8

87 9 11
                                    

Neler olduğunu anlamaya çalışırken Dahyun'un sesi ile yerimden sıçramıştım öyle bir bağırmıştı ki..  herkesin gözü bizdeydi resmen.

N:bağırmasana geri zekalı.

D:FOTOĞRAFI FOTOĞRAFINI GOSTER

N:sakinleş bir noluyo ya?

D:tamam, hadi fotografı göster.

Evet, doğru anlamışım Nayeon unnie dahyuna sevgili adayı bulmuş. Dahyun da fotoğrafını göster diye sayıklıyordu. Sonunda Nayeon unnie kızın fotoğrafını Dahyun'un yüzüne doğru tutmuştu Dahyun bu sefer ise mutluluktan bağrıyordu.

N:alın götürün şu kızı ya bir iyilik yapayim dedim susmuyor şimdi de.

Jh:bir sakin olun.

Dahyun, kızın fotoğrafını bize gösterdiği an gözlerimi açmış şaşkın bir şekilde bakıyordum çünkü o kişi momoydu.
ses tonumu kontrol edememiştim bir anda.

"MOMO?"

J:ne tanıyor musun?

"EN YAKIN ARKADAŞIM."

N:ya kardeşim niye bağrıyorsunuz siz?

"Sesimi kontrol edemedim bi an pardon."

D:SANA, LÜTFENNN LÜTFEN LÜTFEN

Jeong:yazik kafayı sıyırdı heralde.

Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırıyorken Tzuyu bir kahkaha patlatması ile bende gülmeye başlamıştım.
Dahyun ise lütfen lütfen diyordu bana neye lütfen? Dahyuna onu Momo ile tanıştıracağımı söylediğimde ise ayağa kalkmış yerinde zıplıyordu Jihyo tıpkı bir sinirli anne gibi kızları azarlıyor, Tzuyu gülmekten ölüyorken Mina ve Chae kendi hallerinde, Jeong ve Nayeon ise yüzlerini buruşturmuş Dahyuna bakıyorlardı.

D:buraya çagır buraya.

Jh:kızı rahat bırakın artık.

Sorun olmadığını Jihyo'ya söylemiştim. Dahyun konuşmaya ve soru sormaya devam ediyordu.

D:ya kendi gibi adı da çok güzel değil mi? Ay bide Sana buraya çağırırsa ne güzel olur di mi? ama ya çok güzel bu kız bence beni görünce evlenmek ister di mi? sonra evleniriz bir evimiz olur sonr

N:sus artık

D:niye ki? Kıskanma.

T:OQBWIKQGWWHWG

Dahyun'un sorularına cevap vermeye çalışıyordum fakat o kadar hızlı konuşuyordu ki..

"Size de uygunsa Momo'yu çagırayim mi?"

D:evet, evet herkes kabul etti. Hadi ara.

Jh:bir sakinleş sen de

D:sakinim zaten

Dahyun sakin olduğunu söyleyerek jihyo'ya göz devirmişti çok komiklerdi.

Telefonumu açtığımda
Momo 'yu aradım ve onu kızlar ile tanıştırmak istediğimi söyledim. Momo ise bana soru soruyordu o kızlar kim? ya mafyalarsa? Ben ise ona gelmesi gereken konumu atacağımı söyledim ve telefonu kapattım.

"Birazdan burada olur Dahyun."

D:YAŞASIN BE!

N:iyy yazik bu kıza valla.

T:çok komik öyle deme.

Yaklaşık yarım saat sonra Momo gelmişti. Dahyun yerinde duramıyor aynı zaman da da utanıyordu birbirlerini sevmişe benziyorlardı.

-

Bir anda nefesimin kesildiğini hissetmiştim kızlara bir nefes almaya çıkacağımı söyledim ve montumu alarak dışarıa doğru ilerledim.

Neden birden bire böyle hissetmiştim ki? Evet kalabalık yerleri sevmiyorum ama jihyo'nun arkadaşları çok iyiydi bana asla yabancılık çektirmemişlerdi hemen ısınmıştım onlara.

Kafamı gökyüzüne kaldırdım. Hafif yağmur yağıyordu ama hava çok güzeldi.

Ben gökyüzüne dalmışken yanıma jihyo'nun geldiğini fark edememiştim bana baktığını hissettiğimde.

Jh:üşüdün mü?

Olumsuz anlamda kafamı sallamıştım.

Jh:ama soğuktan titriyorsun

"Öyle mi? fark etmedim."

Gerçekten de fark etmemiştim doğrusu.

Gökyüzüne kafamı geri çevirdiğimde elimde hissetiğim el ile jihyo nun olduğu tarafa kafamı çevirmiştim Gökyüzünü izliyordu ama eli..

Jh:ellerin çok üşümüş hasta olacaksın.

Tıpkı bir anne gibi beni azarlıyordu sanki ben 3 yaşında ki bir bebeğim.

Ben ise tuttuğu elime bakıyordum elleri sıcacıktı ona sarılmak istiyordum ama bunu yapacak cesaretim yoktu..

Hayır, hayır yapacağım.

Cesaretimi tam toplamışken jihyo dönüp bana sıkıca sarılmıştı ben ise aval aval bakıyordum. Sanki iç sesimi okumuştu bunları düşünmeyi bırakıp hemen sarılmasına karşılık vermiştim.

Vücudu sıcaktı ona sarıldığımda üşümem resmen geçmişti.

Bilmiyorum, ama sanırım içimde bir his var.

~

~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
| Lolipop | SaHyoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin