecanla açtım. İlk adımı ben attım içerisi şampiyonlar ligi o kadar güzel ki her şey tam dekordu bir motor kaskı dikkatimi çekti.

Gündüzüm motor mu kulanıyorsun.Dememe karşılık seni de motorla gezdiririm bir gün motordan korkar mısın??Hayır korkmuyorum dedim. Gülümsedi emin misin diye sordu. Tekrar evet dedim.

Gündüz:"istersen bebeğim evle değil benim ile ilgilen ne dersin?? "

Tabiki kahve içelim mi?

Gündüz :"olur Elmas ve Volkan yarın gelir kahve içmeden seni Hakan ile tanıştırayım "

Gündüz Hakan diye Seslendi bir an sesi kalınlaştı bana bakan gözleri Hakan'a çevirilince bir anda ciddileşti
Korkutucuydu. Biraz tırstım.

Hakan:hoş geldin A-abim...

Gündüz:hoşbulduk yengen  Sıla

Hakan:Meraba Y-yenge

Gündüz;çekilebilirsin beni eşimle baş başa bırak.

Hakan:Emrin olur...

Gündüz sonunda yanlınlız kaldık dedi benim gözlerim bahçedeki korumalara daldı Gündüz onlara baktığımı fark edince çenemin nazikçe tutup kendisine doğru çevirdi.

Gündüz:"Ne istersen iste benden "

Şeyyyy

Gündüz:"çekinme şöyle yavrum "

Kardeşini affet Lütfen Esra sevmiş bir kere sevenleri ayırma şimdi seni benden ayırsalar-

Gündüz:ÖYLE BİR ŞEY ASLA OLAMAZ. Ben daha ölmedim..

Lütfen lütfen...

Gündüz:Peki tamam öf sıla her şey senin iyi kabin için..

*Esra kapının ardından çıkar*

Esra:ABİİMMM

Gündüz:Kız orda ne işin var!?

Esra :Sıla sayesinde heheh...

Gündüz:peki git şevketi çağır  Yarın gelin. Şimdi başka bir şey  çıkmadan git Esra beni sıla ile yanlız bırak..

*yanlız kaldığımız süre içinde bol bol kafa dinledik ve filim izledik*

istenmeyen kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin