jimin.

20 3 1
                                    


Bu kurgu Herkesin ölümünü anlatıyor, yani  bölümün başında kimin adı vsrsa namJOON ilə anılarını və olaylarını anlatıyor,kurgu 7 bölümden oluşuyor.

Hatalar varsa kusura bakmayın, o zaman

7 harikalara hoş geldiniz.

7 harikalara hoş geldiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.





Nehirler ağlıyorlar,onlarda üzülüyor ve hissediyorlar.
Hırçın bir şekilde akan nehir acısını gösteriyor aslında.

Denizler sinirlendiği zaman dalgaları büyür, sert bir şekilde kayalara vurur.

Ölüm mü kolaydı? Yoksa ölümü düşünmek mi?

Öldürdüm kendimi kendi düşüncelerim de kimse de fark etmedi, ne bu dalgalı deniz ne de nehir.

Anlamadılar, anlamayacaklar.
Ben herkesin ölümünü gördüm, zihnim bana oyun oynadı Zanettim, belki de kafayı yedim bu yüzden oldu dedim.
Ama öyle olmadı.

Ben öldüm, ama ayakta kaldım.
Ben delirdim, ama morgun önünde oturdum.
Ben yaşadım ama ölüme tutundum.

Size kısa olaylı hayatımdan bahsedeyim.
Ben ateşlerin içinde doğdum,
Bu hikaye sizin canınızı acıtır, sonuçta siz çiçekler içinde doğan kimselersiniz.

Siz kimsesiniz bense cehennem ateşinde yanan namjoon.

Gelinde delirmiş namjoonun can alıcı hikayesini dinleyin.
Can alıcı gerçekten, hayatıma kim giriyorsa canı alınıyor.
...

Jimin ilk arkadaşım. Her zaman güler ordan oraya zıplayan biriydi.
Tatlı sarı saçları birde kısa boyu onun avantajıydı.

Görenler bir daha dönüp bakardı, çünkü o çok güzeldi.
Bıcır bıcır konuşur asla susmazdı.
Ama jiminin babası tam bir psikopattı, şiddet bağımlısı, alkol ve sigarayı bir hayli tuketirdi.

Bunun sorumlusu ise jimin olurdu.
Jimin sürekli babasından dayak yerdi, her yanıma geldiğinde yeni yaralarını görürdüm. Babası ona asla acımazdı.
Ama jimin onu her zaman affederdi.

Jimin hiç bir zaman babasından nefret etmezdi. Kendine göre açıklamaları vardı;
"Hyung o bir insan ben affederim çünkü eminim tanrı bir gün ona ceza verir."

Demişti. Tanrı yoktu, eğer olsaydı jimin o kadar acı çekmezdi.
Biz aciz insnalar acı çekerken neden yardım etmiyordu açlıktan, soğuktan ölen insanlar varken o ne yapıyordu?
O yoktu ve aptal insanlar ona inanıyordu.
Ama ben aptal değildim, inanmazdım.

"Jimin saçmalama tanrı yok, eğer olsaydı hissederdim. Yanımda durduğunu ona yakın olduğumu. Ama yok ne yardım ediyor ne de yanımda duruyor, sen acı çekiyorsun ama o bunu umursamıyor nasıl tanrı var diyebilirsin" demiştim.

Jimin aksine gülümsemiş ve kalbimin üstüne elini koymuştu,
"Donmuş kalbin erimesi lazım hyung, ama sen tanrıyı istemiyorsun, onu kendi içinde öldürüyor, bir köşeye atıyorsun, donmuş bir kalbe tanrı el uzatırsa hakaret alır çünkü sen sana uzatılan elleri hep geri çeviriyorsun.tanrıdan yardım isteyeceğin zaman tanrı sana sırt çevirecek işte o zaman anlayacaksın..."

7 HarikalarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin