Je; " Ee şimdi ne yapacağız ona yaklaşmak için "
Ji; " Sence ben biliyor muyum? Ya direkt üstüne atsam seni sende özür amaçlı onu bir yere götürsen olur mu "
Je; " Kanka ben bunu bile düşünemedim aklına ben. Ama iyi olabilir ha hem cafe'ye gidebiliriz birlikte konuşuruz bir şeyler falan güzel olur. "
Ji; " Tabe güzel olacak ben söyledim. Neyse ne zaman kütüphanenin kapısına gelirse itecetim seni bi anda ama sert olacak yani kendini direkt onun kollarına at "
(yavsaklık tavan yapmıs)Je; " Tamam kanka 3. teneffüste direkt buraya koşuyoruz. Hızlı koş yavaş koşuyorsun sen "
Ji; " Yeterince hızlı koşuyorum ben sanane be boyum kısaysa "
Je; " Senin boyun kaç ki? 1.50 mi HAHAAH "
Ji; " Hayır be 1.70'im ben "Je; " En son 1.69'du ama 1 cm uzamışsın anca "
Ji; " Uzamışım ama gene. Kas yapmaya da başlayacağım kızlar baksın diye "
Je; " Vay küçük jisung'umuz büyümüşte kız tavlıyor "
Ji; " Sus ya neyse zil çaldı gel gidelim. 3. teneffüste burayız ışık hızında tamam mı? "
Je; " Çok utanıyorum ya neyse tamam buradayız. "
(şunları yazayım diye elim koptu amk)
.
.
.
3. teneffüste işteJi; " Kanka Koş koş "
Je;" Tamam tamam hadi "
Çok hızlı koştuğumuz için önümüzdeki insanlara çarpabilirdik. Mesela ben.
Tam çarpmadım dedim ki bi anda önüme çıkan birine çok pis çarpmıştım.
Yüzümü nasıl vurduysam o etki ile yere düşüyordum.
Ama çarptığım kişi nasıl yaptıysa beni belimden tuttu ve düşmememi sağladı.
Gözümü açtığımda bu kişinin, Minho oldugunu gördüm.
Oh shit.
M; " İyi misin? Canın acıdı mı? "
J; " İyiyim belimi bırakabilirsin "
M; " İyisin dimi eminsin yüzünü kötü çarptın gibi kızarmışta "
Yüzüm çarptığı için kızarmamıştı, belimi tuttuğu için kızarmıştım. Yakından çok güzeldi
J; " İyiyim merak etme, ama şimdi bırakabilirsin belimi. "
M; " Ah, tabi. "
Sonunda bırakmıştı ama herkes bize bakıyordu. Özellikle de birileri. Hyunjin'in kıskançlıktan çatlayacak gibi olması hoşuma gitmişti. Ama jeongin daha beterdi.
Belki hala zamanımız vardı diyip bu konuyu sonra konuşacaktık. Şanslıyız ki seungmin hala kütüphaneye girmemişti. Oh yapıp biraz dinlendik.
Je; " Planın içine ediyordun ama son anda kurtuldun. Bu konuyu okuldan sonra konuşuru- "
Arkadan gelen seungmin'i son anda görüp var gücümle jeongin'i itmiştim. O bile şaşkındı benim kadar.
yarıda kesmeyi seviyorum 😌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love is hard, minsung
FanfictionMinho; beni takip etmeyi bırak Jisung; seni mi takip ediyor muşum? Yan ship; Seungin [Texting]+[Düz yazı]