sevgilim!
mısırları patlattım gel hadi filmi seçgeldimm
bu olsunAh, şuna da bakın uyumuş filmi kapattım, Sana'yı kucağıma aldım ve odamıza doğru götürdüm.
Dudağına bir öpücük kondurdum ve ben de yanına uzandım
-"O KIZ!" Dedim ve yerimden sıçradım ne yani az önce yaşadıklarım bir rüya mıydı?
O kız bana sevgilim dedi ve biz aynı evde kalıyorduk!
Sanırım dün ki yaşananlardan etkilenmiştim saate baktım ve saat 03:50 daha okula çok olduğu için tekrardan uyumaya çalıştım fakat bir türlü uyuyamadım rüyamı düşünüyordum sürekli.Evet, sabahlamıştım. Daha fazla düşünmeden giyilecek düzgün bir şeyler seçtim ve yüzümü yıkamak için
lavabo'ya yöneldim. Canım hiçbir şey istemiyordu ama kendimi zorlayarak bir kahve ile sandviç yedim.Çantamı da aldıktan sonra kapıyı kilitledim ve yavaşça yürümeye başladım. Bu günü düşünmeye başladım ve hep aynı şeyler yine bana zorbalık yapacaklardı yine herkes gülecekti.
Okula hızlı bir şekilde girdim ve koşarak sınıfıma yöneldim. Geç kalmamıştım sadece içimden bir ses acele etmem gerektiğini söylüyordu.
Sırama oturdum ve kafamı sıraya koydum. Momo yine geç kalacaktı her zaman yaptığı şey değil miydi zaten? Şaşırmamak gerek. Momo'nun gelmesini beklerken biraz uyudum zaten cok uykum vardı.
"Ah, burada uyuyakalmış. Uyandırsam mı?
Sesizce yanına doğru oturdum ve saçlarını okşadım. Uyurken bile çok güzel gözüküyordu
Bir süre öylece onu izledim.
Zilin çaldığını duyunca gitmem gerektiğini anladım ve sınıfıma doğru yöneldim.
Herkes okul dan çıkmıştı ben ise nöbetçi olduğum için sınıf defterlerini toplayıp çıkacaktım. Eşyalarımı toparladım ve sınıf defterlerini toplamaya başladım. Yorulmaya başlamıştım ama neyse ki son 1 sınıf kalmıştı o defteri de aldıktan sonra eve gidebilecektim.
Sınıfa girdiğimde o kız hala uyuyordu nasıl yani kimse uyandırmamış mı?
Yanına doğru ilerledim ve konuşmaya başladım.
"Hey! hadi uyan okul bitti."
Pek de duymuş gibi değildi.
Tekrardan atıldım."Uyansana hadi okul bitti."
Yanına oturdum ve hala uyanmıyordu. Uykusu ne ağırmış be.
Sinirlenmeye başlamıştım bağırsam uyanırdı belki.."UYAN!"
"Ne bağırıyorsun be?"
Sonunda uyanmıştı şimdi ise elleri ile gözünü ovuşturuyordu.
"Sen dün ki.."
"Evet, dün sana lolipop veren kızım."
"Teşekkür ederim uyandırdığın için."
"Rica ederim."
"Peki ya sen niye buradasın?"
Adını bilmediğim kıza boynum da ki nöbetçi kartını göstermiştim. O da anladım şeklinde kafasını sallamıştı.
"Adın ne?"
"Minatozaki Sana"
"Park Jihyo"
"Memnun oldum o zaman."
"Ben de şu defteri bırakıp çıkacağım. Beraber çıkalım istersen."
"Olur, tabii."
"Hadi o zaman hazırsan gideli-"
~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
| Lolipop | SaHyo
RomanceSana, ağlıyordu. Tanımadığı bir kız geldi ve ona bir lolipop verdi. GXG