1

210 19 44
                                    

Çalan alarm ile uyanmaya çalıştım. Yatağım dan çıkmak istemiyordum o zorba insanların yanında olmak resmen bir cehennemdi acaba bugün bana ne tür bir pislik yapacaklardı. Korkuyordum, çok korkuyordum.

Yavaşça yatağımdan kalktım ve banyoya dogru ilerledim. Hemen bir duş aldım ve dün den hazırlandığım kıyafetlerimi giydim. Oldukça uygun ve sadeydi ama o kızlar benimle yine dalga geçeceklerdi. Daha fazla düşünmeden bir şeyler yemeye başladım.

Çantamı aldım kapıyı da kilitlediğime göre artık hazırdım kulaklığımı taktım. Yürümeye başladım. Endişeliydim evet çünkü bu gün de aynı şeyler olacak mıydı? herkes beni izleyip gülecek miydi?

Okula gelmiştim ellerim sürekli titriyordu. Engel olamuyordum. Sınıfa yürümeye başladım sınıfa tam girecektim ta ki o kızlar beni durdurana kadar .

Lisa
kimler gelmiş kimler?

Rosè
şuna bakın neredeyse ağlayacak.

Gözlerim doluyordu fakat tutmaya çalışıyordum.

Jisoo
Uğraşmayın şununla.

Jennie
Ay tamam ağlama bebe hadi sınıfa geçelim kızlar.

Lisa
Geçelim bebeğim.

Sessizce sınıfa geçmelerini bekledim daha sonra ben de sınıfa girdim herkes bana bakıyordu lakin düşünmemeye çalışıyordum.

Oh Momo, neredeydi tamamen unutmuşum kesin uyuya kaldı
diye düşünürken içeriye soluklu bir Momo dalmıştı.

Momo
Yetişmişim be oh.

Momo ya su uzattım, hâlâ nefes nefeseydi.

"Hadi iç Momoring"

"Teşekkür ederim tatlım."

Hoca sınıfa girmişti bile.
"günaydın gençler"

Hemen konuya geçmişti dinleyesim olmadığı için yanımda uyuyan momo'ya döndüm oda dinlemiyordu bende sıraya kafamı koydum ve düşünmeye başladım teneffüste bana yine ne yapacaklardı?

Uzun bir dersten sonra teneffüs zili çalmıştı hala endişeli hissediyordum.

"Momo kalk artık teneffüs zili çaldı."

"Ne var ne?"

"Momo!"

"Of tamam be kalktım ne bağırıyorsun yani neyse kantine gideceğim gelicek misin?"

"Hayır, sen git ben sınıfta uyuyacağım."

"Peki, tamam."

Momo kantine gitmişti. Etrafta kimse yoktu. Kafamı sıraya koydum ve uyumaya devam ettim.

Lisa
Jennie gelsene bak ezik burda uyuyor.

Jennie
Şuna bakın kızlar hahaha.

Rosé
Cidden rezil ya.

Jisoo
Uğraşmayın yazık.

Lisa
Of sen de bi dur! Mükemmel bir eğlence buldum gelin.

Lisa cebinden bir çift eldiven aldı ve taktı.
Çöpün yanına doğru yavaşça ilerledi ve çöp kutusunu eline aldı.

Jisoo
Hayır, Lisa bu kadar ileriye gidemezsin.

Jennie
Karışma sevgilime rosé sen de sahip çık şu sevgiline.

Rosé
Jisoo bebeğim gel biz kantine gidelim.

Jisoo
Tamam

Lisa
İzliyorsun di mi?

Jennie
İzliyorum.

Lisa, eline aldığı çöp kutusu ile sınıfa ilerledi ve uyuyan Sana'nın başından aşağıya döktü. Hâlâ uyanmayan Sana Lisa ve Jennie' nin kahkahaları ile uyanmıştı.

Sana'dan

Rüya mı görüyordum? Lisa ve Jennie'nin kahkahaları geliyordu. Kafamı kaldırdığımda bana güldüklerini gördüm. Lisa, başımdan aşağıya çöp dökmüştü. Nasıl bu kadar kötü olabilirdi? Aval aval bakıyordum. Gözlerimin dolduğunu hissediyordum. Ağlamaya başladım, ben ağladıkça onlar daha da gülüyordu. Benim hiç bir suçum yoktu ki sadece sıram da uyuyordum neden yaptılar? Zil çaldığı için sınıfa daha çok kişi gelmişti. Bana bakıp gülüyorlardı bense ağlamaya devam ediyordum. Koşarak lavaboya gittim ve yere çöktüm. Ağlamam durmuyordu kimse hiç birşey demeden bana gülmüştü.
Hıçkırıklarım asla durmuyordu kendimi o kadar pis ve zavallı hissediyordum ki.

yazar'dan

Kapı yavaşça açılmıştı Sana kendini ağlamaya o kadar kaptırmıştı ki onu bile duyamamıştı. Sadece kendi hıçkırıklarını duyabiliyordu.
Bir anlık kafasını kaldırdı ve karşısında bir kız gördü. Hâlâ ağlıyordu tanımadığı kız ona yavaşça yaklaştı, cebinden peçete ve bir lolipop çıkardın
Sana'nın yanına çöktü ve ve konuşmaya başladı.

"Neden ağlıyorsun?"
...

"Evet, anlatmak istemeyebilirsin
ama hiçbir şey için kendini üzmemelisin. Bunu biliyorsun değil mi?"

Jihyo, Sana'nın göz yaşlarını çıkardığı peçete ile nazik bir şekilde sildi ve elindeki lolipopu uzattı.

"Teşekkür ederim."

"Rica ederim" demişti Sana'nın kafasını okşayarak.

"Şimdi gitmem lazım sen de burada çok durma yoksa hasta olursun."

Sana kafasını salladı hâlâ anlam veremiyordu neden o kız ona yardım etmişti?
Ona acımış mıydı? Yoksa isteyerek mı yapmıştı?
Daha önce hiç kimse bu kadar ilgi göstermemişti.



~

~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




| Lolipop | SaHyoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin