taehyung.

4 1 0
                                    

İki seçenek var,
Ya hərgün bölüm attığım için kimse okumuyor yada kurgu bok gibi olduğu için.
İki seçenekte kötü sonlu.
Her neyseeee.
Hergün bölüm atmak benim için bir... Bir şey işte neyse.
Bunuda kontrol etmeden atıyorum hata mata varsa çok takmayın yoksa ben size takarım, adam olun.

Bunuda kontrol etmeden atıyorum hata mata varsa çok takmayın yoksa ben size takarım, adam olun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Taehyung...
Belki de yoongiden sonra tek aklı başında biriydi. Pek yoongiye benzemezdi ama mantıklı düşünür öyle hareket ederdi.

Jungkook'un aksine ciddi ve mantıksaldır.
Bir adımını iki kere düşünür hatta jungkook'a bir olayı iki veya üç kere anlatıp anlayıp anlamadığına emin olmaya çalışırdı.

Pek konuşmazdın taehyungla, ama bazı günler jungkookla yanımda otururdu.
Bu günde yine jungkook yanıma gelmişti taehyungla, fakat kısa süre sonra jungkook gitmişti, biz taehyungla baş başa kalmıştık.

Uzun bir süre sessizlik olmuştu ne ben ne o konuşmuştuk. Taehyung, ayağa kalkarak ateşin önüne geçmişti, şuan karşılıklı duruyorduk arada sadece bir ateş vardı.

"Bu sokaklarda çok iyi bir şey olmazsın,peki ne yapmayı düşünüyorsun?"
Asla saygısını bozmaz,uzak mesafeli konuşurdu.

Onun sorusunu pek anlamasam da kafaya takmadan cevap vermiştim.
"Bilmem... Tam olarak nasıl işlerden bahsediyorsun?"

Güldü.
Ağzından bir hıh, edası çıkmıştı.
"Yani.. hırsızlık, kapkaç,mafya adamı filan işte sen hangisi olursun diyorum"

"Yoongi hangi işi yapardı"
"Yoongi köpek gibi karton toplar yemek yiyecek parsı olmayan gerizekalı'nın tekiydi."

Asla kullandığı saygı sözleri şaşırmama neden olmuştu.
"Bende kartın topalarim o zaman"
Tekrar gülmüştü.

"Neden hepiniz aynısınız, başka işlerden çok daha fazlasını kazanırsın, zengin olursun"

"Peki siz neden buradasınız yada siz ne işi yapıyorsunuz mu demeliyim?"

Bu soruma şaşkınca bakarken, gözlerini gözlerimden asla ayırmamıştı, ne kadar bakıştık bilmiyorum ama.

"Biz zenginiz ama kendimizi belli etmemek için buradayız, bizde bir villa alır altımıza güzel bir araba çekeriz, ama bizim iş gizlidir"

"Sizin iş"

"Gizli dedim ya ancak bu işi yapmak istersen öğrenirsin, yoksa bu işten anlamazsın ve insanlar sana Fakir gözüyle bakarlar."

Güldüm, saçmaydı bana göre, bir nevi hem para hem de insan kandırıyorlardi.
İşte saçma olan buydu, insnaları neden kandırıyorlardı.
"Neden?"

"Ney neden" demişti, kaşlarını çatarken.
"İşte neden insanları kandırıyorsunuz amaç ne?"

Ateşin etrafında biraz hareket etti, ellerini ceblerine sıkıştırdı,
"Amaç ha" dedi gülerek.

7 HarikalarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin