AŞIRI KÜÇÜK AÇIKLAMA.
ortalama her bölümde ölen kişinin ölümünden 2,3, veya 4 ay geçiyor.
Yani namJOON ölen kişilerin ölümüne alışmış oluyor.Bu yüzden aşırı bir duygusallık yok çünkü ben duygusallık kısmını yazamıyorum.
Hastaneye kaldırılmıştım o olaydan sonra.
Hastane masraflarımı yoongi karşılıyordu, ona o kadar çok şey borçluydun ki kısa bir süre önce saymayı bıraktım.Her akşam yanıma gelir yemeğimi yiyip-yemediğimi kontrol ediyordu. Her akşam doktorla konuşup iyi olduğuma kanaat getiriyordu.
Belki o serseri dediğim yoongi'yi sevmeye başlamışımdır. Anladım ki insanları tanımdan konuşmamak lazım.
Yine bir akşamdı, yoongi geldiği zaman iyi olduğumu sorup çıkar kapı önünde doktorla konuşurdu, şimdi ise karşıma geçmiş elma soyuyordu.
Ya doktor yakında ölüceğimi söyledi,
Ya da kısa sürede çıkacağım için kutlama yapıyordu.Elimdeki meyve bıçağı ile elmayı son dilimi ile tabağı bana uzattı, kolundaki serumla ondan tabağı aldım.
Tekrar meyve soymaya başlarken bu sefer mandalina soyduğunu gördüm.Kısa süre yoongi'yi izledikten sonra içimde kabaran sorularımı sormaya karar verdim.
"Yoongi sen jiminin cesedini gördün mü?"Kısa süre cevap vermedi, beni hiç duymamış gibi televizyondaki dizi hakkında konuşmaya başladı,
"Şu kızın da oynamadığı dizi kalmadı ya"Ama ben yılmazdım, jimin benim tek yakın arkadaşımdı, benim tek arkadaşımdı ama nereden bileyim jiminden sonra gelen beş kişiyi.
"Yoongi..." Kafasını umutsuzca bana çevirdi.
"Cevabı seni mutlu edecek mi?"
"En ince ayrıntısına kadar"
"Gördüm...." Derin nefes aldı, sanki nasıl tarif ediceğini bilmiyordu."Kafasınin arkasında büyük bir göçük vardı, göçük ortası biraz delinmiş bir ceviz büyüklüğü kadar.... yüzünde parkın çimlerin izi kalmıştı, bir gözü morarmıştı..."
Derin nefesler aldı, önündeki meyveyle ilgilendi biraz."Vücudunun çoğu yerinde darp izleri vardı, karnında kızarma ve morarmalar ve boğazı sıkılmış gibi. Bir iple yada farklı bir şeyle emin değilim o kadarını anlamadım."
Kafan karışmıştı, jiminin babası jimini boğmamıştı ki..
Yoongi gözlerini bana dikti.
"Sen gördün mü olayları, polisler orda ölü gibi yattığını söylemişlerdi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 Harikalar
FanfictionDünyanın 7 harikası var. Bu da namjoonun 7harikalar hikâyesi. ~absurt ölümler, kan, dehşet, gibi seyeler bulunmakta. Okumadan midenizi bir yikayin~